کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری E58

Series : E58

 

معرفی محصول

انکودرهای سری E58 آتونیکس از نوع روتاری انکودر افزایشی می باشند که در 4 نوع شفت کلمپینگ (E58SC)، شفت سینکرو (E58SS)، هالو شفت (E58H) و نیمه هالو شفت (E58HB) تولید می شوند. این سری از انکودرهای آتونیکس دارای بدنه بسیار کوچک به قطر 58 میلی متر هستند و به راحتی می توان از آن ها در محیط های باریک و فضای محدود استفاده کرد. انکودرهای سری E58 آتونیکس از نظر قطر شفت، رزولوشن، فاز خروجی، خروجی کنترلی، منبع تغذیه، نوع اتصال در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند تا قابل استفاده برای کاربردهای مختلف باشند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودرهای آتونیکس

    روتاری انکودر آتونیکسبه دلیل کاربرد گسترده انواع انکودر در صنایع مختلف، شرکت های شناخته شده بزرگی در سطح جهان به تولید انواع انکودرها مشغول هستند که یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شرکت های فعال در این زمینه شرکت آتونیکس است.

    انکودر های آتونیکس بسیار متنوع هستند و پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای صنایع مختلف می باشند. در این بخش قصد داریم به معرفی انکودرهای سری E58 آتونیکس بپردازیم.

     

    انکودرهای سری E58 آتونیکس

    انکودرهای سری E58 آتونیکس از نوع روتاری انکودر افزایشی می باشند که در 4 نوع کلی، شفت کلمپینگ (E58SC)، شفت سینکرو (E58SS)، هالو شفت (E58H) و نیمه هالو شفت (E58HB) تولید می شوند. این سری از انکودرهای آتونیکس دارای بدنه بسیار کوچک به قطر 58 میلی متر هستند و به راحتی می توان از آن ها در محیط های باریک و فضای محدود استفاده کرد.

    روتاری انکودر آتونیکس سری E58انکودرهای سری E58 آتونیکس قابل استفاده برای اندازه گیری دقیق زاویه ، موقعیت ، دور ، سرعت ، شتاب و فاصله می باشند و از جمله موارد کاربرد آن ها می توان به انواع ماشین آلات عمومی و صنعتی، ماشین های ابزار، دستگاه قالب گیری، دستگاه بسته بندی و ... اشاره کرد.

    درجه حفاظتی IP50 مطابق با استاندارد IEC و عملکرد دقیق و مناسب در رنج وسیع دمایی (از 10- تا 70+ درجه سانتی گراد) از جمله ویژگی های این محصول می باشد.
    انکودرهای سری E58 آتونیکس از نظر قطر شفت، رزولوشن، فاز خروجی، خروجی کنترلی، منبع تغذیه، نوع اتصال در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند تا قابل استفاده برای کاربردهای مختلف باشند.

     

    انتخاب مدل انکودر های سری E58 آتونیکس

    از روی مدل انکودرهای آتونیکس می‌توان مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های آن را دریافت کرد. در شکل زیر، به عنوان راهنمای انتخاب انکودر مناسب، نحوه کدگذاری انکودر های سری E58 آتونیکس نمایش داده شده است.

    روتاری انکودر آتونیکس سری E58

    خروجی کنترلی و فاز خروجی انکودر

    همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید، انکودرهای سری E58 آتونیکس با 4 نوع خروجی کنترلی عرضه می شوند. انکودرهای با خروجی توتم پل (Totem pole)، کلکتور باز NPN و خروجی ولتاژ با سه مدل فاز خروجی، A,B و A,B,Z و ′A,A′,B,B و انکودرهای با خروجی درایور خطی (Line driver) با فاز خروجی ′A,A′,B,B و ′A,A′,B,B′,Z,Z قابل سفارش می باشند.

    در شکل زیر شکل موج خروجی مدل های مختلف انکودر سری E58 آتونیکس را مشاهده می کنید.
    شکل موج خروجی انکودر آتونیکس

  • مشخصات فنی
    سری
    E58
    نوع انکودر
    افزایشی (Incremental)
    نوع محور
    شفت دار (Shaft), هالو شفت (Hollow Shaft), نیمه هالو شفت (Built-in Hollow Shaft)
    قطر شفت
    Փ6mm, Փ10mm, Փ12mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    300kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    5000rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    1 الی 8000
    فاز خروجی
    A-B, A-B-Z, A'-A-B'-B, A'-A-B'-B-Z'-Z
    خروجی کنترلی
    NPN open collector, Line driver, Totem pole, Voltage
    منبع تغذیه
    5VDC, 12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل شعاعی (Radial), کابل محوری (Axial), کابل محوری کانکتوری, کابل شعاعی کانکتوری, کانکتور محوری (Axial connector), کانکتور شعاعی (Radial connector)
    درجه حفاظتی
    IP50
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر سری E58 آتونیکس

    مناسب برای اندازه گیری زاویه، موقعیت، چرخش، سرعت، شتاب و فاصله

    ابعاد کوچک و وزن کم

    نصب آسان در فضای باریک

    درجه حفاظتی مناسب (IP50)

    کاربردها: انواع ماشین های ابزار، ماشین های بسته بندی و ماشین های صنعتی عمومی
     

  • قیمت انکودر - ابعاد انکودر

    قیمت انکودر - ابعاد انکودر

     

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان