کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری EP50S

Series : EP50S

 

معرفی محصول

انکودرهای سری EP50S آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق مدل شفت می باشند. این انکودر دارای بدنه کامپکت و جمع و جور با قطر خارجی 50 میلیمتر و قطر شفت 8 میلیمتر است و از دقت و کیفیت بالایی برخوردار است. از جمله موارد کاربرد این سری از انکودرهای چرخشی مطلق آتونیکس می توان به ماشین ابزار دقیق، روباتیک، ماشین تولید، سیستم های پارکینگ و ... اشاره کرد.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودر سری EP50S آتونیکس

    انکودرهای سری EP50S آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق مدل شفت می باشند. انکودر مطلق قابلیت تعیین موقعیت شفت در هر لحظه‌ی خاص را دارد. تعیین موقعیت شفت از طریق اسکن موقعیت المان‌های کد شده‌ی روی دیسکهای داخلی انکودر انجام می‌شود. در انکودر های مطلق هر موقعیتی یک کد منحصر به فرد دارد و امکان حفظ موقعیت شفت حتی پس از قطع جریان سیستم وجود دارد.

    انکودرهای سری EP50S آتونیکس دارای بدنه کامپکت و جمع و جور با قطر خارجی 50 میلیمتر و قطر شفت 8 میلیمتر هستند و از دقت و کیفیت بالایی برخوردارند. از جمله موارد کاربرد این سری از انکودرهای چرخشی مطلق آتونیکس می توان به ماشین ابزار دقیق، روباتیک، ماشین تولید، نساجی، سیستم های پارکینگ و ... اشاره کرد.

    انکودر چرخشی مطلق آتونیکس سری EP50S

    این انکودر در دمای 10- تا 70+ درجه سانتی گراد با رطوبت 35 تا 85%، عملکردی دقیق و قابل قبول دارد و دارای درجه حفاظتی IP64 (ضد گرد و غبار و ضد روغن) است.
    انکودر چرخشی مطلق آتونیکس سری EP50Sانکودرهای چرخشی مطلق سری EP50S آتونیکس با رزولوشن های متنوع از 6 تا 1024 و انواع کدهای خروجی شامل کد گری، کد باینری و کد BCD در دسترس می باشند.

    حداکثر پاسخ فرکانسی یا به عبارتی حداکثر تعداد پالس در یک ثانیه در انکودرهای سری EP50S آتونیکس، 35 کیلو هرتز است. مشخصه حداکثر چرخش مجاز برای این سری از انکودرها برابر 3000rpm است. این مشخصه به معنی حداکثر دور مجاز انکودر چرخشی می باشد و تاثیر زیادی روی عمر کارکرد انکودر دارد. بنابراین، تعداد دور چرخش نباید از مقدار مشخص شده تجاوز کند. این انکودر دارای کابل شیلد محوری 15 رشته به طول 2 متر است.  

     

    انتخاب مدل انکودرهای سری EP50S آتونیکس

    از روی مدل انکودرهای آتونیکس می‌توان برخی از مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های انکودر را دریافت کرد. در شکل زیر نحوه کدگذاری انکودر های سری EP50S مشخص‌شده است.

    خرید انواع انکودر چرخشی مطلق آتونیکس سری EP50S

  • مشخصات فنی
    سری
    EP50S
    نوع انکودر
    مطلق (Absolute)
    نوع محور
    شفت دار (Shaft)
    قطر شفت
    Փ8mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    35kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    3000rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    6 الی 1024
    خروجی کنترلی
    NPN open collector, PNP open collector
    کد خروجی
    BCD code, Binary code, Gray code
    منبع تغذیه
    5VDC, 12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل محوری (Axial)
    درجه حفاظتی
    IP64
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های روتاری انکودر سری EP50S آتونیکس

    سایز کمپکت با قطر خارجی 50 میلی متر
    انواع کدهای خروجی: کد گری، کد باینری، کد BCD
    رزولوشن متنوع و بالا
    درجه حفاظتی IP64 (ضد گرد و غبار، ضد روغن)

     

     

  • ابعاد انکودر آتونیکس سری EP50S

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان