کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری E30S

Series : E30S

 

معرفی محصول

انکودر سری E30S آتونیکس از انواع انکودرهای چرخشی افزایشی نوع شفت دار است که ابعاد فشرده آن امکان نصب آسان در فضاهای تنگ و محدود را فراهم آورده است. قطر بدنه این سری از انکودرهای آتونیکس 30 میلی متر و قطر خارجی شفت آن 4 میلی متر می باشد. انکودرهای سری E30S آتونیکس در انواع مختلفی از نظر رزولوشن، فاز خروجی، خروجی کنترلی، منبع تغذیه و کانکشن عرضه می شوند تا امکان استفاده در کاربردهای مختلف را فراهم کنند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودر سری E30S آتونیکس

    انکودر آتونیکس سری E30Sانکودر سری E30S آتونیکس یک انکودر چرخشی افزایشی از نوع دارای شفت است. این انکودر به دلیل بدنه کوچکی که دارد (قطر بدنه 30 میلی متر) مناسب نصب در فضاهای تنگ و باریک می باشد. اینرسی کم شفت این انکودر، تاثیر گردش دستگاه متصل شده به انکودر را حداقل می سازد.

    این سری از انکودر ها در انواع مختلفی از نظر رزولوشن، فاز خروجی، خروجی کنترلی، منبع تغذیه و کانکشن عرضه می شوند تا امکان استفاده در کاربردهای مختلف را فراهم کنند.

     

    مشخصات فنی انکودر سری E30S آتونیکس

    حداکثر پاسخ فرکانسی

    حداکثر پاسخ فرکانسی انکودر سری E30S آتونیکس 300kHz است (به حداکثر تعداد پالس هایی که انکودر در مدت یک ثانیه به صورت الکترونیکی می تواند تولید کند، حداکثر پاسخ فرکانسی می گویند.)

    حداکثر چرخش مجاز

    حداکثر چرخش مجاز انکودر سری E30S آتونیکس، 5000 دور بر دقیقه (rpm) است. این مشخصه به معنی حداکثر چرخش مجاز مکانیکی انکودر چرخشی می باشد و تاثیر زیادی روی عمر کارکرد انکودر دارد. بنابراین، تعداد دور چرخش نباید از مقدار مشخص شده تجاوز کند.

    فاز خروجی و نوع خروجی کنترلی

    قیمت-انکودر-چرخشی-آتونیکس-E30S-انکودرهای سری E30S آتونیکس از نظر نوع خروجی کنترلی در انواع کلکتور باز NPN، توتم پل (Totem pole)، خروجی ولتاژ و درایور خطی (Line driver) عرضه می شوند.

    انکودرهای با خروجی کنترلی توتم پل، کلکتور باز NPN و خروجی ولتاژ، شامل سه فاز خروجی A ،B  و  Z  می باشند. همانطور که می دانید فاز های A و B نسبت به یکدیگر به اندازه T/4+T/8 اختلاف فاز دارند ( T= یک سیکل از فاز A ) ، که با وجود فاز B می توان جهت گردش را تعیین کرد و فاز Z فاز صفر مرجع نامیده می شود و یک پالس در هر دور در خروجی ایجاد می کند.

    و انکودرهای با خروجی کنترلی درایور خطی (Line driver) به این صورت است که خروجی در هر فاز شامل دو خروجی می باشد که یکی معکوس دیگری است. یعنی در این انکودر علاوه بر فاز های خروجی A ، B و Z ، از پالس های معکوس آنها نیز تحت عناوین ′A و ′B و ′Z استفاده می شود. سیستم های کنترلی از انطباق پالس های معکوس و اصلی جهت اطمینان از عدم وجود خطا در حین انتقال بهره می گیرند. این نوع خروجی در مقابل نویز بسیار مقاوم است و به منظور انتقال در مسافت های طولانی انتخابی بسیار مناسب می باشد.

    کانکشن و منبع تغذیه

    این سری از انکودرهای آتونیکس از نظر ولتاژ تغذیه در دو نوع 5 ولت DC و 12-24 ولت DC و از نظر کانکشن در دو نوع کابل محوری و کابل محوری کانکتوری عرضه می شوند. (کانکتور کابل فروش جداگانه است و برای دستیابی به مشخصات به کاتالوگ مراجعه کنید.)

    رزولوشن

    به تعداد پالس های خروجی هنگامی که شفت انکودر یک دور کامل میزند، رزولوشن می گویند، که به عبارتی بیانگر دقت اندازه گیری انکودر نیز هست. انکودرهای سری E30S آتونیکس با رزولوشن های 100، 200، 360، 500، 1000، 1024، 3000 قابل سفارش هستند.

     

    راهنمای انتخاب مدل انکودرهای سری E30S آتونیکس

    قیمت انکودر سری E30S آتونیکس

  • مشخصات فنی
    سری
    E30S
    نوع انکودر
    افزایشی (Incremental)
    نوع محور
    شفت دار (Shaft)
    قطر شفت
    Փ4mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    300kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    5000rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    100 الی 3000
    فاز خروجی
    A-B-Z, A'-A-B'-B-Z'-Z
    خروجی کنترلی
    NPN open collector, Line driver, Totem pole, Voltage
    منبع تغذیه
    5VDC, 12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل محوری (Axial), کابل محوری کانکتوری
    درجه حفاظتی
    IP50
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر سری E30S آتونیکس

    انکودر چرخشی مینیاتوری از نوع شفت دار با قطر 30 میلی متر
    نصب آسان در فضای باریک
    اینرسی کوتاه مدت شفت
    انواع مختلف خروجی

     

  • انکودر افزایشی آتونیکس سری E30S

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان