کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری ENP

Series : ENP

 

معرفی محصول

انکودرهای سری ENP آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق مدل شفت (Shaft Type) با قطر خارجی شفت 10 میلیمتر هستند. این سری از انکودرهای آتونیکس دارای ابعاد کوچک با قطر بدنه 60 میلیمتر هستند و مقاومت در برابر ضربه خارجی و ساختار حفاظتی IP50 از جمله ویژگی های آن ها است. انکودرهای سری ENP آتونیکس در انواع مختلفی از نظر رزولوشن، نوع خروجی، جهت چرخش و منبع تغذیه تولید می شوند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودر آتونیکس

    شرکت کره ای آتونیکس یکی از پیشتازان در زمینه تولید انواع سنسور و انکودر می باشد که کیفیت بالای محصولات، تنوع بسیار زیاد و مناسب بودن قیمت انکودر آتونیکس سبب جایگاه خوب این برند در بازار جهانی شده است. در این بخش قصد داریم به معرفی انکودرهای سری ENP آتونیکس بپردازیم.

     

    انکودرهای سری ENP آتونیکس

    انکودرهای سری ENP آتونیکس از نوع انکودر چرخشی ابسولوت (مطلق) هستند. انکودرهای مطلق به طور مداوم موقعیت خود را که به عنوان یک پیغام دیجیتالی از 0 و 1 است، گزارش می دهند. در واقع با یک انکودر مطلق، سیگنال خروجی تولید شده توسط دستگاه منجر به مجموعه ای منحصر به فرد از بیت های دیجیتال می شود که مربوط به موقعیت خاصی از محور مورد نظر است و در هنگام قطع ناگهانی برق نیز موقعیت مطلق حفظ می شود. انکودرهای مطلق در مواردی استفاده می شوند که در آن دانستن موقعیت دقیق شفت مهم است به عنوان مثال ماشین های ابزار، روباتیک، نساجی و تجهیزات پارکینگ.

    انکودر ابسولوت آتونیکس سری ENP

    انکودرهای چرخشی سری ENP آتونیکس از نوع شفت (Shaft Type) با قطر خارجی شفت 10mm می باشند. معمولا از یک کوپلینگ و براکت، برای نصب و اتصال شفت انکودر به شفت موتور استفاده می شود. این سری از انکودرهای آتونیکس دارای ابعاد کوچک با قطر بدنه 60 میلیمتر هستند و مقاومت در برابر ضربه خارجی و ساختار حفاظتی IP50 از جمله ویژگی های آن ها است.

    انکودر ابسولوت قیمت-آتونیکس سری ENPانکودرهای چرخشی سری ENP آتونیکس توانایی اندازه گیری مقدار مطلق زاویه متغیر توسط کد BCD را دارند و در صورت قطعی برق نیز موقعیت ابسولوت را ذخیره می کنند. از جمله موارد کاربرد این محصول می توان به کنترل نامریکال دقیق ماشین ها در محیط صنعتی اشاره کرد.

    انکودرهای سری ENP آتونیکس از نظر خروجی کنترلی، رزولوشن، نوع خروجی، جهت چرخش و منبع تغذیه در انواع مختلفی تولید می شوند تا پاسخگوی طیف وسیعی از  نیازها در صنایع مختلف باشند.

     

    راهنمای انتخاب مدل انکودرهای سری ENP آتونیکس

    خرید انکودر آتونیکس سری ENP

    نکات بهره برداری از انکودرهای سری ENP آتونیکس

    ►  هنگام نصب کوپلینگ به شفت انکودر، اگر میزان زیادی دوری از مرکز یا انحراف از محور اصلی بین شفت انکودر و شفت دیگر وجود داشته باشد، می تواند باعث کاهش عمر انکودر یا کوپلینگ آن شود.

    ►  از قرار دادن بار زیاد روی شفت خودداری کنید.

  • مشخصات فنی
    سری
    ENP
    نوع انکودر
    مطلق (Absolute)
    نوع محور
    شفت دار (Shaft)
    قطر شفت
    Փ10mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    20kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    3600rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    6 الی 360
    خروجی کنترلی
    NPN open collector, PNP open collector
    کد خروجی
    BCD code
    منبع تغذیه
    5VDC, 12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل محوری (Axial)
    درجه حفاظتی
    IP50
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر سری ENP آتونیکس

    توانایی اندازه گیری مقدار مطلق زاویه متغیر توسط کد BCD
    مقاوم در برابر ضربه خارجی
    ذخیره موقعیت ابسولوت در صورت قطعی برق

     

  • ابعاد انکودر آتونیکس سری ENP

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان