کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری EPM50S

Series : EPM50S

 

معرفی محصول

انکودرهای سری EPM50S آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق مدل شفت (Shaft Type) با قطر خارجی شفت 8 میلیمتر هستند. این سری از انکودرهای آتونیکس دارای ابعاد فشرده با قطر بدنه 50 میلیمتر می باشند و مقاومت در برابر ضربه خارجی و ساختار حفاظتی IP64 (ضد گرد و غبار، ضد روغن)  از جمله ویژگی های آن ها است. انکودرهای مولتی ترن سری EPM50S آتونیکس دارای فانکشن های مختلف هستند و از دقت و کیفیت بالایی برخوردارند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودرهای سری EPM50S آتونیکس

    قیمت انکودر آتونیکس سری EPM50Sانکودرهای سری EPM50S آتونیکس از نوع انکودر چرخشی ابسولوت مالتی ترن مدل دارای شفت می باشند. این سری از انکودرهای آتونیکس  شامل 23 بیت رزولوشن در مجموع شامل 10 بیت سینگل ترن (1024 قسمتی) و 13 بیت مالتی ترن (8192 دور) می باشند.

    انکودرهای سری EPM50S آتونیکس دارای فانکشن ریست جدای دیتای سینگل ترن/مولتی ترن هستند که این فانکشن سبب امکان تنظیم آسان نقطه صفر برای کاربر می شود. ذخیره اطلاعات چرخش تا 90 ± درجه پس از قطع برق بدون استفاده از فانکشن بک آپ با مموری از دیگر ویژگی های این سری از انکودر های آتونیکس است.

    این سری از انکودرهای آتونیکس امکان انتخاب خروجی نوع انتقال پارالل و سریال ( SSI )، را برای کاربران فراهم می کنند. انکودرهای مولتی ترن آتونیکس سری EPM50S با سایز فشرده به قطر 50 میلی متر ساخته شده اند و دارای ساختار حفاظتی IP64 (ضد گرد و غبار، ضد روغن) می باشند.

    انکودرهای سری EPM50S آتونیکس گزینه ای ایده آل برای کاربردهایی که نیاز به اندازه گیری دقیق می باشد، هستند. مانند: ماشین های ابزار، روباتیک، ماشین های نساجی و تجهیزات پارکینگ و ...

    خرید انکودر آتونیکس سری EPM50S

     

    فانکشن های انکودرهای سری EPM50S آتونیکس

    جهت

    خط جهت را به +V یا OPEN (سطح زیاد) وصل کنید و تغذیه را وصل کنید. زمانی که جهت چرخش شفت ساعتگرد باشد، خروجی شروع به افزایش خواهد کرد. در صورت اتصال GND (سطح کم)، با چرخش شفت در جهت پادساعتگرد خروجی شروع به افزایش خواهد کرد.

    اگر تنظیمات جهت ریست شود، دیتای سینگل ترن، شمارش مولتی ترن و آلارم سر ریز همراه با تنظیمات جهت ریست خواهند شد چرا که تنظیمات جهت اولویت تنظیمی است که در لحظه وصل تغذیه انجام می گیرد.

    LATCH  (فقط مدل خروجی پارالل)

    هنگام اتصال پایه لچ به GND (سطح کم) بیش از 500 میکروثانیه، خروجی های دیتای سینگل ترن، شمارش مولتی ترن و OVF در لحظه لچ باقی خواهند ماند. در صورت اتصال پایه لچ به +V یا OPEN (سطح زیاد)، خروجی ها به حالت مد کاربری باز می گردند.

    آلارم سرریز (OVF)

    یک فانکشن آلارم برای خروجی می باشد در زمانی که مقدار شمارش مولتی ترن خارج از رنج چرخش باشد (0 تا 1891دور). با تغییر تنظیمات جهت، ریست شمارش مولتی ترن یا ورودی کلیر، تنظیمات OVF نیز دوباره مقداردهی خواهد شد.

    ریست دیتای سینگل ترن

    زمانی که GND (سطح کم) سیگنال به خط ریست دیتای سینگل ترن بیش از 100 میلی ثانیه اعمال شود، دیتای سینگل ترن با مقدار صفر مقداردهی می شود. در صورت عدم استفاده از خط ریست دیتای سینگل ترن، آن را به +V یا OPEN وصل کنید. (سطح زیاد)

    ریست شمارش مالتی ترن

    زمانی که GND (سطح کم) سیگنال به خط ریست شمارش مولتی ترن بیش از 100 میلی ثانیه اعمال شود، دیتای مولتی ترن با مقدار صفر دور مقدار دهی می شود. در صورت عدم استفاده از خط ریست شمارش مولتی ترن، آن را به +V یا OPEN (سطح زیاد) وصل کنید. هنگام وقوع آلارم سرریز (OVF)، اگر سیگنال به ورودی ریست شمارش مولتی ترن اعمال شده باشد، آلارم OVF نیز دوباره مقداردهی خواهد شد.

    CLEAR

    زمانی که GND (سطح کم) سیگنال به خط CLEAR بیش از 100 میلی ثانیه اعمال شود، دیتای سینگل ترن با مقدار صفر و شمارش مولتی ترن نیز با مقدار صفر دور مقداردهی می شوند. در صورت عدم استفاده از خط CLEAR، آن را به +V یا OPEN (سطح زیاد) وصل کنید.

    هنگام وقوع آلارم سرریز (OVF)، همراه با ورودی کلیر، آلارم OVF نیز دوباره مقداردهی خواهد شد.
     

    راهنمای انتخاب مدل انکودرهای سری EPM50S آتونیکس

    انواع انکودر آتونیکس سری EPM50S

  • مشخصات فنی
    سری
    EPM50S
    نوع انکودر
    مطلق (Absolute)
    نوع محور
    شفت دار (Shaft)
    قطر شفت
    Փ8mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    50kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    3000rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    1024, 8192 دور
    کد خروجی
    Binary code
    خروجی کنترلی
    Parallel NPN open collector, SSI (synchronous serial interface)
    منبع تغذیه
    12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل شعاعی (Radial), کابل محوری (Axial)
    درجه حفاظتی
    IP50, IP64
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر سری EPM50S آتونیکس

    سایز فشرده با قطر 50 میلیمتر
    انتقال دیتا SSI/ دیتا پارالل
    23 بیت رزولوشن در مجموع شامل 10 بیت سینگل ترن(1024 قسمتی) و 13 بیت مولتی ترن (8192 دور)
    تنظیم نقطه صفر آسان با استفاده از فانکشن ریست جدای دیتای سینگل ترن/مولتی ترن
    ذخیره اطلاعات چرخش تا 90 ± درجه پس از قطع برق بدون استفاده از فانکشن بک آپ با مموری
    قابلیت تنظیم جهت چرخش به صورت CW/CCW با استفاده از فانکشن جهت
    حداکثر سازی راحتی کاربر با استفاده از فانکشن آلارم سرریز (OVF)
    درجه حفاظتی IP64 (ضد گرد و غبار، ضد روغن)
    ارائه فانکشن لچ (فقط در مدل های خروجی پارالل)

     

  • ابعاد انکودر آتونیکس سری EPM50S

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان