کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری EP58SS

Series : EP58SS

 

معرفی محصول

انکودرهای سری EP58SS آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق مدل شفت دار با فلنج سنکرو (Synchro) به قطر 58 میلیمتر و قطر شفت 6 میلی متر می باشند. انکودرهای سری EP58SS آتونیکس از کیفیت و دقت بالایی برخوردارند و با انواع مختلف کدهای خروجی شامل کد BCD، باینری و کد گری و انواع رزولوشن از 45 تا 1024 و انواع خروجی کنترلی و منبع تغذیه تولید می شوند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودر چرخشی

    انکودر آتونیکس قیمتروتاری انکودر یا انکودر چرخشی، نوعی سنسور است که قابلیت تبدیل یک حرکت مکانیکی دورانی به سیگنال الکتریکی را دارا است تا با تحویل این سیگنال به کنترلر، بتوان به مشخصه‌های مختلفی از قبیل سرعت، موقعیت، جهت چرخش شفت، زاویه و ... دست پیدا کرد و با توجه به آنها تنظیمات یا اقدامات مورد نظر انجام شود.

    از جمله موارد کاربرد انکودرها در صنعت و کارخانجات می‌توان به استفاده از آنها در کارخانجات فولاد، دستگاه‌های نساجی، دستگاه‌های برش چوب و CNC، دستگاه‌های تولید کاشی و سرامیک و کارخانجات سیمان و حتی تجهیزات اداری مثل دستگاه کپی اشاره کرد.

    با توجه به کاربرد گسترده انکودرها، انواع بسیار متنوعی از آن با ویژگی های منحصر به فرد تولید می شود. یکی از برندهای مطرح و شناخته شده جهانی در زمینه تولید انواع سنسور و انکودر برند آتونیکس است که به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع بسیار زیاد محصولاتش توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. در این بخش قصد داریم به معرفی انکودرهای سری EP58SS آتونیکس بپردازیم.

     

    انکودرهای سری EP58SS آتونیکس

    انکودرهای سری EP58SS آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق دارای شفت می باشند. در انکودر های دارای شفت معمولا شفت انکودر را با استفاده از  اتصال یک کوپلینگ انعطاف پذیر و براکت، به موتور متصل می‌کنند. این سری از انکودرهای آتونیکس دارای فلنج سنکرو (Synchro) به قطر 58 میلیمتر و شفت به قطر 6 میلی متر هستند.

    انکودر شفت-فروش شفت انکودر

    انکودرهای سری EP58SS آتونیکس در انواع مختلفی از نظر کدهای خروجی (کد BCD ، باینری و کد گری)، رزولوشن، منبع تغذیه و خروجی کنترلی تولید می شوند تا پاسخگوی طیف وسیعی از کاربردها باشند. این سری از انکودرهای آتونیکس مناسب استفاده برای انواع ماشین ابزار دقیق، ماشین تولید، روبات، سیستم های پارکینگ و ... می باشند. در شکل زیر راهنمای انتخاب مدل های مختلف این سری انکودر قرار داده شده است.

    انواع انکودر آتونیکس سری EP58SS

    حداکثر پاسخ فرکانسی یا به عبارتی حداکثر تعداد پالس در یک ثانیه در انکودرهای سری EP58SS آتونیکس، 35 کیلو هرتز است. مشخصه حداکثر چرخش مجاز برای این سری از انکودرها برابر 3000rpm است. این مشخصه به معنی حداکثر دور مجاز انکودر چرخشی می باشد و تاثیر زیادی روی عمر کارکرد انکودر دارد. بنابراین، تعداد دور چرخش نباید از مقدار مشخص شده تجاوز کند. 
     

  • مشخصات فنی
    سری
    EP58SS
    نوع انکودر
    مطلق (Absolute)
    نوع محور
    شفت دار (Shaft)
    قطر شفت
    Փ6mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    35kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    3000rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    45 الی 1024
    خروجی کنترلی
    NPN open collector, PNP open collector
    کد خروجی
    BCD code, Binary code, Gray code
    منبع تغذیه
    5VDC, 12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل محوری (Axial)
    درجه حفاظتی
    IP50
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر چرخشی مطلق سری EP58SS آتونیکس

    دارای فلنج سنکرو با قطر 58 میلی متر
    متنوع و قابل استفاده برای کاربردهای مختلف
    رزولوشن متنوع و بالا
    انواع کدهای خروجی : کد گری، کد باینری، کد BCD
    درجه حفاظتی IP50

     

  • ابعاد انکودر آتونیکس سری EP58SS

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان