کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری E40H

Series : E40H

 

معرفی محصول

انکودرهای سری E40H آتونیکس از انواع انکودر چرخشی افزایشی نوع هالو شفت هستند انکودرهای هالوشفت در مقایسه با انکودرهای دیگر، کم ترین بار اضافه را به موتور تحمیل کرده و همچنین کمترین ضربه را در زمان تغییر سرعت به سیستم وارد می آورند. انکودرهای سری E40H آتونیکس از نظر رزولوشن، فاز خروجی، خروجی کنترلی، منبع تغذیه و نوع اتصال، بسیار متنوع می باشند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودر سری E40 آتونیکس

    یکی از انواع پرکاربرد انکودرهای تولیدی شرکت آتونیکس، انکودرهای سری E40 آن می باشند که از نوع روتاری انکودر افزایشی هستند و از نظر نحوه اتصال به قسمت دوار موتور (روتور)، در 3 سری شفت دار (E40S)، هالو شفت (E40H) و نیمه هالو شفت (E40HB) تولید می شوند. هرکدام از این انکودرها مزایای خاص خود را دارند و با توجه به محل کاربرد انتخاب می شوند.

    انکودر آتونیکس سری E40H

    انکودر سری E40H آتونیکس

    همانطور که گفته شد انکودر های سری E40H آتونیکس از نوع هالوشفت هستند. یک انکودر هالو شفت بسیار با محیط کاری سازگار است و از نظر نحوه اتصال، بهترین گزینه برای کاربرد در محیط های پر از ضربه، لرزش، رطوبت و غبار می باشد. 
    انکودرهای هالوشفت در مقایسه با انکودر های دیگر، کم ترین بار اضافه را به موتور تحمیل کرده و همچنین کمترین ضربه را در زمان تغییر سرعت به سیستم وارد می آورند.

    کاربرد و  قیمت انکودر آتونیکس سری E40H

    انکودر های سری E40H آتونیکس از نظر اندازه قطر داخلی شفت، رزولوشن، فاز خروجی، نوع خروجی کنترلی، منبع تغذیه و نوع اتصال بسیار متنوع هستند و می توانند به خوبی نیازهای شما را در زمینه های مختلف صنعتی فراهم آورند. در شکل زیر راهنمای انتخاب مدل های مختلف انکودر سری E40H آتونیکس قرار دارد.

    انکودر هالو شفت آتونیکس سری E40H

    خروجی کنترلی و فاز خروجی انکودر

    همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید، انکودرهای سری E40H آتونیکس با 4 نوع خروجی کنترلی عرضه می شوند. انکودرهای با خروجی توتم پل (Totem pole)، کلکتور باز NPN و خروجی ولتاژ با سه مدل فاز خروجی، A,B و A,B,Z و ′A,A′,B,B و انکودرهای با خروجی درایور خطی (Line driver) با فاز خروجی ′A,A′,B,B و ′A,A′,B,B′,Z,Z قابل سفارش هستند.

    انکودر چرخشی افزایشی آتونیکس سری E40S

     

    فازهای A و B به اندازه T/4+T/8 اختلاف فاز دارند ( T= یک سیکل از فاز A ) ، و به ازای یک دور کامل شفت، تعدادی پالس (با توجه به رزولوشن انکودر) را در خروجی ایجاد می کنند که با هم برابر است. با وجود فاز B می توان جهت گردش شفت را تعیین کرد. فاز Z که فاز صفر مرجع نامیده می شود در هر دور یک پالس در خروجی ایجاد می کند.

    در انکودرهای با خروجی درایور خطی، علاوه بر فاز های خروجی A ، B و Z ، از پالس های معکوس آنها نیز تحت عناوین ′A و ′B و ′Z استفاده می شود. سیستم های کنترلی از انطباق پالس های معکوس و اصلی جهت اطمینان از عدم وجود خطا در حین انتقال بهره می گیرند. این نوع خروجی در مقابل نویز بسیار مقاوم است و به منظور انتقال در مسافت های طولانی انتخابی بسیار مناسب می باشد.

  • مشخصات فنی
    سری
    E40H
    نوع انکودر
    افزایشی (Incremental)
    نوع محور
    هالو شفت (Hollow Shaft)
    قطر شفت
    Փ6mm, Փ8mm, Փ10mm, Փ12mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    300kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    5000rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    1 الی 5000
    فاز خروجی
    A-B, A-B-Z, A'-A-B'-B, A'-A-B'-B-Z'-Z
    خروجی کنترلی
    NPN open collector, Line driver, Totem pole, Voltage
    منبع تغذیه
    5VDC, 12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل محوری (Axial), کابل محوری کانکتوری
    درجه حفاظتی
    IP50
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر سری E40H آتونیکس

    عدم احتیاج به اتصالات خارجی

    مقاومت بیشتر در برابر ضربه و لرزش

    نصب آسان و قرارگیری در مکان زاویه ای مناسب

    ابعاد کوچک و وزن کم

    درجه حفاظتی مناسب (IP50)
     

  • قیمت انکودر - ابعاد انکودر

     

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان