کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری EP58HB

Series : EP58HB

 

معرفی محصول

انکودرهای سری EP58HB آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق مدل نیمه هالو شفت به قطر 58 میلیمتر و قطر داخلی شفت 8 میلی متر می باشند. انکودرهای سری EP58HB آتونیکس از کیفیت و دقت بالایی برخوردارند و با انواع مختلف کدهای خروجی شامل کد BCD، باینری و کد گری و انواع رزولوشن از 45 تا 1024 و انواع خروجی کنترلی و منبع تغذیه تولید می شوند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • انکودرهای سری EP58 آتونیکسخرید انکودر ابسلوت

    انکودرهای سری EP58 آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق هستند که از نظر نحوه اتصال به محور دوار در سه مدل شفت دار با فلنج کلمپینگ (EP58SC)، شفت دار با فلنج سنکرو (EP58SS) و هالوشفت ته بسته (EP58HB) تولید می شوند.

    انکودرهای سری EP58 آتونیکس بسیار متنوع و قابل استفاده و نصب برای کاربردهای مختلف از قبیل ماشین ابزار دقیق، ماشین تولید، روبات، سیستم های پارکینگ و ... می باشند. در این بخش قصد داریم به معرفی انکودرهای نیمه هالو شفت سری EP58 آتونیکس بپردازیم.

     

    انکودرهای سری EP58HB آتونیکس 

    همانطور که گفته شد انکودرهای سری EP58HB آتونیکس از نوع انکودر چرخشی مطلق مدل نیمه هالو شفت یا شفت توخالی ته بسته هستند. انکودرهای هالو شفت، کم ترین بار اضافه را به موتور تحمیل می کنند و همچنین کمترین ضربه را در زمان تغییر سرعت به سیستم وارد می آورد. بنابراین بهترین گزینه برای کاربرد در محیط های پر از ضربه، لرزش، رطوبت و غبار می باشد.

    سهولت در نصب و قرار گیری در مکان زاویه ای مناسب، حجم کم بعد از اتصال کامل و عدم احتیاج به اتصالات خارجی از دیگر ویژگی های انکودر هالوشفت می باشد. در شکل روبرو یکی از کاربردهای پر تنش، با فضای محدود برای نصب انکودر را مشاهده می کنید که از یک مدل انکودر هالو شفت استفاده شده است.

     

    انکودرهای سری EP58HB آتونیکس در ابعاد جمع و جور به قطر 58 میلیمتر طراحی و ساخته شده اند و دارای قطر داخلی شفت 8 میلیمتر هستند. انواع مختلفی از این سری انکودر از نظر کد خروجی (کد BCD ، باینری و کد گری)، رزولوشن، جهت گردش، منبع تغذیه و خروجی کنترلی تولید می شود. در شکل زیر راهنمای انتخاب مدل انکودرهای سری EP58HB آتونیکس را مشاهده می کنید.

    انواع انکودر آتونیکس سری EP58HB

    حداکثر پاسخ فرکانسی یا به عبارتی حداکثر تعداد پالس در یک ثانیه در انکودرهای سری EP58HB آتونیکس، 35 کیلو هرتز است. مشخصه حداکثر چرخش مجاز برای این سری از انکودرها برابر 3000rpm است. این مشخصه به معنی حداکثر دور مجاز انکودر چرخشی می باشد و تاثیر زیادی روی عمر کارکرد انکودر دارد. بنابراین، تعداد دور چرخش نباید از مقدار مشخص شده تجاوز کند. 

    انکودرهای سری EP58HB آتونیکس در دمای 10- تا 70+ درجه سانتی گراد با رطوبت 35 تا 85%، عملکردی دقیق و قابل قبول دارند و دارای درجه حفاظتی IP50 می باشند.
     

  • مشخصات فنی
    سری
    EP58HB
    نوع انکودر
    مطلق (Absolute)
    نوع محور
    نیمه هالو شفت (Built-in Hollow Shaft)
    قطر شفت
    Փ8mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    35kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    3000rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    45 الی 1024
    خروجی کنترلی
    NPN open collector, PNP open collector
    کد خروجی
    BCD code, Binary code, Gray code
    منبع تغذیه
    5VDC, 12-24VDC
    نوع اتصال
    کابل محوری (Axial)
    درجه حفاظتی
    IP50
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر چرخشی مطلق سری EP58HB آتونیکس

    بسیار متنوع و قابل استفاده و نصب برای کاربردهای مختلف
    رزولوشن متنوع و بالا
    انواع کدهای خروجی : کد گری، کد باینری، کد BCD
    سهولت در نصب و قرار گیری در مکان زاویه ای مناسب
    ابعاد کوچک و اشغال فضای کم
    عدم احتیاج به اتصالات خارجی

     

  • ابعاد انکودر آتونیکس سری EP58HB

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان