کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

انکودر چرخشی آتونیکس سری E68S

Series : E68S

 

معرفی محصول

انکودرهای سری E68S آتونیکس از نوع روتاری انکودر افزایشی دارای شفت می باشند. شفت این انکودر از مقاومت بالایی برخوردار است و امکان قرار دادن بار زیاد روی آن وجود دارد (میزان بار مجاز 10kgf می باشد). انکودرهای سری E68S آتونیکس قابل سفارش با سه رزولوشن 500، 600 و 1024 پالس بر دور می باشند.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • روتاری انکودر

    روتاری انکودر آتونیکسروتاری انکودر یا انکودر چرخشی، به منظور نمایش الکترونیکی وضعیت شفت، از طریق تبدیل حرکت دوار شفت به پالس های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. پالس های خروجی انکودر جهت تعیین وضعیت دستگاه و سرعت آن ، توسط واحد کنترل ، شمارش و ارزیابی می شوند. 

    با توجه به کاربرد گسترده انواع انکودر در صنایع مختلف، شرکت های شناخته شده بزرگی در سراسر جهان به تولید انواع انکودر مشغول هستند. شرکت کره ای آتونیکس یکی از پیشتازان این عرصه می باشد که تنوع زیاد محصولات آن در کنار کیفیت بالا و دقت اندازه گیری مناسب سبب جایگاه خوب این برند در بازار جهانی شده است. در این بخش قصد داریم به بررسی انکودرهای سری E68S آتونیکس بپردازیم.

     

    انکودرهای سری E68S آتونیکس

    انکودرهای سری E68S آتونیکس از نوع روتاری انکودر افزایشی دارای شفت می باشند. شفت این انکودر از مقاومت بالایی برخوردار است و امکان قرار دادن بار زیاد روی شفت (میزان بار مجاز 10kgfمی باشد) وجود دارد. این سری از انکودرها گزینه ای ایده آل برای نصب به شفت اصلی ماشین های ابزار می باشند.

    از جمله ویژگی های این سری از انکودرهای آتونیکس می توان به سرعت بالای پاسخ فرکانسی آن اشاره نمود. به حداکثر تعداد پالس هایی که انکودر در مدت یک ثانیه به صورت الکترونیکی می تواند تولید کند، حداکثر پاسخ فرکانسی می گویند. که مقدار آن برای انکودرهای سری E68S آتونیکس 180kHz است.

    حداکثر چرخش مجاز انکودر سری E68S آتونیکس، 6000 دور بر دقیقه (rpm) است. این مشخصه به معنی حداکثر چرخش مجاز مکانیکی روتاری انکودر می باشد و تاثیر زیادی روی عمر کارکرد انکودر دارد. بنابراین، تعداد دور چرخش نباید از مقدار مشخص شده تجاوز کند.

    عملکرد پایدار و دقیق در رنج گسترده دمایی ( از 10- تا 70+ سانتی گراد) و ساختار حفاظتی مناسب (IP65) از دیگر ویژگی های این سری از انکودرهای آتونیکس است. انکودرهای سری E68S آتونیکس قابل سفارش با سه رزولوشن 500، 600 و 1024 پالس بر دور می باشند. راهنمای انتخاب مدل های مختلف آن را در شکل زیر مشاهده می کنید.

     انکودر آتونیکس سری E68S

    خروجی کنترلی این انکود از نوع درایور خطی با 6 فاز خروجی ′A,A′,B,B′,Z,Z است. شکل موج خروجی آن را در شکل زیر مشاهده می کنید.

    روتاری انکودر آتونیکس سری E68S

  • مشخصات فنی
    سری
    E68S
    نوع انکودر
    افزایشی (Incremental)
    نوع محور
    شفت دار (Shaft)
    قطر شفت
    Փ15mm
    حداکثر پاسخ فرکانسی
    180kHz
    حداکثر دور مجاز انکودر
    6500rpm
    رزولوشن (پالس بر دور)
    500 الی 1024
    فاز خروجی
    A'-A-B'-B-Z'-Z
    خروجی کنترلی
    Line driver
    منبع تغذیه
    5VDC
    نوع اتصال
    کانکتور شعاعی (Radial connector)
    درجه حفاظتی
    IP65
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های انکودر سری E68S آتونیکس

    قطر شفت داخلی 15 میلی متر و قطر خارجی 60 میلی متر

    پاسخ فرکانسی با سرعت بالا : 180 کیلو هرتز

    دارای کانکتور

    مناسب به منظور استفاده در ماشین ابزار

    درجه حفاظتی IP65

    قابلیت قرار دادن بار زیاد روی شفت (میزان بار مجاز 10kgf می باشد)
     

  • قیمت انکودر - ابعاد انکودر

     

     

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان