کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

چراغ سیگنال فرکانس متر AC گرد 20 الی 75Hz قطر22 JBH

MODEL : JRAD16-22Hz-R-(RD-YL-GR-WH-BL)

 

معرفی دستگاه

چراغ سیگنال فرکانس متر AC گرد 20 الی 75Hz قطر22 JBH از کیفیت جنس فوق العاده و دقت بالایی برخوردار است. این چراغ سیگنال قابل استفاده در انواع تابلو برق ها، ماشین های صنعتی و کارخانجات می باشد و محدوده 20 الی 75Hz را اندازه گیری می کند. چراغ سیگنال فرکانس متر JBH در 5 رنگ مختلف با صفحه نمایش استاندارد و اعداد خوانا عرضه می شود.

 

۰ تومان
۹۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • چراغ سیگنال اندازه گیری

    همانطور که می دانید چراغ سیگنال یکی از تجهیزات پرکاربرد در انواع تابلو برق ها می باشد. که به منظور اعلام وضعیت های مختلف تابلو از قبیل قطع و یا وصل بودن تغذیه، اعلام حالت های مختلف کاری، اعلام خطاها و ... مورد استفاده قرار میگیرد. چراغ سیگنال ها دارای انواع مختلفی از نظر سایز و رنگ بندی می باشند. و امروزه نسل جدیدی از چراغ سیگنال های تابلویی نیز تولید می شود که دارای صفحه نمایش دیجیتال و بخش اندازه گیری هستند و قابلیت اندازه گیری پارامترهایی از قبیل ولتاژ، جریان، فرکانس و دما را دارند.

    استفاده از انواع چراغ سیگنال دیجیتال سبب کاهش چشمگیر حجم سیم بندی و فضای مورد نیاز برای نصب تجهیزات اندازه گیری می شود و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

     

    چراغ سیگنال فرکانس متر JBHچراغ سیگنال فرکانس متر JBH

    چراغ سیگنال فرکانس متر JBH از کیفیت جنس فوق العاده ای برخوردار است و بصورت گرد، در انواع رنگ ها از جمله قرمز، زرد، آبی، سفید، سبز تولید می شود. این چراغ سیگنال دارای صفحه نمایش زیبا با اعداد درشت است که کاملا واضح و خوانا هستند.

    چراغ سیگنال فرکانس متر JBH از دقت بسیار بالایی برخوردار است و محدوده 20 الی 75Hz را اندازه گیری می کند. این محصول مناسب استفاده در انواع تابلو برق ها، ماشین آلات صنعتی، کارگاه ها و کارخانجات می باشد. 
     

    چراغ سیگنال فرکانس متر JBH بصورت استاندارد با قطر 22mm تولید می شود و عمری حدود 30000 ساعت دارد. کلیه چراغ سیگنال های دیجیتال JBH دارای سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط می باشند و دارای درجه حفاظت بالا (IP54) هستند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قیمت کمتر در مقایسه با محصولات مشابه سایر برندها اشاره کرد.

     

  • مشخصات فنی
    مدل چراغ سیگنال
    JRAD16-22Hz-R-(RD-YL-GR-WH-BL)
    محدوده اندازه گیری فرکانس
    20-75Hz
    ولتاژ چراغ
    220VAC
    رنگ
    سبز, قرمز, زرد, آبی, سفيد
    کارآیی در دما
    20°C…+50°C-
    قطر
    22mm
    IP
    54
    کارآیی در رطوبت
    90%
    سازندگان
    JBH
    گارانتی
    3سال
  • چراغ سیگنال فرکانس متر JBH

    کیفیت عالی بدنه
    دقت بالا
    خوانا بودن ارقام
    رنگبندی متنوع (قرمز، سبز، زرد، آبی، سفید)
    طول عمر بالا (30000 ساعت)
    شدت روشنایی : 60cd/m2
    زاویه تابش چراغ سیگنال دیجیتال گرد: °90
    سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط

  •  چراغ سیگنال فرکانس متر AC گرد 20 الی 75Hz قطر22 JBH ابعاد

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان