کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

چراغ سیگنال وات متر JBH

MODEL : JRAD16-22KW-R-RD

 

معرفی دستگاه

چراغ سیگنال وات متر JBH یک چراغ سیگنال بسیار کاربردی جهت اندازه گیری و نمایش مقدار توان یا کیلووات یک‌مصرف کننده است. سیگنال وات متر JBH گرد و به رنگ قرمز است و دارای سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط می باشد.

 

۰ تومان
۳۷۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سیگنال اندازه گیری

    چراغ سیگنالچراغ سیگنال یکی از تجهیزات پرکاربرد و قدیمی در تابلو برق، تابلوی توزیع، پنل های کنترل ماشین آلات و سیستم ها می باشد. که به منظور اعلام وضعیت لحظه ای مدار به اپراتور بر روی درب تابلو، بدنه دستگاه و یا قسمتی که به راحتی در معرض دید باشد، نصب می شود.

    چراغ سیگنال های نسل جدید با بخش اندازه گیری ترکیب شده اند و انواع چراغ سیگنال ولت متری، سیگنال آمپرمتری، تایمر، کانتر و ... را به وجود آورده اند. با استفاده از چراغ سیگنال های اندازه گیری به دلیل عدم نیاز به استفاده از تجهیزات اندازه گیری جداگانه، حجم سیم بندی و فضای نصب بسیار کاهش می یابد و می توان مقدار کمیت ها را به راحتی مشاهده کرد. 

     

    چراغ سیگنال JBH

    برند JBH تولید کننده انواع چراغ سیگنال معمولی و چراغ سیگنال مجهز به نمایشگر پارامترهای الکتریکی است که از جمله محصولات پرطرفدار آن می توان به سیگنال کانتر، سیگنال وات متر، سیگنال ولت، سیگنال آمپر، سیگنال دما، سیگنال فرکانس، سیگنال تایمر اشاره کرد.

    محصولات JBH بسیار متنوع هستند و به دلیل قیمت مناسب آنها به نسبت کیفیت بالا، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند. محصولات JBH دارای سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط هستند که خود نشان از کیفیت بالا و قابلیت اطمینان آنهاست.

    چراغ سیگنال JBH

    سیگنال وات متر JBHچراغ سیگنال وات متر JBH

    سیگنال وات متر  JBH جهت اندازه گیری و نمایش مقدار توان یا کیلووات یک‌مصرف کننده مورد استفاده قرار میگیرد. سیگنال وات متر JBH دارای ظاهری زیبا و صفحه نمایش استاندارد و خوانا می باشد و از کیفیت بالای مواد اولیه و ساخت برخوردار است.
     

  • مشخصات فنی
    مدل چراغ سیگنال
    JRAD16-22KW-R-RD
    رنگ
    قرمز
    کارآیی در دما
    20°C…+50°C-
    قطر
    22mm
    IP
    54
    کارآیی در رطوبت
    90%
    سازندگان
    JBH
    گارانتی
    3سال
  • ویژگی های سیگنال وات متر JBH

    کیفیت بالای مواد اولیه و ساخت

    دقت اندازه گیری بالا

    زیبایی و خوانا بودن ارقام

    طول عمر بالا

    سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان