کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

چراغ سیگنال آمپرمتر AC مربع 0A-100A قطر22 JBH (با CT)

MODEL : JRAD16-22A-S-(RD-YL-GR-WH-BL)

 

معرفی دستگاه

چراغ سیگنال آمپرمتر AC مربع 0A-100A قطر22 JBH  دارای CT می باشد و از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است. تغذیه این چراغ سیگنال 220V و محدوده اندازه گیری جریان آن از 0 تا 100 آمپر است. چراغ سیگنال آمپرمتر JBH AC در 5 رنگ مختلف تولید می شود. طول عمر بالا، سهولت در نصب و سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط از جمله ویژگی های این محصول می باشد.

 

۰ تومان
۱۸۴,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • چراغ سیگنال اندازه گیری

    چراغ سیگنال های قدیمی فقط به منظور اعلام قطع و وصل بودن منبع تغذیه، نشان دادن حالت های مختلف کاری، خطاها و ... مورد استفاده قرار می گرفتند. اما امروزه نسل جدیدی از چراغ سیگنال های تابلویی تولید می شود که دارای صفحه نمایش دیجیتال و بخش اندازه گیری هستند و قابلیت اندازه گیری پارامترهایی از قبیل ولتاژ، جریان، فرکانس و دما را دارند. چراغ سیگنال های اندازه گیری این امکان را به کاربر می دهد که پارامترهای مختلف را به راحتی از روی درب تابلو برق چک کند و حجم سیم بندی و فضای مورد نیاز برای نصب تجهیزات اندازه گیری بسیار کاهش یابد. قیمت بسیار مناسب این قبیل چراغ سیگنال ها نیز از جمله ویژگی هایی ست که سبب جایگاه خوب آن در صنعت برق شده است.
     

     

    چراغ سیگنال آمپرمتر JBH ACچراغ سیگنال آمپرمتر مربع JBH AC

    چراغ سیگنال آمپرمتر JBH AC دارای محدوده اندازه گیری 0 الی 100A با کلاس دقت ترانس جریان 1 می باشد. چراغ سیگنال آمپرمتر AC مربع JBH در رنگ های مختلف قرمز، زرد، آبی، سفید و سبز تولید می شود. این محصول با حذف ترانس جریان های بزرگ تاثیر بسزایی در کاهش فضای تابلویی دارد. چراغ سیگنال آمپرمتر JBH AC از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است و دارای صفحه نمایش بزرگ و استاندارد با سایز مناسب اعداد می باشد که سبب سهولت در خواندن اطلاعات می شود.

    چراغ سیگنال آمپرمتر JBH AC قابل استفاده در انواع تابلو برق ها، ماشین های صنعتی، منازل و کارخانجات است. این چراغ سیگنال دیجیتال با قطر 22mm تولید می شود و عمری حدود 30000 ساعت دارد. کلیه چراغ سیگنال های دیجیتال JBH دارای سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط می باشند که نشان از کیفیت بالا و عملکرد قابل اطمینان محصولات JBH می باشد.

     

  • مشخصات فنی
    مدل چراغ سیگنال
    JRAD16-22A-S-(RD-YL-GR-WH-BL)
    محدوده اندازه گیری جریان
    0-100A
    ولتاژ چراغ
    220VAC
    رنگ
    سبز, قرمز, زرد, آبی, سفيد
    کارآیی در دما
    20°C…+50°C-
    قطر
    22mm
    IP
    54
    کارآیی در رطوبت
    90%
    سازندگان
    JBH
    گارانتی
    3سال
  • ویژگی های چراغ سیگنال آمپرمتر JBH

    جایگزین مناسب برای چراغ سیگنال های تابلویی
    زیبایی و خوانا بودن ارقام
    حذف ترانس جریان های بزرگ و کاهش فضای تابلویی
    رنگبندی متنوع (قرمز، سبز، زرد، آبی، سفید)
    طول عمر بالا (30000 ساعت)
    شدت روشنایی : 60cd/m2
    زاویه تابش چراغ سیگنال دیجیتال مربع: °120
    سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان