کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

چراغ سیگنال کانتر (شمارنده) JBH

MODEL : JRAD16-22CNT-R-GR

 

معرفی دستگاه

چراغ سیگنال کانتر JBH  یک چراغ سیگنال بسیار کاربردی به منظور شمارش، ذخیره و نمایش تعداد انجام یک فرایند مثل شمارش کالای خط تولید، شمارش تعداد دفعات استارت یک موتور و ... می باشد که با نام سیگنال شمارنده نیز شناخته می شود. سیگنال کانتر JBH گرد و به رنگ سبز است و از دقت بالایی برخوردار است.

 

۰ تومان
۳۷۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سیگنال اندازه گیری

    چراغ سیگنالچراغ سیگنال یکی از تجهیزات رایج در انواع تابلو برق، پنل کنترل ماشین آلات و ... می باشد که با نصب در معرض دید، حالت های مختلف کاری، هشدارها یا خطاهای به وجود آماده در مدار را اعلام می کند. امروزه نسل جدیدی از چراغ سیگنال تولید می شود که با بخش اندازه گیری ترکیب شده است و قابلیت نمایش پارامترهایی از قبیل ولتاژ، جریان، فرکانس، توان، دما و ... را دارد.

    با استفاده از این نوع چراغ سیگنال که با نام سیگنال اندازه گیری نیز شناخته می شود به دلیل عدم نیاز به استفاده از تجهیزات اندازه گیری جداگانه، حجم سیم بندی و فضای نصب بسیار کاهش می یابد و می توان مقدار کمیت ها را به راحتی مشاهده کرد. 

     

    چراغ سیگنال JBH

    برند JBH تولید کننده انواع چراغ سیگنال معمولی و چراغ سیگنال مجهز به نمایشگر پارامترهای الکتریکی می باشد که از جمله محصولات پرطرفدار آن می توان به سیگنال کانتر، سیگنال ولت، سیگنال آمپر، سیگنال دما، سیگنال فرکانس، سیگنال تایمر اشاره کرد. تنوع زیاد محصولات JBH، قیمت مناسب و سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط این برند، سبب جایگاه خوب آن در بازار فروش شده است.

    چراغ سیگنال JBH

     

    سیگنال کانتر JBHسیگنال شمارنده JBH

    سیگنال کانتر JBH که با نام سیگنال شمارنده نیز شناخته می شود جهت شمارش، ذخیره و نمایش تعداد انجام یک فرایند مثل شمارش کالای خط تولید، شمارش تعداد دفعات استارت یک موتور و  ...مورد استفاده قرار میگیرد. سیگنال کانتر JBH دارای صفحه نمایش استاندارد و خوانا می باشد و از کیفیت بالای مواد اولیه و ساخت برخوردار است.
     

  • مشخصات فنی
    مدل چراغ سیگنال
    JRAD16-22CNT-R-GR
    رنگ
    سبز
    کارآیی در دما
    20°C…+50°C-
    قطر
    22mm
    IP
    54
    کارآیی در رطوبت
    90%
    سازندگان
    JBH
    گارانتی
    3سال
  • ویژگی های چراغ سیگنال کانتر JBH

    کیفیت بالای مواد اولیه و ساخت

    دقت بالا

    زیبایی و خوانا بودن ارقام

    طول عمر بالا

    سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان