کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

چراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر مربع AC قطر 22 JBH

MODEL : JRAD16-22AV-S-(RD-YL-GR-WH-BL)

 

معرفی دستگاه

چراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر مربع AC قطر 22 JBH  دارای CT می باشد و امکان اندازه گیری و نمایش دو پارامتر ولتاژ (محدوده اندازه گیری : 20 الی 500VAC) و جریان (محدوده اندازه گیری : 0 الی 100A) را بطور همزمان دارد. این چراغ سیگنال ولت آمپرمتر، از کیفیت جنس فوق العاده و دقت بالایی برخوردار است و در 5 رنگ مختلف قابل سفارش می باشد.

 

۰ تومان
۱۹۹,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • چراغ سیگنال اندازه گیری

    چراغ سیگنال های قدیمی فقط به منظور اعلام قطع و وصل بودن منبع تغذیه، نشان دادن حالت های مختلف کاری، خطاها و ... مورد استفاده قرار می گرفتند. اما امروزه نسل جدیدی از چراغ سیگنال های تابلویی تولید می شود که دارای صفحه نمایش دیجیتال و بخش اندازه گیری هستند و قابلیت اندازه گیری پارامترهایی از قبیل ولتاژ، جریان، فرکانس و دما را دارند.

    بعضی از انواع چراغ سیگنال دیجیتال بصورت ترکیبی طراحی و ساخته شده اند و امکان اندازه گیری و نمایش دو یا سه پارامتر بصورت همزمان را دارند. از جمله پرکاربردترین و محبوب ترین آنها می توان به چراغ سیگنال ولت آمپرمتری و چراغ سیگنال تریپل (اندازه گیری ولتاژ، جریان و فرکانس) اشاره کرد که استفاده از آنها علاوه بر کاهش چشم گیر فضای مصرفی تابلو، بسیار مقرون به صرفه و از نظر ظاهری زیبا می باشد.

     

     

    چراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر مربع JBH ACچراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر مربع AC JBH

    شرکت JBH یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در زمینه تولید قطعات برق صنعتی است که یکی از محصولات شناخته شده و پرطرفدار آن انواع چراغ سیگنال دیجیتال می باشد. چراغ های سیگنال دیجیتال JBH بسیار متنوع هستند و در انواع ولت متری، آمپرمتری، فرکانس متر، ترمومتر و ترکیبی در انواع رنگ ها، بصورت گرد و مربعی تولید می شوند. 

     

    چراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر مربع JBH AC یکی از محصولات پرکاربرد این برند است که در رنگ های قرمز، زرد، آبی، سفید، سبز عرضه می شود. این محصول از کیفیت جنس خوبی برخوردار است و دارای سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط می باشد. ابعاد استاندارد و صفحه نمایش با اعداد درشت جهت سهولت در خواندن از جمله ویژگی های انواع چراغ سیگنال دیجیتال JBH است. چراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر JBH AC قابل استفاده در انواع تابلو برق ها، ماشین های صنعتی، منازل و کارخانجات است. این چراغ سیگنال دیجیتال با قطر 22mm تولید می شود و عمری حدود 30000 ساعت دارد.

    چراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر JBH AC امکان اندازه گیری و نمایش دو پارامتر ولتاژ (محدوده اندازه گیری : 20 الی 500VAC) و جریان (محدوده اندازه گیری : 0 الی 100A) را بطور همزمان فراهم می کند.

     

  • مشخصات فنی
    مدل چراغ سیگنال
    JRAD16-22AV-S-(RD-YL-GR-WH-BL)
    محدوده اندازه گیری ولتاژ
    20-500VAC
    محدوده اندازه گیری جریان
    0-100A
    ولتاژ چراغ
    220VAC
    رنگ
    سبز, قرمز, زرد, آبی, سفيد
    کارآیی در دما
    20°C…+50°C-
    قطر
    22mm
    IP
    54
    کارآیی در رطوبت
    90%
    سازندگان
    JBH
    گارانتی
    3سال
  • چراغ سیگنال ترکیبی ولت آمپرمتر JBH

    اندازه گیری و نمایش دو پارامتر ولتاژ و جریان
    کیفیت عالی و دقت بالا
    زیبایی و خوانا بودن ارقام
    حذف ترانس جریان های بزرگ و کاهش فضای تابلویی
    رنگبندی متنوع (قرمز، سبز، زرد، آبی، سفید)
    طول عمر بالا (30000 ساعت)
    شدت روشنایی : 60cd/m2
    زاویه تابش چراغ سیگنال دیجیتال مربع: °120
    سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان