کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

رله کنترل سطح مایعات میکرومکس

MODE : LLC-101-X

 

معرفی محصول

رله کنترل سطح مایعات میکرومکس جهت جلوگیری از عملکرد خشک در پمپ های شناور و تنظیم سطح آب در منابع هوایی صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. کلیه محصولات میکرومکس دارای کیفیت و دقت عملکرد بالایی هستند و دارای 1 سال گارانتی می باشند.

۰ تومان
۴۹۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • رله کنترل سطح مایعات میکرومکس

    کنترل سطح مایعات با فلوتر یا قطعات دیگر کاربرد زیادی در برق صنعتی دارد. عملکرد رله کنترل سطح مایعات میکرومکس به این صورت است که با عبور جریان بسیار ناچیزی از بین الکترون های معلق در محلول، سطح مایع را تشخیص می دهد ( زیرا مایعات مختلف مانند آب، محلول های اسیدی و قلیایی کم و بیش هادی الکتریسیته هستند.)
    رله کنترل سطح مایعات میکرومکس جهت کنترل پمپ های اتوماتیک مخازن آب و حفاظت پمپ های شناور در برابر کارکرد خشک و بدون آب و به حداکثر رساندن راندمان چاه، تنظیم سطح آب در منابع هوایی صنعتی به کار می رود. همچنین فلوتر وسیله ای مناسب جهت کنترل سطح ، حفاظت و اتوماتیک نمودن سیستم های پمپاژ مایعات رسانای جریان برق ، با کیفیت و دقت بالا می باشد.
    رله کنترل سطح مایعات میکرومکس دارای پیچ تنظیم حساسیت است. جریان الکترودهای این رله حداکثر 5 میلی آمپر AC می باشد که از شبکه برق رسانی کاملا  ایزوله است.

     

    تنظیم حساسیت رله کنترل سطح مایعات میکرومکس

    رله کنترل سطح مایعات میکرومکس قابلیت تنظیم حساسیت از 1 کیلو اهم تا 20 کیلو اهم را دارد. حساسیت رله کنترل سطح مایعات میکرومکس باید بر اساس نوع مایعی که الکترود ها در داخل آن قرار می گیرند انتخاب شود. هراندازه محلول قابلیت هدایت الکتریکی بیشتری داشته باشد مانند محلولهای قلیایی و اسیدی، حداقل حساسیت باید انتخاب شود و هر اندازه محلول قابلیت  هدایت کمتری داشته باشد مانند آب مقطر ،درجه حساست در حالت 20 کیلو اهم تنظیم می گردد و برای آبهای معمولی متوسط حساسیت (10 کیلو اهم) مناسب است.

     

    نحوه نصب رله کنترل سطح مایعات میکرومکسرله کنترل سطح میکرومکس

    ترمینال های A1 , A2  به فاز و نول شبکه متصل می شوند و ترمینال 15 جهت اتصال به ترمینال A2 یا فاز برگشتی فیوز در مدار فرمان مورد استفاده قرار می گیرد. و ترمینال 16 و 18 به بوبین کنتاکتور متصل می شوند برای کنترل سطح آب از ترمینال 16 و جهت حفاظت پمپ از کارکرد خشک از ترمینال 18 استفاده می شود.
    ترمینال M در پائین ترین سطح مایع و یا بدنه مخزن متصل می شود . و با تنظیم الکترودها در دو سطح دلخواه E1  و E2 می توان حداقل و حداکثر مایع موجود در منبع را کنترل کرد. ترمینال E2 به الکترود معلق در سطح پائین متصل می شود و E1 به الکترود معلق در سطح بالا اتصال پیدا می کند .

     

    نحوه عملکرد رله کنترل سطح مایعات میکرومکس

    زمانیکه سطح مایع به الکترود E2 برسد چراغ E2 روشن می شود و نشان دهنده بالا رفتن مایع از سطح پائین می باشد با افزایش مایع در مخزن و رسیدن سطح آن به الکترود E1 چراغ E1 روشن می شود و همزمان به رله خروجی فرمان قطع پمپاژ را می دهد . هنگامی که رله عمل می کند چراغ RELAY روشن می شود.
     

  • مشخصات فنی
    مدل
    LLC-101-X
    ولتاژ تغذیه
    220VAC
    خروجی
    کنتاکت دوطرفه
    ابعاد (mm)
    75*55*100
    سازندگان
    میکرومکس
    گارانتی
    1 سال
  • ویژگی های رله کنترل سطح مایعات میکرومکس

    رله خروجی : یک کنتاکت دو طرفه

    عمر کنتاکت: 10 میلیون بار قطع و وصل

    حساسیت قابل تنظیم از یک الی 20 کیلو اهم

    تلفات داخلی 2 وات

  • رله کنترل سطح مایعات میکرومکس

    • کاربر مهمان
    • جمعه 14 آبان 1400 - 05:08
    • 0
    • 0
    درود بر شما. آیا شما رله کنترل سطح برای مکانهائی که دو پمپ نصب شده باشد دارید؟ رله کنترلی که مد نظر من هست باید توسط 4 عدد فلوتر سویچ تغذیه بشود. یکی برای پائین ترین نقطه برای استاپ، دیگری در بالاترین نقطه برای آلارم هشدار بدین معنی که اگر دو پمپ جوابگوی تخلیه سامپ نبوده و اپراتور ایستگاه متوجه شرایط بحرانی بشود. پمپها میبایستی به تناسب ارتفاع متفاوت دو فلوتر باقیمانده به ترتیب روشن شوند بطوریکه اگر پمپ اول جوابگوی نبود، بمحض ارتفاع گرفتن آب و فعال شدن فلوتر سوم ( فلوتر قبل از فلوتر آلارم) پمپ دوم روشن شود.
    مدیر سایت
    0
    0

    سلام وقت بخیر

    خیر چنین رله کنترل سطحی نیست. برای اینکار باید مدار فرمان ببندید.

    ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان