کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کنترل هوشمند پمپ آب شیوا امواج

CODE : 20C1     \      MODEL : SWPC-10

 

معرفی دستگاه

کنترل هوشمند پمپ آب مدل SWPC-10 شیوا امواج جهت کنترل پمپ های آب براساس پارامترهای جریان، ولتاژ و فشار مورد استفاده قرار میگیرد. این کنترلر دارای قابلیت راه اندازی نرم در هنگام روشن و خاموش شدن نیز هست.

 

۰ تومان
۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • شیوا امواج

    شیوا امواج یکی از برندهای شناخته شده ایرانی در زمینه تولید انواع کنترلر، تایمر، حفاظت کننده و نمایشگرهای تابلویی است. محصولات شیوا امواج دارای استاندارد CE اروپا، تاییدیه ادارات برق سراسر کشور و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور و همچنین دارای گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 انگلستان می باشد و از کیفیت و عمکرد دقیق و قابل اطمینانی برخوردار است که 3 سال ضمانت رسمی و تعویض بدون قید و شرط محصولات برند شیوا امواج، خود گواهی بر این موضوع است. در این بخش قصد داریم به معرفی یکی از محصولات جدید برند شیوا امواج به منظور کنترل هوشمند پمپ آب بپردازیم.

     

    کنترل هوشمند پمپ آب شیوا امواجکنترل هوشمند پمپ آب شیوا امواج

    دستگاه کنترل هوشمند پمپ آب مدل SWPC-10 شیوا امواج، جهت کنترل پمپ های آب براساس پارامترهای جریان، ولتاژ و فشار مورد استفاده قرار میگیرد. این کنترلر دارای قابلیت راه اندازی نرم در هنگام روشن و خاموش شدن است که این امر باعث کارکرد بهتر و طول عمر بیشتر پمپ آب به علت حذف پیک‌های جریان و گشتاور می شود. 

    کنترلر هوشمند پمپ آب شیوا امواج قابلیت نمایش همزمان فشار و جریان پمپ آب و ولتاژ ورودی را دارد و از پمپ در برابر افزایش و کاهش ولتاژ، اضافه بار، قطع سنسور، خرابی منبع انبساط و بی آبی محافظت می کند. 

    دستگاه کنترل هوشمند پمپ آب شیوا امواج دارای قابلیت نمایش ساعت کارکرد فعلی و کل ساعات کارکرد و همچنین نمایش دفعات راه اندازی است و امکان تنظیم پارامترها و کالیبره فشار نیز برای آن وجود دارد.

    ولتاژ تغذیه این دستگاه 165-260VAC/50-60Hz و دقت اندازه گیری آن برای فشار 0.1bar، جریان 0.1A و ولتاژ 1V می باشد. پمپ مناسب این کنترلر 0.5-3hp  است و خروجی آن 1 عدد رله حالت جامد (SSR) می باشد. عملکرد دستگاه، خطاهای احتمالی و سایر اطلاعات بطور مفصل در بروشور محصول شرح داده شده است و از تب بروشور قابل مشاهده و دانلود است.

  • مشخصات فنی
    مدل
    SWPC-10
    ولتاژ تغذیه
    165-260VAC /50-60Hz
    خروجی
    1 عدد SSR
    ابعاد (mm)
    78*88*118
    IP
    30
    کارآیی در دما
    20°C…+65°C-
    کارآیی در رطوبت
    70%
    سازندگان
    شیوا امواج
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های کنترل هوشمند پمپ آب شیوا امواج

    نمایش همزمان فشار و جریان پمپ آب و ولتاژ ورودی
    راه اندازی نرم پمپ در هنگام روشن و خاموش شدن
    حفاظت پمپ آب در برابر افزایش و کاهش ولتاژ، قطع سنسور، اضافه بار، بی آبی، خرابی منبع انبساط
    نمایش ساعت کارکرد فعلی و کل ساعات کارکرد
    نمایش دفعات راه اندازی
    قابلیت کالیبره فشار
    قابلیت تشخیص قطع سنسور و پمپ
     امکان تنظیم پارامترها

     

  • ابعاد کنترل هوشمند پمپ آب شیوا امواج

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان