کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

تستر شبکه و کابل شبکه فلوک

MODEL : LinkIQ

 

معرفی دستگاه

تستر شبکه و کابل شبکه مدل LinkIQ™ فلوک در کنار یک تست کابل مطمئن، تست شبکه ی مورد نیاز حرفه ای ها را نیز فراهم می آورد. این تستر قابلیت اندازه گیری طول کابل تا 305 متر را دارد و همچنین می تواند فاصله تا محل ایراد را اندازه گیری نماید. در بخش نقد و بررسی بطور مفصل به ویژگی های این تستر می پردازیم.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • تستر شبکه مدل LinkIQ™ فلوک

    تستر شبکه مدل LinkIQ ™ Network+Cable فلوک در کنار یک تست کابل مطمئن، تست شبکه ی مورد نیاز حرفه ای ها را نیز فراهم می آورد. این دستگاه با اندازه گیری فرکانس، عملکرد کابل را ( تا حداکثر 10 گیگ) می سنجد و با استفاده از wiremap سیم مورد آزمایش، احتمال خطا را به صفر نزدیک می کند. 

    تستر شبکه مدل LinkIQ™ فلوک

    تستر شبکه مدل LinkIQ™ فلوک همچنین قدرت تشخیص نزدیکترین سوئیچ را دارد و این ویژگی برای شناسایی مشکلات اصلی شبکه و ارزیابی پیکربندی سوئیچ بسیار مفید است و نیاز به استفاده از سایر دستگاه ها را از بین می برد. سایر ویژگی های این تستر شبکه شامل، Toning آنالوگ و دیجیتال، port blink، Remote Office Locators و قابلیت مدیریت نتایج از طریق LinkWare ™ PC می باشد.

    تستر شبکه مدل LinkIQ™ فلوکتستر شبکه مدل LinkIQ™ فلوک قابلیت اندازه گیری طول کابل تا 305 متر را دارد و همچنین می تواند فاصله تا محل ایراد را اندازه گیری نماید. این مشکلات، شامل ایرادهایی نظیر opens, shorts, unterminated cable است. با استفاده از شناسه ی از راه دور، می توان  wiremap کامل کابل ها را مشاهده کرده و زوج های نامناسب و جداشده را تشخیص داد.

    ویژگی اصلی تستر کابل شبکه LinkIQ™ فلوک ، این است که می توان از آن برای اندازه گیری پهنای باند کابل از 10BASE-T تا 10GBASE-T (10 مگابایت بر ثانیه تا 10 گیگابیت بر ثانیه) استفاده کرد. تستر فلوک این اندازه گیری ها را با سنجش فرکانس انجام می دهد.

    از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به ارائه مستندات بسیار کامل با استفاده از LinkWare™ اشاره کرد. همچنین می توان تا 1000 نتیجه را با نام های توصیفی مختلف درون تستر ذخیره و در صورت لزوم بازخوانی کرد. 

    قابلیت پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ژاپنی، اسپانیایی، تایلندی، چینی باستان، چینی ساده،  کره ای، روسی، ایتالیایی و پرتغالی از دیگر ویژگی های این دستگاه است. این دستگاه دارای قابلیت تغذیه از طریق شبکه می باشد که هنگام اتصال به کابل شبکه از همان طریق تغذیه می شود.
     

  • مشخصات فنی
    مدل تستر شبکه
    LinkIQ ™ Network+Cable
    دمای کاری
    0 تا 45 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    70%
    ابعاد (mm)
    114.3*215.9
    سازندگان
    فلوک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های تستر شبکه و کابل شبکه فلوک

    ایجاد tone های آنالوگ یا دیجیتال که با IntelliTone be Probe یا Pro3000 ™ سازگار بوده و به تسهیل مکان یابی کابل ها در دیوار یا اتاق مخابرات کمک می کنند.

    چراغ پورت چشمک زن روی سوئیچ برای کمک به شناسایی پورت سوئیچ متصل

    سازگار با MicroScanner ™ PoE Remote Identifier برای شناسایی خروجی اترنت

    مستندسازی   LinkWare ™

    صفحه ی نمایش لمسی

    باتری لیتیوم یون قابل شارژ

    قابلیت ارتقاء تست شبکه از طریق USB-C از طریق LinkWare ™ PC

    شارژ از طریق پورت استاندارد USB-C

  • تستر کابل شبکه فلوک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان