کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن فلوک

MODEL : IntelliTone Pro200 

 

معرفی دستگاه

تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن IntelliTone Pro200 فلوک یک تستر دستی کابل چند کاره حرفه ای، متشکل از یک تونر و پراب با قابلیت های مختلف است. این تستر شبکه از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای 3 سال گارانتی می باشد.در بخش نقد و بررسی بطور مفصل قابلیت های این دستگاه توضیح داده شده است.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن مدل IntelliTone Pro200 فلوک

    تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن مدل IntelliTone Pro200 فلوک یک تستر دستی کابل چند کاره با فناوری بسیار پیشرفته است که با استفاده از آن می توان یک ملودی بر روی کابل ایجاد کرد و از طرف دیگر با قسمت دیگر این تستر ملودی را پخش کرد. بدین ترتیب، کابل هایی که شماره گذاری نشده و یا مسیر آن نامشخص است ( سقف کاذب، دیوار کاذب ) به راحتی پیدا می شوند. این کار را حتی اگر کابل ها سربندی نشده باشد و یکسر آن باز باشد می توان انجام داد.

    تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن مدل IntelliTone Pro200 فلوک

    از دیگر ویژگی های تستر های شبکه فلوک می توان به امکان ایجاد Tone اشاره کرد. کسانی که مدل هایی از تستر فلوک را دارند، فقط با خرید قسمت Prob می توانند مسیر کابل های مورد نظر را در پشت رک، داخل داکت، کف کاذب و یا سقف کاذب پیدا کنند. در صورتی که دو سر کابل را به این دستگاه متصل نمایید امکان ارائه گزارش سربندی ( wiremap ) نیز وجود دارد.

    تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن مدل IntelliTone Pro200 فلوک

    تستر شبکه و زوج یاب تلفن مدل IntelliTone Pro200 فلوک قعطی سیم های کابل شبکه رو  اعلام می نماید و علاوه بر تست شبکه امکان ردیابی کابل شبکه ،کابل تلفن، کابل کواکسیال، آنتن و حتی کابل برق را براحتی انجام می دهد.تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن مدل IntelliTone Pro200 فلوک

    قابلیت ویژه ردیابی تستر شبکه مدل IntelliTone Pro200 فلوک، در کابل های مختلف UTP/FTP/SFTP و همچنین متراژهای بالای کابل شبکه، نسبت به برندهای دیگر خاص می باشد. این محصول از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است و دارای 3 سال گارانتی است.

    ابعاد تونر 3.2*7.5*14.1 سانتی متر و ابعاد پراب 3.2*4.8*22.2 سانتی متر است. هر دو دستگاه دارای قابلیت خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده می باشند. ( تونر پس از 2.5 ساعت و پراب پس از 1 ساعت)

    منبع تغذیه مورد نیاز برای تستر شبکه فلوک باتری کتابی 9 ولت آلکالاین است که امکان 20 ساعت استفاده از دستگاه را فراهم می کند. دمای عملیاتی این دستگاه 0 تا 40 درجه سانتی گراد و دمای ذخیره سازی 20- تا 60 درجه سانتی گراد است.
     

  • مشخصات فنی
    مدل تستر شبکه
    IntelliTone Pro200
    دمای کاری
    0 تا 40 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    75%
    ابعاد (mm)
    32*75*141, 32*48*222
    سازندگان
    فلوک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های تستر کابل شبکه و زوج یاب تلفن فلوک

    دارای قابلیت بررسی وضعیت سربندی کابل

    بررسی خطاهای سربندی کابل

    شناسایی کابل و نود شبکه مورد نظر

    دارای قابلیت ایجاد TONE

    بررسی و شناسایی کابل VOICE , AUDIO ,VIDEO
     

  • ابعاد تستر شبکه فلوک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان