کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

تستر کابل شبکه فلوک

MODEL : DSX-5000 

 

معرفی دستگاه

تستر کابل شبکه مدل DSX-5000 فلوک دستگاهی حرفه ای با قابلیت های فراوان است. با استفاده از آن می توان تمامی اتفاقات رخ داده بر روی کابل ها را در بازه های فرکانسی مختلف بررسی کرده و آن را در محدوده استاندارد های مختلف به صورت گراف نمایش داد. در بخش نقد و بررسی به معرفی کامل ویژگی های تستر کابل شبکه مدل DSX-5000 فلوک می پردازیم.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • تستر شبکه مدل DSX-5000 فلوک

    تستر شبکه مدل DSX-5000 یکی از محصولات جدید کمپانی فلوک آمریکا، از خانواده VERSIV ها می باشد، این مجموعه شامل نسل جدیدی از تستر و آنالایزر های زیر ساخت، با توانمندی های خارق العاده و منحصر به فرد است.

    تستر شبکه مدل DSX-5000 فلوک

    تستر شبکه مدل DSX-5000 فلوک، تمامی اتفاقات رخ داده بر روی کابل ها را در بازه های فرکانسی مختلف بررسی کرده و آن را در محدوده استاندارد های مختلف به صورت گراف نمایش می دهد. همچنین این دستگاه از طریق تبدیل فرکانس به متر، و با نمایش گراف با پارامترهای HDTDX،HDTDR نقاط مشکوک به افت خط را نمایش می دهد.

    این دستگاه قابلیت تست و آنالیز کابل های مسی در رده های مختلف Cat5e ،Cat6 ،Cat6e ،Class f ،Class fa را دارد. انجام تست کابل شبکه با سرعت بالا و در زمان کمتر از 10 ثانیه از ویژگی های این محصول است.

    تستر شبکه DSX-5000 فلوک

    تستر شبکه مدل DSX-5000 فلوک دارای صفحه نمایش لمسی و گرافیک بسیار بالاست که باعث بالا رفتن سرعت، دقت و سادگی کار برای اپراتور این دستگاه می شود.

    تستر شبکه DSX-5000 فلوکامکان ذخیره سازی تا 12000 تست گرافیکی در دستگاه یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تستر و آنالایزر می باشد.

    تستر شبکه مدل DSX-5000 فلوک شامل دستگاه اصلی و ریموت با بدنه بسیار مقاوم و ضد ضربه در برابر سقوط از یک متر، به ابعاد 27.94*13.33*6.67 سانتی متر و وزن 1.28 کیلو گرم می باشد. این دستگاه 8 زبان مختلف از قبیل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، ایتالیایی و پرتغالی را پشتیبانی می کند.

    دمای عملیاتی تستر شبکه مدل DSX-5000 فلوک، 0 تا 45 درجه سانتی گراد و دمای ذخیره سازی آن 20- تا 50 درجه سانتی گراد است. این دستگاه از قابلیت ها، کیفیت و دقت بالایی برخوردار است و دارای 3 سال گارانتی می باشد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل تستر شبکه
    DSX-5000
    دمای کاری
    0 تا 45 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    70%
    ابعاد (mm)
    279.4*133.3*66.7
    سازندگان
    فلوک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های تستر کابل شبکه فلوک

    تست و آنالیز کابل های مسی در رده های مختلف : Cat5e،Cat6،Cat6e،Class f،Class fa

    امکان تست و بررسی کابل تا بازه فرکانسی 1200MHZ  10G

    قابلیت تست و آنالیز

    انجام تست کابل شبکه در زمان کمتر از 10 ثانیه

    دارای صفحه نمایش لمسی و گرافیک بسیار بالا، که باعث بالا رفتن سرعت، دقت و سادگی کار برای اپراتور می شود

    امکان افزودن ماژول های فیبر نوری در طول موج های مختلف 

    از طریق قابلیت projx این امکان وجود دارد ک تمامی گزارش های تست های انجام شده را مدیریت کرده و هر کدام جزئیات پروژه ذخیره نمایید

    امکان ذخیره سازی تا 12000 تست گرافیکی در دستگاه می باشد
     

  • ابعاد تستر شبکه فلوک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان