کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

مولتی متر و تستر تلفن و شبکه مستک

MODEL : MS8236 

 

معرفی دستگاه

مولتی متر مدل MS8236 مستک یک مولتی متر دیجیتال است که علاوه بر اندازه گیری پارامترهای الکتریکی مختلف، قابلیت تست و عیب یابی خطوط تلفن و شبکه و ردیابی کابل را نیز دارد. این محصول متشکل از یک دستگاه اندازه گیری به همراه یک پراب ردیاب خط می باشد و از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • مولتی متر مدل MS8236 مستک

    تستر شبکه و ردیاب کابل مستکمولتی متر مدل MS8236 مستک یک مولتی متر دیجیتال است که علاوه بر اندازه گیری پارامترهای الکتریکی مختلف، قابلیت تست و عیب یابی خطوط تلفن و شبکه و ردیابی کابل را نیز دارد. این محصول متشکل از یک دستگاه اندازه گیری به همراه یک پراب ردیاب خط می باشد و از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به  قابلیت اندازه گیری ولتاژ از طریق روش غیر تماسی NCV اشاره کرد. این مولتی متر قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC و DC تا 600 ولت و جریان AC و DC تا 10 آمپر را دارد.

    به عنوان دیگر موارد قابل اندازه گیری با مولتی متر و تستر شبکه مستک می توان به تست اتصال کوتاه، تست دیود و بیزر، امکان اندازه‌گیری حداکثر مقادیر، ردیابی سیم برق‌دار، تست کابل‌های تلفن T568A, T568B, 10Base-T ، تعیین نقاط قطعی و اتصالی خط تلفن و شناسایی هرگونه اشکال در خطوط تلفن، بررسی دقیق خط تلفن (قطعی، آزاد و مشغولی)، ردیابی کابل و پیدا کردن محل دقیق قطعی تلفن اشاره کرد.

    برای منبع تغذیه مولتی متر و تستر تلفن و شبکه MS8236 مستک از باتری 9 ولت 6F22 استفاده می شود. این دستگاه دارای قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 15 دقیقه عدم استفاده، جهت صرفه‌جویی در مصرف باتری می باشد و نمایش میزان باتری و اعلام باتری ضعیف و رو به اتمام از دیگر ویژگی های آن است.

    مولتی متر مدل MS8236 مستک

    مولتی متر و تستر تلفن و شبکه مستک دارای کلید DATA HOLD برای ثبت کردن مقادیر اندازه گیری شده می باشد و به دلیل داشتن نور پس زمینه قابل استفاده در مکانهایی با نور کم نیز هست. جک باکس جلویی مولتی متر را می توان جدا کرد تا قابل استفاده برای هر کابل ثابت باشد. بدین منظور یک پیچ گوشتی یا هر جسم صاف دیگری را داخل شکاف پشت مولتی متر که در شکل زیر مشاهده می کنید، قرار دهید و محکم به سمت بالا فشار دهید تا باکس رابط کابل جلویی جدا شود.

     

    مولتی متر مدل MS8236 مستک

    مولتی متر مدل MS8236 مستک بسیار خوش دست با ابعاد 55*92*195 میلیمتر و وزن 400 گرم می باشد. این دستگاه دارای گواهینامه CE / ETL / RoHS و امتیاز ایمنی CATIII 600V است و از دقت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

    مولتی متر مدل MS8236 مستک

    دمای عملیاتی دستگاه 0 تا 40 درجه سانتی گراد و دمای ذخیره سازی آن 10- تا 50 درجه سانتی گراد است.
     

  • مشخصات فنی
    مدل تستر شبکه
    MS8236
    دمای کاری
    0 تا 40 درجه سانتی گراد
    ابعاد (mm)
    55*92*195
    سازندگان
    مستک
    گارانتی
    1 سال
  • ویژگی های مولتی متر و تستر تلفن و شبکه مستک

    مولتی متر اتورنج 2000 رقمی

    تشخیص ولتاژ بدون تماس (NCV)

    تست کابل شبکه :مدارهای باز، اتصال کوتاه

    سیم های اشتباه، معکوس، جفت های تقسیم، تشخیص شیلد

    امکان تست T568A، T568B، 10Base-T

    حالت اشکال زدایی برای نتیجه شناسایی دقیق خطا

    بررسی و شناسایی وضعیت خط تلفن : اشغال، زنگ ، آزاد

    ردیابی، پیوستگی و تشخیص نقطه شکست کابل ها

    خاموشی خودکار

    گارانتی معتبر
     

  • ابعاد تستر شبکه و ردیاب کابل مستک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان