کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ارت سنج 0 تا 200 کیلو اهم مارمونیکس

MODEL : MEG-432

 

معرفی دستگاه

ارت سنج مدل MEG-432 مارمونیکس یک ارت سنج میله ای با نوع اندازه گیری دوسیمه، سه سیمه و چهار سیمه برای اندازه گیری مقاومت زمین از 0 تا 200 کیلو اهم است و دارای پارامتر های اندازه گیری پیشرفته و حرفه ای دیگری با دقت بالا می باشد. از ویژگی های ارت سنج مارمونیکس، اندازه گیری مقاومت ویژه خاک است که برای محاسبات حفر چاه بسیار اهمیت دارد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ارت سنج مدل MEG-432 مارمونیکس

    ارت سنج مدل MEG-432 مارمونیکسارت سنج مدل MEG-432 مارمونیکس ابزار نهایی برای اندازه گیری مقاومت ویژه خاک و مقاومت زمین است. گستره وسیع اندازه‌گیری همراه با کارکرد آسان، دستگاه را به یک ارت سنج ایده‌آل و قابل اعتماد برای هر جایی که آزمایش مقاومت زمین مورد نیاز است تبدیل کرده است. این دستگاه به طور گسترده در زمینه های مختلف صنعت از جمله توسعه خطوط انتقال برق، ساخت و سازها، کارخانه ها، همچنین در موسسات آموزشی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

    ارت سنج مدل MEG-432 مارمونیکس یک ارت سنج میله ای با نوع اندازه گیری دوسیمه، سه سیمه و چهار سیمه است که دارای پارامتر های اندازه گیری پیشرفته و حرفه ای با دقت بالا می باشد. از ویژگی های ارت سنج از برند مارمونیکس، اندازه گیری مقاومت ویژه خاک است که برای محاسبات حفر چاه بسیار اهمیت دارد. این دستگاه با استاندارد ایمنی CAT IV 150 V و CAT III 300V طراحی و ساخته شده است و رنج اندازه گیری مقاومت زمین توسط آن، 0 تا 200 کیلو اهم، رنج اندازه گیری مقاومت ویژه خاک 0 تا 200 کیلو اهم ، اندازه گیری نشتی جریان 80mA و اندازه گیری مقدار فرکانس 400 تا 500 هرتز می باشد.

    ارت سنج MEG-432 مارمونیکس دارای صفحه نمایشگر بزرگ گرافیکی می باشد و قابلیت ثبت، ذخیره و بازخوانی 1000 داده در حافظه داخلی خود را دارد و همچنین به دلیل قابلیت اتصال به کامپیوتر می توان نتایج اندازه گیری را در کامپیوتر چک کرد.

    قابلیت تنظیم صفر کالیبره، قابلیت اندازه گیری تداخل نویز و امکان انتخاب اتوماتیک و دستی جهت تغییر رنج فرکانس در چهار باند از جمله ویژگی های این ارت سنج می باشد.

    ارت سنج مدل MEG-432 مارمونیکس دارای طراحی بروز و مقاوم در برابر ضربه و گرد غبار می باشد و عملکردی مطلوب با دقت اندازه گیری بالا دارد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل ارت سنج
    MEG-432
    نوع اندازه گیری
    چهار سیمه, دو سیمه, سه سیمه
    رنج اندازه گیری مقاومت ویژه خاک
    0 تا 200 کیلو اهم
    رنج اندازه گیری مقاومت زمین
    0 تا 200 کیلو اهم
    رنج اندازه گیری جریان نشتی
    80 میلی آمپر
    سازندگان
    مارمونیکس
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های ارت سنج یونیتی

    اندازه گیری نشتی جریان تا 80mA

    اندازه گیری مقاومت ویژه خاک 

    تست مقاومت زمین

    اندازه گیری مقدار فرکانس

    دارای طراحی بروز و مقاوم در برابر ضربه و گرد غبار

    قابلیت اندازه گیری تداخل نویز

    قابلیت تنظیم صفر کالیبره

    دارای چهار سیم جهت دقت بیشتر

    انتخاب اتوماتیک و دستی جهت تغییر رنج فرکانس در چهار باند
     

  • ابعاد ارت سنج مارمونیکس

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان