کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ارت سنج آنالوگ دو سیمه/سه سیمه هیوکی

MODEL : FT3151

 

معرفی دستگاه

ارت سنج مدل FT3151 هیوکی، یک ارت سنج عقربه ای پرتابل است که جهت اندازه گیری مقاومت زمین و پیدا نمودن بهترین مکان جهت حفر چاه های ارت و اندازه گیری مقاومت این چاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه قابل تنظیم روی دو حالت دو الکترود و سه الکترود است و قابلیت اندازه گیری مقاومت زمین در بازه 0 تا 1150 اهم و ولتاژ زمین در بازه 0 تا 30 ولت را دارد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ارت سنج چیستارت سنج آنالوگ هیوکی

    همانطور که میدانید دستگاه ها با قرار دادن الکترود در زمین ، زمین می شوند و مقاومتی که بین این الکترود و خاک اطراف آن ایجاد می شود به عنوان مقاومت زمین شناخته شده و این مقاومت باید همواره کمتر یا برابر با یک مقدار مرجع از پیش تعیین شده باشد. ابزار مورد استفاده برای اندازه گیری مقاومت زمین به عنوان تستر زمین یا ارت سنج شناخته می شود. 

    انواع مختلفی از این دستگاه متناسب با کاربردهای مختلف تولید و در بازار عرضه شده است که می توان آن را به دو دسته ی کلی ارت سنج آنالوگ یا عقربه ای و ارت سنج دیجیتال تقسیم کرد. در این بخش قصد داریم یکی از ارت سنج های آنالوگ برند هیوکی را مورد بررسی قرار دهیم.

     

    ارت سنج مدل FT3151 هیوکی

    ارت سنج مدل FT3151 ساخت هیوکی ژاپن، یک ارت سنج عقربه ای پرتابل است که جهت اندازه گیری مقاومت زمین و پیدا نمودن بهترین مکان جهت حفر چاه های ارت و اندازه گیری مقاومت این چاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

    قیمت ارت سنج هیوکیروش اندازه گیری ارت سنج مدل FT3151 هیوکی، روی دو حالت دو الکترود و سه الکترود با استفاده از سوئیچ تعبیه شده روی بدنه دستگاه، قابل تنظیم است.

    از ویژگی های منحصر به فرد ارت سنج مدل FT3151 هیوکی می توان به تغییر اندازه گیری فرکانس که جهت به حداقل رساندن تاثیر ولتاژ هارمونیک زمین است، اشاره نمود. بنابراین این ارت سنج قادر است اندازه‌گیری ‌های دقیق‌تر و پایدارتری را در شرایط دشوار انجام دهد.

    محدوده اندازه گیری گسترده از دیگر ویژگی های ارت سنج مدل FT3151 هیوکی است، این دستگاه قادر است مقاومت زمین در بازه 0 تا 1150 اهم و ولتاژ زمین را در بازه 0 تا 30 ولت اندازه گیری کند.

    حفاظت اضافه ولتاژ و زنگ هشدار از دیگر قابلیت های این دستگاه است. در واقع از آسیب ناشی از اتصال نادرست در حین اندازه گیری جلوگیری می کند و در مورد اتصال نادرست بوسیله زنگ هشدار می دهد.

    سوئیچ های اندازه گیری تعبیه شده بر روی ارت سنج هیوکی دارای ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار هستند و  قاب محافظ صفحه نمایش عقربه ای از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردار است. این دستگاه دارای ساختار حفاظتی IP40 و سه سال گارانتی می باشد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل ارت سنج
    FT3151
    نوع اندازه گیری
    دو سیمه, سه سیمه
    رنج اندازه گیری مقاومت زمین
    0 تا 1150 اهم
    رنج اندازه گیری ولتاژ زمین
    0 تا 30 ولت
    درجه حفاظتی
    IP40
    دمای کاری
    0 تا 40 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    80%
    سازندگان
    هیوکی
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های ارت سنج هیوکی

    سیستم تست : روش اختلاف فاز متناوب، روش سه الکترود / روش دو الکترود 

    صفحه نمایش آنالوگ (عقربه ای)

    قابلیت اندازه گیری مقاومت 10، 100 و 1000 اهم

    اندازه گیری پتانسیل زمین از 0 تا 30 ولت

    دقت بالا در اندازه گیری

    دارای آلارم و محافظت از ولتاژ های بالا

    تغذیه توسط 6 باتری قلمی قابل تعویض

    قابلیت انتخاب فرکانس جهت کاهش اثرات هارمونیکی

    بدنه مقاوم در برابر ضربه و گرد و غبار

    کاربری راحت و آسان
     

  • ابعاد ارت سنج آنالوگ هیوکی

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان