کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ارت سنج کلمپی فلوک

MODEL : 1630

 

معرفی دستگاه

ارت سنج کلمپی فلوک دارای کلمپ و فک بسیار باریک است که تا 35 میلیمتر باز می شود و به راحتی در مکان های غیر قابل دسترس مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند بدون قطع مدار ارت و به صورت غیر تماسی مقدار مقاومت چاه ارت و جریان نشتی را با دقت بسیار بالا اندازه گیری کند. امکان ثبت و ذخیرۀ مقادیر اندازه گیری شده در حافظه، قابلیت اتوکالیبراسیون، دقت بالا و 3 سال گارانتی از دیگر ویژگی های ارت سنج کلمپی فلوک می باشد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ارت سنج کلمپی

    ارت سنج کلمپی فلوکهمانطور که میدانید سیستم ارتینگ در ساختمان ها و کارخانجات جهت جلوگیری از صدمات ناشی از صائقه یا ولتاژ ناگهانی، تعبیه می شود. به منظور بررسی صحت سیستم ارتینگ و بررسی امنیت مکان، از ابزاری با عنوان تستر زمین یا ارت سنج استفاده می شود.

    انواع مختلفی از ارت سنج، متناسب با کاربردهای مختلف تولید و در بازار عرضه شده است که یکی از بروزترین آنها ارت سنج کلمپی می باشد، این ابزار بدون نیاز به قطع هیچ گونه سیم یا الکترودی یا نیاز به کوبیدن میله های ارت سنج به زمین، با سرعت بسیار بالا تست را انجام می دهد و بدون شک یکی از آسانترین روش های اندازه گیری مقاومت زمین است. در این بخش قصد داریم به معرفی ارت سنج کلمپی مدل 1630 فلوک به عنوان یکی از انواع پرفروش ارت سنج بپردازیم.

     

    ارت سنج مدل 1630 فلوک

    قیمت ارت تستر فلوکارت سنج مدل 1630 یک ارت سنج کلمپی دیجیتال ساخت کمپانی فلوک آمریکا می باشد. این دستگاه جهت تست مقاومت زمین و سنجش جریان نشتی ناخواسته بدون نیاز به قطع مدار به کار می رود. برای اندازه گیری میزان اهم می بایست کلمپ را دور سیم ارت انداخته و مقاومت را اندازه گیری نمود. این گونه دستگاه ها برای تک چاه کاربرد ندارد.

    ارت سنج کلمپی فلوک ابعاد کوچک و بدنه بسیار مقاومی دارد و بسیار سبک و خوش دست است و جهت انجام ارتینگ چاه های موازی و اماکن کوچک و ناهموار مناسب می باشد, علاوه بر آن، قابلیت های « Display-Hold» و تست دائم با عملکرد هشدار صوتی، راحتی در استفاده را تضمین می‌کند.

    ارت سنج مدل 1630 فلوک قابلیت اندازه گیری مقاومت در رنج گسترده از 0.025 اهم تا 1500 اهم را دارد و سنجش جریان نشتی زمین از 0.2 میلی آمپر تا 1000 میلی آمپر بدون نیاز به قطع مدار، مناسب جهت سیستم عیب یابی از دیگر ویژگی های آن است.

    امکان ثبت و ذخیرۀ مقادیر اندازه گیری شده در حافظه، قابلیت اتوکالیبراسیون، دقت بالا و 3 سال گارانتی از دیگر ویژگی های ارت سنج کلمپی فلوک می باشد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل ارت سنج
    1630
    نوع اندازه گیری
    کلمپی
    رنج اندازه گیری مقاومت زمین
    0.025 تا 1500 اهم
    رنج اندازه گیری جریان نشتی
    0.2 تا 1000 میلی آمپر
    درجه حفاظتی
    IP20
    دمای کاری
    20- تا 60 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    85%
    سازندگان
    فلوک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های ارت سنج کلمپی فلوک

    اندازه گیری مقاومت چاه ارت از 0.025 اهم تا 1500 اهم

    مناسب برای حداقل دو چاه

    دارای آلارم

    قابلیت باز شدن فک کلمپ تا ۳۵ میلی متر

    قابلیت اندازه گیری جریان نشتی از 0.2 تا 1000 میلی آمپر بدون نیاز به قطع مدار

    اندازه گیری جریان متناوب از 0.2 تا 30 آمپر

    اتورنج

    امکان ثبت و ذخیرۀ مقادیر اندازه گیری شده در حافظه

    قابلیت اتوکالیبراسیون که خود دقت و صحت مقادیر اندازه گیری شده را تضمین می کند

    نشانگر ضعیف بودن باتری
     

  • ابعاد ارت سنج کلمپی فلوک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان