کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ارت سنج کلمپی هیوکی

MODEL : FT6380

 

معرفی دستگاه

ارت سنج کلمپی هیوکی دارای کلمپ و فک بسیار باریک است و به راحتی در مکان های غیر قابل دسترس مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند بدون قطع مدار ارت و به صورت غیر تماسی مقدار مقاومت چاه ارت را با دقت بسیار بالا اندازه گیری کند. ارت سنج کلمپی هیوکی دارای حافظه جهت ثبت MAX/MIN بوده و تا رنج 1600 اهم را اندازه گیری می کند. بدنه این دستگاه ضد ضربه و ضد گرد و غبار با ساختار حفاظتی IP40 می باشد و وزن آن بسیار کم، حدود 620 گرم است که در مقایسه با محصولات موجود در بازار بسیار خوش دست و سبک طراحی و ساخته شده است.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ارت سنج کلمپی هیوکی مدل HIOKI FT6380

    ارت سنج کلمپی هیوکیارت سنج کلمپی مدل FT6380 ساخت شرکت هیوکی ژاپن می باشد. این دستگاه دارای کلمپ و فک بسیار باریک با ابعاد 22*20 میلیمتر است و به راحتی در مکان های غیر قابل دسترس مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند بدون قطع مدار ارت و به صورت غیر تماسی مقدار مقاومت چاه ارت را با دقت بسیار بالا اندازه گیری کند. فک های ارت سنج کلمپی هیوکی را می توانید به راحتی فقط با دو انگشت باز کنید. در مقایسه با ارت سنج های کلمپی معمولی، فقط به نصف نیرو نیاز است.

    ارت سنج کلمپی هیوکی مدل HIOKI FT6380 ضد ضربه و ضد گرد و غبار با ساختار حفاظتی IP40 می باشد و وزن آن بسیار کم ، حدود 620 گرم است که در مقایسه با محصولات موجود در بازار بسیار خوش دست و سبک طراحی و ساخته شده است.

    ارت سنج کلمپی هیوکی قابلیت اندازه گیری مقاومت زمین از 0.20 اهم تا 1600 اهم در 10 رنج و اندازه گیری جریان نشتی از 20.00 میلی آمپر تا 60.0 آمپر در 5 رنج را دارد.

    ارت سنج کلمپی هیوکی پس از روشن شدن نیازی به زمان انتظار ندارد و می توانید اندازه گیری را فوراً و بدون نیاز به کالیبراسیون شروع کنید. از دیگر ویژگی های ارت سنج هیوکی قابلیت ذخیره 2000 مقدار اندازه گیری شده و فراخوانی آنها بعدا در دفتر کار می باشد.

    با وجود LCD بزرگ و نور پس زمینه روشن این دستگاه، می توانید به راحتی مقدار اندازه گیری شده را حتی در مکان های تاریک بخوانید. ارت سنج کلمپی هیوکی دارای آلارم می باشد و می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که به صورت صوتی و بصری به شما اطلاع دهد که مقاومت یا مقدار جریان از آستانه فراتر رفته است.

     

    نحوه عملکرد ارت سنج کلمپی هیوکیقیمت ارت سنج کلمپی هیوکی

    ارت سنج کلمپی هیوکی دارای دو هسته برای تزریق ولتاژ و اندازه گیری جریان است و عملکرد آن به این صورت است که از ولتاژ تعریف شده و جریان اندازه گیری شده مقدار مقاومت کل حلقه مدار اندازه گیری میشود. توجه به این نکته نیز مهم است که در سیستم چاه های ارت موازی ، هرچه تعداد چاه های ارت شما بیشتر باشد مقدار اندازه گیری شده برای مقاومت چاه ارت مجهول دقیق تر خواهد بود.

    این ارت سنج دارای محافظ مغناطیسی منحصر بفردی است که به خوبی شار نشتی بین دو هسته را که اغلب بر دقت اندازه گیری تاثیر می گذارد، حذف می کند. محصولات هیوکی از دقت و کیفیت بالایی برخوردارند و دارای 3 سال گارانتی می باشند که خود نشان از عملکرد قابل اطمینان و طول عمر بالای محصولات این برند ژاپنی است.
     

  • مشخصات فنی
    مدل ارت سنج
    FT6380
    نوع اندازه گیری
    کلمپی
    رنج اندازه گیری مقاومت زمین
    0.20 تا 1600 اهم
    رنج اندازه گیری جریان نشتی
    20.00 میلی آمپر تا 60.0 آمپر
    درجه حفاظتی
    IP40
    دمای کاری
    10- تا 50 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    80%
    سازندگان
    هیوکی
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های ارت سنج کلمپی هیوکی

    کیفیت و دقت بالا

    قابلیت اندازه گیری مقاومت زمین در سیستم چاههای ارت موازی

    اندازه گیری جریان نشتی با بالاترین دقت و رزولوشن 0.01 میلی آمپر

    اندازه گیری جریان بار تا 60 آمپر

    دارای دکمه توقف داده بر روی نمایشگر

    بدنه بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و گرد و غبار

    ساختار حفاظتی : IP40

    قابلیت ذخیره سازی تا 2000 داده اندازه گیری شده

    نمایشگر بزرگ به همراه نور پس زمینه و خاموشی خودکار

    نرخ نمونه برداری 2 بار در ثانیه

    سبک و خوش دست
     

  • ابعاد ارت سنج کلمپی هیوکی

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان