کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

آشکارساز ولتاژ بالا فلوک

MODEL : C9970 

 

معرفی دستگاه

آشکارساز ولتاژ مدل C9970 فلوک  به منظور تشخیص ولتاژهای بالای ac و dc جهت حفاظت در برابر برق گرفتگی مورد استفاده قرار میگیرد و عملکرد آن به این صورت است که با قرار دادن نوک کاربید روی جسم و فشردن ماشه مغناطیسی، اگر LED سبز روشن شود، سطح لمس شده عاری از خطرات الکتریکی است و اگر LED قرمز چشمک بزند، ولتاژ خطرناک وجود دارد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • آشکار ساز ولتاژ مدل C9970 فلوک

    این دستگاه یک آشکار ساز ولتاژ بالاست که ولتاژهای ac و dc را از طریق یک نوک کاربید با عمر طولانی تشخیص می دهد که در صورت عدم استفاده توسط یک کلاهک پلاستیکی محافظت می شود. با استفاده از این آشکارساز ولتاژ می توان با آزمایش اجسام رسانا از خود و سایر تکنسین ها محافظت کرد و در عرض چند دقیقه از قرار گرفتن در معرض شوک الکتریکی با ولتاژ بالا جلوگیری کرد. 

    آشکار ساز ولتاژ C9970 فلوک

    این آشکارساز ولتاژ بالا با ابعاد جمع و جور، سبک وزن و کاربری آسان، هنگام کار در نزدیکی بخش های خطرناک از قبیل ماشین آلات، کیس های ترانسفورماتور، پایه ها و چهارچوب های فلزی در محیط صنعتی و ... توصیه می شود تا از خود و سایر تکنسین ها در برابر برق گرفتگی محافظت کنید.

    آشکار ساز ولتاژ مدل C9970 فلوک

    برای استفاده از آشکارساز ولتاژ بالا فلوک، کافی است نوک کاربید را روی جسم مورد نظر قرار دهید، ماشه مغناطیسی را فشار دهید و LED ها را مشاهده کنید. اگر LED سبز روشن شود، سطح لمس شده عاری از خطرات الکتریکی است. اگر LED قرمز چشمک بزند، ولتاژ خطرناک وجود دارد.

    ابعاد این دستگاه 3.81*30.48 سانتی متر و وزن آن برابر 0.45 کیلوگرم می باشد. آستانه پایین ولتاژ در این آشکارساز به این صورت است که یک LED قرمز برای 50 ولت متناوب RMS و بالاتر، و یا 6 ولت مستقیم و بالاتر چشمک می زند و آستانه بالا آن به این صورت است که از افراد تا 20000 ولت متناوب RMS و یا 2000 ولت مستقیم محافظت می کند.

    آشکار ساز ولتاژ فلوک

  • مشخصات فنی
    مدل فازمتر القایی
    C9970
    رنج تشخیص ولتاژ
    6 تا 2000 ولت DC, 50 تا 20000 ولت AC
    ابعاد (mm)
    38.1*304.8
    سازندگان
    فلوک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های آشکارساز ولتاژ بالا فلوک

    تست سریع برای جلوگیری از قرارگیری در معرض شوک الکتریکی با ولتاژ بالا

    ابعاد کوچک

    وزن سبک

    کاربری آسان

    دقت بالا

    گارانتی معتبر

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان