کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

فازمتر القایی 90 تا 1000 ولت AC فلوک

MODEL : Fluke 1AC II 

 

معرفی دستگاه

فازمتر القایی مدل 1AC II فلوک قابل استفاده برای محدوده ولتاژ 90 تا 1000 ولت AC است و با به کارگیری بروز ترین فناوری ها و تجهیزات طراحی و ساخته شده است و از کیفیت بالا و عملکردی قابل اطمینان برخوردار می باشد. این فازمتر القایی، هنگامی که در مجاورت پریز و سیم برق که در آن ولتاژ وجود دارد قرار می گیرد، LED داخل آن روشن و رنگ آن قرمز می شود. 

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • فازمتر القایی

    فازمتر القایی که با نام ردیاب ولتاژ غیرتماسی نیز شناخته می شود، دستگاهی بسیار ساده و در عین حال بسیار کاربردی است که بر اساس قانون خازن کار می کند و عملکرد آن به این صورت است که با نزدیک کردن نوک دستگاه به سیم مورد نظر در صورت تشخیص ولتاژ، بر روی دستگاه هشداری به صورت LED و یا صوتی اعلام می شود. برندهای مختلفی از فازمترهای القایی در بازار موجود هستند، که ما قصد داریم در این بخش به ذکر قابلیت های فازمتر القایی مدل 1AC II فلوک بپردازیم.

    فازمتر القایی مدل 1AC II فلوک

    فازمتر القایی مدل 1AC II فلوک

    فازمتر القایی مدل 1AC II فلوکفازمتر القایی مدل 1AC II ساخت کمپانی معتبر فلوک آمریکا می باشد و قابلیت ردیابی ولتاژ در بازه 90 تا 1000 ولت AC با فرکانس 50/60 هرتز را دارد. عملکرد فازمتر القایی فلوک به این صورت است که با نزدیک کردن نوک دستگاه به نوار ترمینال، پریز یا سیم تغذیه، در صورت وجود ولتاژ، نوک دستگاه قرمز شده و بوق می زند. این ردیاب ولتاژ تجهیزی کاربردی برای برقکاران، تکنسین های تعمیر، نگهداری و سرویس، ناظران ایمنی و ... می باشد.

    منبع تغذیه فازمتر القایی مدل 1AC II فلوک،2  عدد باتری آلکالین سایز AAA است و دستگاه به طور مداوم باتری و یکپارچگی مدار خود را تست می کند و با نشانگر بصری فلاش دوبل دوره ای اعلام می کند. 

    فازمتر القایی مدل 1AC II فلوک دارای بدنه مقاوم با درجه حفاظتی IP40 می باشد و با ابعاد بسیار کوچک و سبک به شکل قلم طراحی و ساخته شده است. این دستگاه در دمای 10- تا 50 درجه سانتی گراد و رطوبت 95% برای دمای 0 تا 30 درجه، رطوبت 75% برای دمای 30 تا 40 درجه و رطوبت 45% برای دمای 40 تا 55 درجه، عملکردی دقیق و قابل اطمینان دارد.

    فازمتر القایی مدل 1AC II فلوک

    این فازمتر القایی از برند فلوک دارای حساسیت بالا بوده و از دقت و کیفیت مناسبی برخوردار است. 
     

  • مشخصات فنی
    مدل فازمتر القایی
    1AC II
    رنج تشخیص ولتاژ
    90 تا 1000 ولت AC
    دمای کاری
    10- تا 50 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    75%
    سازندگان
    فلوک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های فازمتر القایی فلوک

    محدوده آشکار سازی از 90 تا 1000ولت AC

    تغذیه : 2 عدد باتری AAA

    ابعاد کوچک و وزن سبک

    عملکرد قابل اطمینان

    دارای LED جهت اعلام تشخیص فاز

    گارانتی معتبر

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان