کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

فازمتر القایی تا 1000 ولت AC مارمونیکس

MODEL : MVD-135 

 

معرفی دستگاه

فازمتر القایی MVD-135 مارمونیکس به منظور تست و تشخیص ولتاژ AC مورد استفاده قرار میگیرد و قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC تا 1000 ولت را دارد. این فازمتر القایی با استفاده از هشدار به صورت LED و صوتی کاربر را آگاه می سازد. و همچنین دارای فلش برای استفاده در مکان های تاریک می باشد.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • فازمتر القایی

    فازمتر القایی مارمونیکسفازمتر‌ها قدیمی‌ترین و پراستفاده ‌ترین ابزاری هستند که برای تشخیص وجود یا عدم وجود ولتاژ الکتریکی و همین‌طور تشخیص سیم فاز و نول برای کاربرد های عمومی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. فازمتر القایی نسل جدیدی از فازمتر است که با نام فازمتر غیر تماسی نیز شناخته می شود، زیرا بدون تماس مستقیم، می تواند کار خود را انجام دهد. در واقع فازمتر القایی میدان الکتریکی در اطراف جسم را تشخیص می دهد و نیازی به لخت کردن سیم نیست و به همین دلیل، خطر برق گرفتگی نیز به حداقل می رسد.

     

    فازمتر القایی مدل MVD-135 مارمونیکس

    فازمتر القایی مدل MVD-135 ساخت کمپانی MARMONIX کشور کاناداست و به منظور تست و تشخیص ولتاژ AC مورد استفاده قرار میگیرد. عملکرد این فازمتر به این صورت است که با نزدیک کردن نوک دستگاه به سیم مورد نظر در صورت تشخیص ولتاژ بر روی دستگاه هشداری به صورت LED و صوتی کاربر را آگاه می سازد.

    فازمتر القایی مدل MVD-135 مارمونیکس قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC تا 1000 ولت را دارد. این فازمتر القایی در محدوده دمای 10- تا 50 درجه سانتی‌گراد و رطوبت 95 درصد عملکردی دقیق و مطلوب دارد. نوع منبع تغذیه فازمتر القایی مدل MVD-135 مارمونیکس، دو عدد باتری نیم‌قلم (AAA) و جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه است.

    این فازمتر القایی دارای چراغ قوه با قابلیت خاموش و روشن شدن توسط دکمه تعبیه شده بر روی دستگاه به منظور استفاده در محیط های تاریک نیز هست.
     

  • مشخصات فنی
    مدل فازمتر القایی
    MVD-135
    رنج تشخیص ولتاژ
    تا 1000 ولت AC
    دمای کاری
    10- تا 50 درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    95%
    سازندگان
    مارمونیکس
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های فازمتر القایی مارمونیکس

    تشخیص بصورت غیر تماسی

    قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC تا 1000 ولت

    دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه

    ابعاد بسیار کوچک و وزن سبک

    دارای چراغ قوه جهت استفاده در محیط های تاریک

    هشدار به صورت LED و صوتی

    تشخیص بصورت غیر تماسی و به حداقل رساندن خطر برق گرفتگی 

     

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان