کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کابل شبکه Cat6 UTP روکش PVC رسانا کابل

cable code : Cat6 UTP - PVC

 

معرفی محصول

کابل شبکه Cat6 UTP - PVC رسانا کابل یک کابل بسیار با کیفیت و پرقدرت در بازار کابلهای شبکه ایران است که جایگاه خود را در بین سایر کابلهای شبکه به خوبی باز کرده است. کابل شبکه Cat6 UTP - PVC بصورت چهار زوج سیم به هم تابیده شده بدون شیلد با روکش PVC می باشد.

 

۰ تومان
۱۹,۶۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کابل شبکه کابل شبکه رسانا کابل

    کابل شبکه معمولا متشکل از زوج سیم های به هم تابیده شده است که به منظور ارسال اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد. کابل های شبکه دارای انواع بدون شیلد UTP، فویل آلومینیومی FTP و شیلد دار STP و گاهی فویل و شیلد دار SFTP در رنگهای مختلف و با دو نوع ژاکت PVC و LSZH عرضه می شوند. کابل های UTP بصورت چهار زوج سیم به هم تابیده شده بدون شیلد هستند. این کابل از بین تمام انواع کابل شبکه ارزان تر می باشد چون هیچ شیلد و محافظی به دور سیم هایش ندارد. بنابراین از کابل UTP در شبکه هایی که داده از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار نیستند، استفاده می شود.

     

    Category  در کابل شبکه UTP 

    کابل شبکه UTP در انواع مختلفی به منظور کاربرد های مختلف تولید می شود. Category یا بصورت مخفف cat برای شناسایی دسته بندی های مختلف کابل شبکه مورد استفاده قرار میگیرد. هر چه عدد cat بیشتر باشد، تکنولوژی جدیدتری را داریم که از نظر پهنای باند و نرخ انتقال سرعت و میزان نویزپذیری بهبود پیدا کرده است. مثلا در cat 5e نرخ انتقال داده نسبت به cat 5 بهبود یافته و یا پهنای باند cat 6a نسبت به cat6 دو برابر شده است. از طرفی هم میزان تابیده شدن جفت سیم ها به دور هم در Cat ها متفاوت است که همان طور که گفتیم بر میزان نویزپذیری کابل شبکه کامپیوتری تاثیرگذار است.

     

    کابل شبکه Cat6 UTP رسانا کابل

    کابل شبکه Cat6 UTP رسانا کابل یک کابل بسیار با کیفیت و پرقدرت در بازار کابلهای شبکه ایران است که جایگاه خود را در بین سایر کابلهای شبکه به خوبی باز کرده است.
    کابل شبکه Cat6 UTP رسانا کابل می توان گفت از نظر فنی در پروژه های شبکه دارای بالاترین راندمان رضایت مشتری محسوب می شود ، البته نمی توان این کابل را بهترین کابل شبکه دانست ولی با توجه به قیمت و کیفیت پر فروش ترین و پرطرفدار ترین کابل شبکه در ایران شناخته می شود .
    اگر از کابل های Cat6 UTP در کابل کشی ها استفاده می‌کنید باید توجه داشته باشید که دیگر اجزا مانند جک ها، پچ پنل و پچ کورد و … هم از از همین استاندارد پیروی کنند و دو انتهای کابل هم به درستی جک زده شود.

     

  • مشخصات فنی
    کد کابل شبکه
    Cat6 UTP
    هادی
    مس
    متراژ
    یک متر
    غلاف
    PVC
    سازندگان
    رسانا کابل
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های کابل شبکه رسانا کابل

    کیفیت بالا

    دارای روکش PVC مقاوم

    2 سال گارانتی

     

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان