کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ساعت فرمان ماهانه دیجیتال شیوا امواج (سری N)

CODE : 12JN3       \      MODEL : TSJN-6

 

معرفی دستگاه

ساعت فرمان ماهانه دیجیتال شیوا امواج (سری N)، دستگاهی با 50 برنامه قابل تنظیم در دوره های زمانی روزانه، هفتگی، ماهانه می باشد. این دستگاه دارای باطری لیتیم با عمر بیش از 5 سال (قابل تعویض) است و در هنگام قطع برق ورودی، تاریخ، ساعت و کلیه تنظیمات را ذخیره می کند و از کیفیت و دقت بالایی در اجرای برنامه ها برخوردار است.

 

۰ تومان
۸۹۶,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ساعت فرمان مدل TSJN-6 شیوا امواج

    ساعت فرمان مدل TSJN-6 شیوا امواجساعت فرمان مدل TSJN-6 شیوا امواج که با نام ساعت ماهانه دیجیتال نیز شناخته می شود، دستگاهی با 50 برنامه قابل تنظیم بوده که هر برنامه، دارای یک زمان روشن و یک زمان خاموش است و در دوره های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه قابل تنظیم می باشد.

    در استفاده از این دستگاه، در حالت “روزانه”ساعت، دقیقه و ثانیه، در حالت “هفتگی” ساعت، دقیقه، ثانیه و روز هفته و در حالت “ماهانه” ساعت، دقیقه، ثانیه و روز ماه قابل تنظیم می باشد. در حالت روزانه می توان روزهای فعالیت را نسبت به هفته یا ماه فعال یا غیر فعال کرد و در حالت ماهانه می توان روزهای فعالیت را نسبت به روزهای هفته فعال یا غیر فعال نمود.

    ساعت فرمان ماهانه TSJN-6 شیوا امواج (سری N) دارای باطری لیتیم با عمر بیش از 5 سال (قابل تعویض) است و در هنگام قطع برق ورودی، تاریخ، ساعت و کلیه تنظیمات را ذخیره می کند. این ساعت فرمان دیجیتال است و قابلیت نمایش تاریخ، ساعت و روزهای هفته و خطاها و پیغام های تنظیمی را دارد.

    قابلیت تغییر یا عدم تغییر ساعات تابستانه و زمستانه، قابلیت فعال و غیر فعال نمودن برنامه ها در روزهای خاص، اجرای 50 برنامه 24 ساعته، هفتگی یا ماهانه و برنامه ریزی تعرفه ها با دقت حداقل یک ثانیه، حداکثر یک ماه از دیگر ویژگی های این ساعت فرمان از برند ایرانی و معتبر شیوا امواج است.

    ساعت فرمان ماهانه دیجیتال شیوا امواج (سری N) از کیفیت و دقت بالایی در اجرای برنامه ها برخوردار است و بدنه آن از مواد اولیه مرغوب در ابعاد 65*90*36 میلیمتر و وزن 112 گرم ساخته شده است. ساختار حفاظتی IP30 و 3 سال گارانتی نیز از ویژگی های آن است.

     

    راهنمای نصب ساعت فرمان ماهانه شیوا امواج (سری N)

    این ساعت فرمان قابل نصب روی ریل است و مطابق شکل زیر سیم کشی می شود و نکته ای که باید در هنگام نصب مورد توجه قرار داد این است که از وصل کردن مستقیم بارهای خازنی با سوئیچینگ یا درایورهای LED به دستگاه به دلیل جریان بیش از حد راه اندازی در این نوع مصرف کننده ها، خودداری گردد. در این موارد الزاما از رله خارجی یا کنتاکتور مناسب استفاده گردد.

    راهنمای نصب ساعت فرمان ماهانه شیوا امواج (سری N)
     

  • مشخصات فنی
    مدل
    TSJN-6
    ولتاژ تغذیه
    180-250VAC /50-60Hz
    کارآیی در دما
    20°C…+65°C-
    کارآیی در رطوبت
    70%
    خروجی
    رله 6A
    ابعاد (mm)
    65*90*36
    IP
    30
    سازندگان
    شیوا امواج
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های ساعت فرمان ماهانه شیوا امواج (سری N)

    استفاده از باطري ليتيم با عمر بيش از 5 سال (قابل تعويض)

    ذخيره تاريخ ، ساعت و كليه تنظيمات هنگام قطع برق ورودي

    نمايش:

    1. تاريخ، ساعت و روزهاي هفته
    2. خطاها و پيغام هاي تنظيمي
    3.  

    قابليت:

    1. تغيير يا عدم تغيير ساعات تابستانه و زمستانه
    2. فعال و غير فعال نمودن برنامه ها در روزهاي خاص
    3. برنامه ريزي تعرفه ها با دقت حداقل يك ثانيه، حداكثر يك ماه
    4. اجراي 50 برنامه 24 ساعته،هفتگي يا ماهانه
    5. نمايش خروجي رله
  • ابعاد ساعت فرمان شیوا امواج

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان