کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

فتوسل 20A پارس فانال

MODEL : PFPC-20A AC

 

معرفی دستگاه

فتوسل 20A پارس فانال انتخابی مناسب جهت کنترل اتوماتیک سیستم روشنایی درب منازل، پارکینگ، باغ و محوطه ها، تابلو ها و ویترین فروشگاه ها و ... می باشد. فتوسل های پارس فانال از طراحی منحصر به فردی برخوردارند و ابعاد بسیار کوچکی دارند. نصب آسان، کیفیت بالای مواد اولیه و بدنه مقاوم، دقت عملکرد و 2 سال گارانتی از مهم ترین ویژگی های این محصول است.

 

۰ تومان
۳۲۵,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • فتوسل

    به منظور مدیریت و کنترل بهتر روشنایی خانه ها، معابر، پارک ها و حتی ساختمان های اداری و صنعتی می توان از انواع سیستم های کنترل خودکار روشنایی استفاده کرد که فتوسل یکی از ساده، ارزان قیمت و رایج ترین تجهیزات جهت کنترل خودکار سیستم روشنایی بر اساس نور دریافتی از خورشید می باشد.

    بکارگیری فتوسل در محیط های ذکر شده از نظر صرفه جویی در مصرف برق نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب بهینه سازی مصرف برق و کاهش هزینه ها می شود.

     

    عملکرد فتوسل نوری

    نحوه عملکرد فتوسل به این صورت است که با نصب فتوسل در فضای آزاد، در طول روز با برخورد شعاع‌های نوری با صفحه آن از خود ولتاژی تولید می‌کند که این ولتاژ تولیدی به رله‌ای فرمان می‌دهد که مدار روشنایی معابر را قطع کند. با تاریک شدن هوا، چون نوری وجود ندارد، فتوسل دیگر ولتاژی تولید نمی‌کند و جریانی به رله نمی‌رسد که دستور قطع لامپ‌های معابر را بدهد، در نتیجه لامپ‌های معابر روشن می‌شود. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید سیم کشی فتوسل ها بسیار آسان است و نیازی به تخصص ندارد.

    سیم کشی فتوسل و نصب فتوسل

    در هنگام نصب فتوسل برای انتخاب محل نصب و جهت نصب مناسب، نیاز به کمی دقت است تا با نصب فتوسل در محل صحیح از بهترین عملکرد آن بهره مند شوید.

    نصب فتوسل

     

    فتوسل پارس فانالفتوسل پارس فانال

    شرکت پارس فانال یکی از شرکت های معتبر ایرانی است که در زمینه تولید انواع قطعات برق صنعتی، تحت لیسانس فانال آلمان فعالیت می کند. فتوسل های پارس فانال از طراحی منحصربفرد و زیبا و ابعاد بسیار کوچک برخوردارند و به راحتی نصب و آماده بهره برداری می شوند. به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه بدنه فتوسل از مقاومت بالایی در برابر عوامل مخرب محیطی برخوردار است. دقت بالا، عملکرد مطلوب، قیمت مناسب و 2 سال گارانتی از مهم ترین ویژگی های فتوسل پارس فانال می باشد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل
    PFPC-20A AC
    ولتاژ تغذیه
    220VAC
    سازندگان
    پارس فانال
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های فتوسل پارس فانال

    عملکرد دقیق و به موقع

    مناسب مصارف خاص و خانگی

    ابعاد بسیار کوچک

    بدنه مقاوم در برابر عوامل مخرب محیطی

    نصب سریع و آسان

    قیمت مناسب

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان