کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کابل جوش (mm2) 25 سیم و کابل مشهد

معرفی محصول

کابل های جوش با عایق NBR سیم و کابل مشهد یکی از انواع کابل های افشان است که جهت هدایت شدت جریان از دستگاه جوش به انبرهای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. هادی این کابل از جنس مس انیل شده کلاس 6 و عایق آن از جنس NBR/PVC می باشد.

۰ تومان
۲۲۴,۳۵۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • جوشکاری

    جوشکاری یکی از روش های مورد استفاده در صنعت است که جهت اتصال دائم دو قطعه فلزی و حتی غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    کابل جوش

    کابل جوش یکی از انواع کابل های افشان است که جهت هدایت شدت جریان از دستگاه جوش به انبرهای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

    کابل های جوش از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. در نتیجه مناسب استفاده درکارگاه های صنعتی و شرایط سخت می باشند. هادی کابل جوش از جنس مس یا آلومینیوم ساخته می شود. کابل جوش مسی به دلیل مقاومت کمتر نسبت به کابل آلومینیومی، بازدهی بهتری دارد. کیفیت کابل جوش نقش تعیین کننده ای در کیفیت جوش و مصرف انرژی دارد و با استفاده از یک کابل جوش استاندارد در مدت زمان کمتری به نتیجه مورد نظر می رسیم.

    نکته : کابل های با طول زیاد برای جوشکاری مناسب نیستند زیرا طول زیاد کابل باعث افت ولتاژ می شود.

     

    ظرفیت حمل جریان کابل جوشکاری

    بیشترین مقدار جریانی که یک کابل حمل می کند را ظرفیت آمپر یا ظرفیت حمل جریان می گویند. تنها کابل های جوشکاری دارای ظرفیت جریان هستند. این مقدار جریان در حدی است که بیشترین نرخ دمای کاری را نمی شکند زیرا این دما دمای دور کابل را تحت تاثیر قرار می دهد.

     

    روش های جوشکاری

    بطور کلی 5 روش اصلی در جوشکاری صنعتی وجود دارد : جوشکاری با گاز اکسیژن، جوشکاری مقاومتی، جوشکاری حالت جامد، جوشکاری با قوس الکتریکی و انواع متفرقه ی جوشکاری

     

    جوشکاری هایی که نیاز به کابل جوش دارند

    جوشکاری مقاومتی :

    در این نوع جوشکاری جهت تامین گرمای مورد نیاز برای اتصال دو فلز به یکدیگر، از مقاومت مواد در مقابل عبور جریان الکتریسیته استفاده می شود. فلزات بین الکترودها قرار می گیرند و الکتریسیته با آمپر بالا از یک الکترود به الکترود دیگر منتقل می شود و فلز در برابر جریان مقاومت می کند. به این صورت گرمای به وجود آمده دو فلز را به یکدیگر جوش می دهد. در این نوع جوشکاری جهت برق رسانی به الکترود از کابل جوش استفاده می شود.

     

    جوشکاری قوس الکتریکی:

    در جوشکاری قوس الکتریکی جهت تامین گرمای مورد نیاز برای اتصال دو فلز، از ایجاد یک قوس الکتریکی بین یک الکترود و قطعه کار استفاده می شود. به تخلیه الکتریکی بین دو الکترود از میان گازهای یونیزه شده قوس الکتریکی گفته می شود. در این نوع جوشکاری نیز جهت برق رسانی به الکترود از کابل جوش استفاده می شود.

  • مشخصات فنی
    هادی
    مس
    عایق
    NBR/PVC
    ولتاژ اسمی
    450/750V
    وزن
    316Kg/Km
    متراژ
    یک متر
    سازندگان
    سیم و کابل مشهد
  • ویژگی های کابل جوش با عایق NRB

    استاندارد : IEC 1926 , ISIRI 196

    ولتاژ اسمی : 450/750V

    ساختمان :

    هادی از جنس مس انیل شده کلاس 6

    عایق : NBR/PVC

    موارد مصرف : کابل جوش

    رنگ : مشکی

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان