کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )


شركت سيم و كابل مشهد

گروه كارخانجات سيم و كابل مشهد در ابتدا با نام تجاری سيم و كابل مشهد در سال 1370 به ثبت رسيد و در ابتدا اين شركت بيشتر تكيه بر توليد محصولات ساختماني داشت و اما خيلي زود و با كسب مجوزهای استاندارد 607 و با روند رو به رشد كيفيت خود توانست در همان ابتدا سهم خود را در بازار به دست آورد، بعد از آن شركت با پياده سازي ISO9002 و بر پايه الزامات آن به توليد محصولات تخصصي تر و مشتريان خاص روي آورد. در حدود سال 1379 شركت مخابراتي و قدرت خراسان در كنار مجموعه سيم و كابل مشهد تاسيس گرديد.

 

سیم و کابل مشهد

 

اين تولد جديد و به روزرساني الزامات استاندارد ISO900 باعث ايجاد انگيزه مديريت براي ورود به بازارهاي جديد و از آن جمله سيم و كابل خودرويي گرديد بطوري كه اين سازمان به عنوان اولين توليدكنندگاني است كه موفق شده سيم و كابل خودرو را با وجود سخت گيرانه ترين استانداردهاي محصول و سيستم هاي مديريت كيفيت مبتني برISOTS و ساپكو 79 با بهترين كيفيت، توليد نمايد. 

 

سیم و کابل مشهد

 

همواره سعي بر اين بوده كه همه سازمان هاي گروه توانايي توليد همه انواع محصولات را داشته باشند، شركت مخابراتي و قدرت خراسان نيز با اخذ مجوز استاندارد سري 607 گام به عرصه توليدات ساختماني گذاشت. بعد از آن براي ورود قدرتمندتر در عرصه مناقصات 2 شركت اقدام به اخذ مجوز استاندارد 3569 براي توليد كابل هاي فشار ضعيف 1 كيلو ولت در سطحي وسيع براي توزيع برق هاي اكثر استان هاي كشور شدند.وجود اقداماتي مانند تاسيس آزمايشگاه اكروديته و واحد R&D نيز در ايجاد انگيزه براي ورود به محصولات جديد و بخصوص آلومينيوم و كابل هاي خود نگهدار نقش بسزايي داشت.

 

سیم و کابل مشهد

 

جهت مشاهده آخرین قیمت محصولات سیم و کابل مشهد به صفحه لیست قیمت سیم و کابل مشهد و برای دانلود کاتالوگ محصولات به صفحه کاتالوگ محصولات سیم و کابل مشهد  مراجعه فرمایید.

 

 

 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
ثبت سفارش
تعداد
عنوان