کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

سیم افشان (mm2)1*4 سیم و کابل مشهد

معرفی محصول

سیم افشان (رشته ای)  سیم و کابل مشهد با عایق PVC  و هادی مسی، برای اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت عالی و مطابق با استاندارد می باشد.

۰ تومان
۲,۸۰۸,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ويژگي ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سیم و کابل

    برای محافظت از هادی در برابر نشتی، برق گرفتگی، محافظت فیزیکی و ... لایه ای تحت عنوان عایق روی هادی کشیده می شود که ساختاری به اسم سیم را تشکیل می دهد(در سطح فشار ضعیف). حال اگر در مصارف مختلف نیاز باشد که بر روی سیم لایه هایی مثل شیلد، آرمور، اسکرین قرار گیرد یا چند سیم روی هم قرار گیرند (و با فیلر فضای خالی بین آن ها پر شود)، به لایه دیگری به نام شیت بیرونی(غلاف بیرونی) یا ژاکت نیاز داریم که روی لایه های ذکر شده و یا چند سیم همبندی شده قرار گیرد، به این ساختار منسجم کابل می گویند. معمولا در سطح فشار متوسط و فشار قوی به هر نوع ساختاری اعم از هادی لخت هوایی یا روکش دار ، کابل گفته می شود.

    انواع سیم

    سیم مفتولی :

    سیم مفتولی به دو نوع تک مفتولی و چند مفتولی (نیمه افشان) تقسیم می شود. سیم تک مفتولی از یک رشته هادی و سیم چند مفتولی ( نیمه افشان) ازچند رشته هادی مفتولی به هم تابیده شده ساخته شده است. این نوع سیم بسیار خشک و غیر قابل انعطاف است به همین دلیل سیم های با سطح مقطع بزرگ را مفتولی نمی سازند. سیم مفتولی به سیم نصب ثابت و یا سیم خشک نیز معروف است که بیشتر در سیم کشی داخلی تابلو برق و توزیع کننده برق استفاده می شود.

    سیم افشان :

    سیم افشان به سیمی گفته می شود که از مجموع چند رشته هادی نازک که به هم تنیده شده اند، ساخته شده باشد.

     

    انعطاف پذیری سیم ها

    هرچه تعداد رشته های تشکیل دهنده یک سیم بیشتر و قطر رشته های آن کمتر باشد، آن سیم از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است. درنتیجه سیم و کابل های افشان از انعطاف پذیری بالاتری برخوردارند و به آنها سیم و کابل انعطاف پذیر و به سیم مفتولی و سیم کابل نیمه افشان، خشک گفته می شود.

    کابل های مفتولی و نیمه افشان معمولا به عنوان کابل های دفنی در زمین مورد استفاده قرار می گیرند زیرا در این موارد نیازی به انعطاف پذیری بالا نیست و از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است. در نتیجه به آنها کابل های زمینی نیز گفته می شود.

  • مشخصات فنی
    هادی
    مس
    عايق
    PVC
    سطح مقطع (mm2)
    4
    ولتاژ اسمی (V)
    450/750
    وزن Kg/Km
    48
    جریان نامی (A) در 25 درجه
    28
    متراژ
    100 متر (یک کلاف)
    سازندگان
    سيم و كابل مشهد
  • ويژگي هاي سيم افشان

    استاندارد : ISIRI(607)06,(607)02

    ساختمان :

    هادي از جنس مس تابيده شده

    عايق پي وي سي

    موارد مصرف سيم افشان:

    در محل هاي خشك، براي اتصالات مدارهاي روشنايي و فرمانهاي الكتريكي

    استفاده از اين سيم به طور مستقيم زير ديوار مجاز نيست.

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان