کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

نمایشگر درصد شارژ باتری JBH

MODEL : Supnova

 

معرفی محصول

نمایشگر درصد شارژ باتری JBH دستگاهی بسیار کاربردی به منظور کنترل درصد شارژ باتری می باشد که قابل استفاده برای هر نوع باتری لیتیومی یا سیلد اسیدی است و با استفاده از آن می توان ولتاژ و درصد شارژ باتری را بصورت لحظه ای مشاهده کرد.

 

توقف تولید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • نمایشگر درصد باتری JBH

    نمایشگر درصد شارژ باتری JBHنمایشگر درصد باتری JBH دستگاهی بسیار کاربردی به منظور کنترل درصد شارژ باتری می باشد که قابل استفاده برای هر نوع باتری لیتیومی یا سیلد اسیدی است و با استفاده از آن می توان ولتاژ و درصد شارژ باتری را بصورت لحظه ای مشاهده کرد.

    نمایشگر درصد باتری JBH از دقت بالایی (1%) برخوردار است و 2 بار در ثانیه نمونه برداری می کند. این محصول دارای ابعاد کوچک و مناسب (14.5*33*61) و نمایشگر LCD می باشد. محیط مناسب برای نصب این نمایشگر ، مکانی دور از تابش نور مستقیم خورشید است.

     

    باتری های قابل پشتیبانی توسط نمایشگر درصد باتری JBH شامل موارد زیر است:

    ►   تیپ L یا همان باتری های لیتیوم یون از 2 تا 25 عدد
    ►   تیپ P یا همان باتری های لید اسید 12V ، 24V ، 36V ، 48V ، 60V ، 72V و 84V
    ►   تیپ F یا همان باتری های آهن لیتیوم از 3 تا 12 عدد

     

    نحوه تنظیم پارامترها در نمایشگر درصد باتری JBH

    دکمه SET بین مدهای 1 تا 7 حرکت می کند و دکمه پاور به پارامتر و زیر پارامترها وارد می شود. 

    مد 1 ) تنظیم نوع باتری : دکمه SET را نگه داشته تا محصول وارد مد تنظیمات شود . پس از ظاهر شدن مد 1 ، دکمه پایین یا همان پاور را فشار دهید تا وارد مد 1 شوید . سپس با دکمه پاور بین پارامترهای L (باتری لیتیوم)،P (لید اسید) و F (آهن لیتیوم ) حرکت کنید . هر باتری مد نظرتان هست با دکمه پاور تایید کنید تا وارد انتخاب تعداد باتری شوید . با هر بار فشار دکمه SET می توانید تعداد باتری را انتخاب کنید . در باتری لیتیوم یون و آهن لیتیوم هر بار فشار دکمه SET ، 1 عدد به باتری اضافه می کند در حالی که در باتری لید اسید 12 ولت اضافه می کند .سپس دکمه پاور را برای ذخیره اطلاعات نگه دارید . 

    نکته : اگر مد 1 یعنی مد تنظیم نوع باتری تنظیم نشود ، فقط ولتاژ نمایش داده می شود و نمایشگر درصد دائما در حالت 100 درصد خواهد بود.

     

    مد 2 ) تنظیم زمان روشن بودن نمایشگر: دکمه SET را نگه داشته تا نمایشگر وارد تنظیمات شود. وقتی عدد 1 ظاهر شود، دکمه SET را یکبار بفشارید تا عدد 2 ظاهر شود. سپس با فشردن دکمه پاور وارد این مد شوید. کلمه OFF بصورت چشمک زن ظاهر می شود و این به این معناست که پارامتر غیر فعال است و صفحه نمایشگر همیشه روشن است. با فشردن دکمه SET  این پارامتر ON شده و فعال می شود. سپس نوبت تنظیم تایمر است. دکمه پاور را فشار داده تا عدد سمت چپ چشمک زن شود. با دکمه SET می توان تایمر را روی 10، 30، 60 و 120 ثانیه تعریف کرد. برای ذخیره تنظیمات دکمه SET را نگه دارید. نحوه کار به این صورت است که پس از شمارش تایمر، صفحه نمایش خاموش شده و محصول در حالت آماده به کار قرار می گیرد. با فشردن هر دکمه ای صفحه نمایشگر روشن می شود.

     

    مد 3 ) تنظیم ولتاژ پایین و بالا برای مقیاس دهی 0 تا 100 درصد: با دکمه SET طبق روال های قبلی وارد مد 3 شوید. عدد سمت چپ مقدار ولتاژ پایین است و عدد سمت راست مقدار بالای ولتاژ است. عدد سمت چپ معادل 0 درصد و عدد سمت راست معادل 100 درصد خواهد بود. با دکمه پاور بین ارقام حرکت کنید و با دکمه SET مقدار ارقام را افزایش دهید.

     

    مد 4 ) تنظیم آلارم افت ولتاژ: با فعال کردن این مد می توان تعیین کرد که اگر ولتاژ از مقدار تعیین شده پایین تر آمد، یک آلارم روی صفحه نمایشگر فعال شود. طبق روال قبلی وارد مد 4 شوید. در سمت راست کلمه OFF نشان داده می شود که می توان با دکمه SET آن را ON کرد تا این مد فعال شود. سپس دکمه پاور را بفشارید تا عدد سمت چپ چشمک زن شود. حال با دکمه SET  عدد مورد نظر را تنظیم کنید و برای ذخیره اطلاعات دکمه پاور را نگه دارید.

     

    مد 5 ) کالیبره و تصحیح ولتاژ : طبق روال وارد مد 5 شوید. عدد 12v بصورت چشمک زن قرار دارد. دکمه SET را یک با فشار دهید تا شکل ___  ظاهر شود. دستگاه بصورت اتوماتیک عملیات کالیبراسیون را انجام می دهد. دکمه SET را چند ثانیه نگه دارید تا عملیات ذخیره انجام شود.

     

    مد 6) نمایش دما: این پاورمتر در این محصول غیر فعال است.

     

    مد 7 ) تنظیم آلارم افزایش ولتاژ : با فعال کردن این مد می توان تعیین کرد که اگر ولتاژ از مقدار تعیین شده بالا تر آمد، یک آلارم روی صفحه نمایشگر فعال شود. طبق روال قبلی وارد مد 7 شوید. در سمت راست کلمه OFF نشان داده می شود که می توان با دکمه SET آن را ON کرد تا این مد فعال شود. سپس دکمه پاور را بفشارید تا عدد سمت چپ چشمک زن شود. حال با دکمه SET عدد مورد نظر را تنظیم کنید و برای ذخیره اطلاعات دکمه پاور را نگه دارید.
     

  • مشخصات فنی
    مدل
    Supnova
    محدوده اندازه گیری ولتاژ
    8VDC-100VDC
    دمای کاری
    10- تا 70+ درجه سانتی گراد
    رطوبت کاری
    %80~%10
    دقت اندازه گیری
    %1
    زمان نمونه برداری
    2 بار در ثانیه
    ابعاد (mm)
    14.5*33*61
    سازندگان
    JBH
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های نمایشگر درصد شارژی باتری JBH

    دقت اندازه گیری : 1%
    زمان نمونه برداری : 2 بار در ثانیه
    ابعاد کوچک (14.5*33*61)
    نمایشگر LCD
    دمای کاری : ℃70+~10- 
    رطوبت کاری : 80%~10 
    فشار کاری : 106kPa~80 

     

  • ابعاد نمایشگر درصد باتری JBH

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان