کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کنترل سنگ شکن شیوا امواج

CODE : 13DN2      \           MODEL : CCDN-3R

 

معرفی دستگاه

کنترل سنگ شکن شیوا امواج کنترل سنگ شکن شیوا امواج دستگاهی جهت کنترل سنگ شکن های مخروطی مورد استفاده در معادن سنگ می باشد. این دستگاه به منظور حفاظت در برابر افزایش جریان موتور و دمای روغن هیدورلیک مورد استفاده قرار میگیرد و بطور همزمان جریان موتور و دمای روغن هیدرولیک را نمایش می دهد.

 

۰ تومان
۲,۱۳۶,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کنترل سنگ شکن شیوا امواج

    کنترل سنگ شکن شیوا امواجکنترل سنگ شکن شیوا امواج دستگاهی جهت کنترل سنگ شکن های مخروطی مورد استفاده در معادن سنگ می باشد. این دستگاه به منظور حفاظت در برابر افزایش جریان موتور و دمای روغن هیدورلیک مورد استفاده قرار میگیرد و بطور همزمان جریان موتور و دمای روغن هیدرولیک را نمایش می دهد.

    از دیگر قابلیت های کنترل سنگ شکن شیوا امواج می توان به نمایش ساعت کارکرد دستگاه سنگ شکن (ماکزیمم 49,999 ساعت معادل 5 سال)، امکان تنظیم CT و نمایش آن، امکان کالیبره جریان و دما و تشخیص قطع سنسور اشاره کرد. 

    کنترل سنگ شکن شیوا امواج از کیفیت و دقت عملکرد بالایی (دقت 1A و 1 درجه سانتی گراد) برخوردار است. این محصول در ابعاد استاندارد تابلویی 96*96 با ساختار حفاظتی IP30 ساخته شده است. و دارای 5 نشانگر برای اعلام وضعیت های مختلف شامل فعال شدن جک بالابر، فعال شدن جک پایین بر، قطع موتور و وصل آژیر، افزایش جریان و افزایش دما می باشد.

     

    عملکرد کنترل سنگ شکن شیوا امواج

    بعد از نصب دستگاه و انجام سیم کشی ها مطابق نقشه نصب با وصل برق دستگاه، جریان موتور توسط نمایشگر C و دمای هیدرولیک توسط نمایشگر T نمایش داده می شود.
    بعد از انجام تنظیمات مطابق جدول، عملکرد موتور، جک بالابر، جک پایین بر بصورت زیر می باشد:

    تنظیمات کنترل سنگ شکن شیوا امواج

    1- با رسیدن جریان موتور سنگ شکن به SET1 بعد از تاخیر زمانی DUP جک بالابر (REL1) فعال می گردد و تا رسیدن جریان به SET2 فعال می ماند. فعال بودن جک بالابر در این بازه بصورت پالسی می باشد بصورتیکه به مدت TON رله 1 وصل و LED UP روشن و به مدت TOFF رله 1 قطع و LED UP روشن و به مدت TOFF رله 1 قطع و LED UP خاموش می گردد.

    2- بعد از عبور جریان از SET2 تا رسیدن جریان به SET3 هر دو جک بالابر و جک پایین بر غیر فعال هستند و این بازه نرمال جریان برای کارکرد طبیعی سنگ شکن می باشد.

    3- بعد از عبور جریان از SET3 جک پایین بر (REL2) فعال می گردد. در این حالت رله 2 وصل و LED DOWN روشن می گردد این وضعیت ادامه دارد تا جریان وارد محدوده نرمال شود.

    4- رله 3 دارای دو کنتاکت می باشد که کنتاکت بسته آن به موتور سنگ شکن فرمان داده و کنتاکت باز آن را می توان به یک آژیر وصل کرد این رله جهت حفاظت دستگاه در برابر جریان و دما بصورت زیر عمل می کند:
    در صورت افزایش جریان و گذر از جریان BREAK بعد از تاخیر زمان DOFF موتور (REL3) قطع و آژیر وصل می گردد و LED F.C روشن می شود و کلمه STOP روی نمایشگر C نمایش داده می شود.

    در صورت افزایش دمای روغن هیدرولیک و گذر از دمای BREAK بعد از تاخیر زمان DOFF موتور (REL3) قطع و آژیر وصل می گردد و LED F.T روشن می شود و کلمه STOP روی نمایشگر C نمایش داده می شود.
     

  • مشخصات فنی
    مدل
    CCDN-3R
    ولتاژ تغذیه
    180-250VAC /50-60Hz
    کارایی در دما
    20°C…+65°C-
    کارایی در رطوبت
    70%
    خروجی
    3 رله 5A (2 رله NO و 1 رله NO/NC)
    ابعاد
    75*96*96
    IP
    30
    سازندگان
    شیوا امواج
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های سنگ شکن شیوا امواج

    نمایش همزمان جریان موتور و دمای روغن هیدرولیک
    حفاظت در برابر افزایش جریان موتور و دمای روغن هیدورلیک

    قابلیت ها:

    • نمایش ساعت کارکرد دستگاه سنگ شکن
    • تنظیم CT و نمایش آن
    • کالیبره جریان و دما
    • تشخیص قطع سنسور
      
    ۵ عدد نشانگر برای اعلام:

     UP: فعال شدن جک بالا بر (REL1)
     DOWN: فعال شدن جک پایین بر (REL2)
     BREAK: قطع موتور و وصل آژیر  (REL3)
     F.C: افزایش جریان
     F.T: افزایش دما

     

  • ابعاد کنترل سنگ شکن شیوا امواج

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان