کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کابل مفتولی کنسانتریک 6+6*1 رسانا کابل

cable code : NYCY

 

معرفی محصول

کابل مفتولی کنسانتریک 6+6*1 رسانا کابل مطابق استاندارد مرجع ISIR 3569 - 1 و IEC 60502 - 1 تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است. جنس هادی به کار رفته در این کابل، مس آنیل شده ساده کلاس 1 (مفتولی)، مطابق استاندارد ملی ISIRI 3084 (IEC 60228) می باشد. کابل کنسانتریک رسانا کابل را می توان جهت توزیع برق در شبکه های مشترکین، پست های برق و سیستم برق خیابان ها مورد استفاده قرار داد.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کابل کنسانتریک

    در کابل کنسانتریک تعدادی مفتول مسی با سطح مقطع مشخص به دور هسته مرکزی کابل تابیده می شود، که با هم تشکیل یک رشته را میدهند که به آن هادی هم مرکز نیز گفته می شود و معمولا جهت ارت در کابل استفاده می شود. از آنجا که این رشته بدور کابل تابیده شده، خطر برق گرفتگی در صورت تماس با کابل را کاملا از بین می برد. در شکل زیر بخش های مختلف یک کابل کنسانتریک با کد NYCY را مشاهده می کنید.

    کابل کنسانتریک

    کابل کنساتریک با نام کابل قدرت با هادی های هم مرکز نیز شناخته می شود و جهت توزیع برق در شبکه های مشترکین، پست های برق و سیستم برق خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از کابل کنسانتریک در فضای باز، زیر زمین، آب، تاسیسات داخلی و داکت ها مجاز می باشد. کابل کنسانتریک با نام های کابل برق شیلد دار و کابل کنترل زمینی شیلد دار نیز شناخته می شود.


    کابل کنسانتریک رسانا کابل

    کابل کنسانتریک رسانا کابلکابل کنسانتریک رسانا کابل مطابق استاندارد مرجع ISIR 3569 - 1 و IEC 60502 - 1 تولید می شود. جنس هادی به کار رفته در این کابل، مس آنیل شده ساده کلاس 1 (مفتولی) یا کلاس 2 (نیمه افشان)، مطابق استاندارد ملی ISIRI 3084 (IEC 60228) می باشد.

    کابل های کنسانتریک رسانا کابل در دو نوع NYCY و NYCWY تولید می شود. بخش متفاوت در کد این دو نوع کابل کنسانتریک نشان دهنده نوع شیلد کابل است. حرف C هادی هم مرکز مسی و حرف CW هادی هم مرکز مسی موجی شکل را نشان می دهد.

    جنس عایق استفاده شده در کابل های کنسانتریک رسانا کابل آمیزه PVC نوع A ، لایه هم مرکز (کنسانتریک) مفتول های مسی و یا ترکیب مفتول و نوار مسی، لایه میانی PVC و روکش کابل آمیزه PVC نوع ST1 می باشد. رنج دمای گسترده از 30- تا 70+ درجه سانتی گراد و 2 سال گارانتی از جمله ویژگی های کابل کنسانتریک رسانا کابل می باشد.
     

  • مشخصات فنی
    کد کابل مفتولی
    NYCY
    هادی
    مس
    سطح مقطع (mm2)
    6+6*1
    عایق
    PVC
    لایه هم مرکز
    مفتول های مسی یا ترکیب مفتول و نوار
    پوشش میانی
    PVC
    روکش
    PVC
    وزن
    205Kg/Km
    متراژ
    یک متر
    محدوده دمایی
    ۳۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد
    ولتاژ اسمی
    600/1000V
    سازندگان
    رسانا کابل
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های کابل مفتولی کنسانتریک رسانا کابل

    محدوده دمایی:
    ۳۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد

     

    استاندارد مرجع:

    ISIR 3569 - 1
    IEC 60502 - 1

     

    جنس هادی:

    مس آنیل شده ساده کلاس 1 (مفتولی)، مطابق استاندارد ملی ISIRI 3084 (IEC 60228)

     

    جنس عایق:

    آمیزه PVC نوع A

     

    لایه هم مرکز (کنسانتریک):

    مفتول های مسی و یا ترکیب مفتول و نوار مسی

     

    جنس روکش:

    آمیزه PVC نوع ST1

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان