کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کابل خودنگهدار (mm2) 3*70+70+16 رسانا کابل

cable code : ABC

 

معرفی محصول

کابل خودنگهدار (mm2) 3*70+70+16 رسانا کابل شامل سه رشته فاز + یک رشته روشنایی + یک رشته مسنجر و نول است. عایق استفاده شده در این کابل آمیزه XLPE با تعداد مشخص خطوط برجسته جهت شناسایی رشته ها بر روی هادی های فاز و نول و مسنجر می باشد. کابل خودنگهدار آلومینیومی رسانا کابل مطابق استاندارد ISIRI 3084 ( IEC 60228 ) تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

۰ تومان
۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کابل خودنگهدار آلومینیومی رسانا کابل

    کابل های به هم تابید شده هوایی رسانا کابل که با نام کابل خودنگهدار نیز شناخته می شوند شامل رشته های فاز و روشنایی با هادی آلومینیومی کلاس 1 (تابید شده و فشرده شده) مطابق استاندارد ملی ISIRI 3084 ( IEC 60228 ) می باشند.

    از جمله موارد کاربرد این کابل خودنگهدار آلومینیومی می توان به استفاده در انتقال نیرو در خطوط هوایی اشاره کرد. با توجه به عایق دار بودن رشته های این کابل، امکان بروز اتصالی بین رشته ها و نیز سرقت برق از بین می رود. همچنین این کابل خودنگهدار خصوصیات بهتری را نسبت به هادی های آنیل شده مسی ارائه می دهد.

    کابل خودنگهدار رسانا کابلکابل خودنگهدار ABC رسانا کابل بطور کلی در دو مدل شامل سه رشته فاز + یک رشته روشنایی+یک رشته مسنجر و نول و مدل دوم شامل سه رشته فاز+ یک رشته روشنایی+یک رشته نول+یک رشته مسنجر تولید می شود.

    جنس عایق استفاده شده در کابل خودنگهدار ABC رسانا کابل، آمیزه XLPE با تعداد مشخص خطوط برجسته جهت شناسایی رشته ها بر روی هادی های فاز و نول و مسنجر می باشد.

    کابل های خودنگهدار آلومینیومی با عایق XLPE محدوده دمایی گسترده ای از 30- تا 90+ درجه سانتی گراد پوشش می دهند و بیشینه دمایی این عایق سبب ارتقای ظرفیت آمپری کابل در مقایسه با PVC شده است.

  • مشخصات فنی
    سطح مقطع (mm2)
    70+70+16*3
    هادی
    آلومینیوم
    عایق
    XLPE
    ولتاژ اسمی
    0.6/1KV
    متراژ
    یک متر
    سازندگان
    رسانا کابل
    گارانتی
    2 سال
  • ویژگی های کابل خودنگهدار رسانا کابل

    استاندارد مرجع : BS 7870-5   /   CENELEC HD 626

    محدوده دمایی : 30- تا 90+ درجه سانتیگراد

    عایق XLPE با تعداد مشخص خطوط برجسته جهت شناسایی رشته ها بر روی هادی های فاز و نول و مسنجر 

    با توجه به عایق دار بودن رشته ها امکان بروز اتصالی بین رشته ها و نیز سرقت برق از بین می رود
     

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان