کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

سنسور القایی استوانه ای M30 سه سیم DC آتونیکس (10mm)

MODEL : PRA30-10DN/P/N2/P2

 

معرفی محصول

سنسور القایی مدل PRA30-10DN/P/N2/P2 آتونیکس از نوع سنسور مجاورتی مقاوم در برابر پاشش فلزات داغ و حرارت است که دارای بدنه استوانه ای به قطر 30 میلی متر (M30) و از نظر سیم بندی و تغذیه از نوع سه سیم DC می باشد. فاصله تشخیص این سنسور مجاورتی 10mm با پاسخ فرکانسی 400Hz است و با چهار نوع خروجی کنترلی قابل سفارش می باشد.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سنسور القایی

    سنسور القاییسنسورها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از آنها دارای مزیت و کاربرد خاصی در شرایط کاری مختلف است. از پرکاربردترین انواع سنسور ها در صنعت می توان سنسورهای القایی را نام برد. سنسور القایی نوعی حسگر مجاورتی است که قادر به تشخیص اجسام فلزی در ناحیه اندازه‌گیری، بدون هیچگونه تماس فیزیکی می باشد.

    سنسور القایی از 4 بخش اصلی شامل اسیلاتور، دمدولاتور، اشمیت تریگر و تقویت کننده خروجی تشکیل می‌شود. و عملکرد آن به این صورت است که اسیلاتور، میدان الکترومغناطیسی را در بخش سنس کننده سنسور ایجاد می کند. با نزدیک شدن جسم فلزی، جریان های گردابی در جسم ایجاد می شود و این عمل سبب جذب انرژی میدان شده و درنتیجه آن دامنه اسیلاتور کاهش می یابد. سپس کاهش دامنه اسیلاتور توسط طبقه ی دمدولاتور که آشکارساز دامنه اسیلاتور است، به طبقه اشمیت تریگر منتقل شده و این بخش باعث تحریک طبقه خروجی می شود.

     

    سنسور القایی چیست

    سنسور القایی سری PRA آتونیکس

    سنسور القایی سری PRA آتونیکس یک نوع سنسور مجاورتی مقاوم در برابر پاشش فلزات داغ و حرارت است که بدنه و مهره آن از جنس برنج با پوشش تفلون (PTFE) و صفحه حسگر آن از جنس تفلون ساخته شده است. 

    سنسور القایی PRA آتونیکسهمانطور که می دانید آرک داغ حاصل از جوشکاری خاصیت چسبندگی به فلزات و پلاستیک را دارد. و ممکن است به دلیل چسبیدن قطرات ریز فلز روی سطح قسمت تشخیص دهنده یک سنسور معمولی، هنگامی که هیچ جسمی جلوی سنسور حضور ندارد، سنسور به اشتباه عمل کند.
    اما در سنسورهای مقاوم در برابر پاشش، به دلیل پوشش تفلونی مقاوم در برابر حرارت، قطرات ریز حاصل از آرک، به سطح سنسور نمی چسبند.

    سنسورهای القایی سری PRA آتونیکس دارای فاصله تشخیص بلند هستند و از مقاومت بالایی در برابر نویز به واسطه IC منحصر به فرد برخوردارند. این سری از سنسور های آتونیکس در انواع دو سیم DC، سه سیم DC و دوسیم AC بصورت شیلددار و بدون شیلد تولید می شوند.

     

    سنسور القایی مدل PRA30-10DN/P/N2/P2 آتونیکس سنسور القایی آتونیکس سری PRA

    سنسور القایی مدل PRA30-10DN/P/N2/P2 آتونیکس دارای بدنه استوانه ای به قطر 30 میلی متر (M30) است و از نظر سیم بندی و تغذیه از نوع سه سیم DC می باشد.

    این محصول از نوع شیلد (flush) است که در این نوع سنسور یک حلقه فلزی در اطراف هسته وجود دارد و منجر به تمرکز میدان مغناطیسی فقط در جلوی سنسور القایی می شود.

    سنسور القایی مدل PRA30-10DN/P/N2/P2 آتونیکس دارای مدار حفاظت در برابر موج های ضربه ای، مدار داخلی حفاظت اضافه جریان، مدار داخلی حفاظت پلاریته معکوس داخلی و ساختار ضد آب با درجه حفاظتی IP67 می باشد.

  • مشخصات فنی
    سری
    PRA
    مدل
    PRA30-10DN, PRA30-10DP, PRA30-10DN2, PRA30-10DP2
    شکل و نوع تشخیص
    القایی استوانه ای
    نوع سیم بندی
    3 سیم DC
    ولتاژ تغذیه
    12-24VDC
    فاصله تشخیص
    10mm
    قطر بدنه سنسور
    30mm رزوه دار(M30)
    جنس بدنه
    برنج با روکش نیکل
    خروجی کنترلی
    NPN N.O, PNP N.O, NPN N.C, PNP N.C
    پاسخ فرکانسی
    400Hz
    درجه حفاظتی
    IP67
    محدوده دمایی
    25- تا 70+ درجه سانتیگراد
    نوع اتصال
    کابلی
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های سنسور القایی سری PRA آتونیکس

    دارای پوشش تفلونی مقاوم در برابر حرارت (جلوگیری از خرابی ناشی از ریختن فلزات داغ حاصل از جوش و برش)
    بهبود پایداری در برابر نویز با استفاده از IC ویژه
    دارای مدار حفاظت در برابر موج های ضربه ای
    دارای مدار داخلی حفاظت پلاریته معکوس داخلی
    دارای مدار داخلی حفاظت اضافه جریان
    ساختار ضد آب با درجه حفاظتی IP67
    قابل جایگزینی به جای لیمیت سوئیچ های مقاوم در برابر پاشش فلزات

     

  • سنسور مجاورتی القایی آتونیکس PRA

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان