کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

سنسور القایی استوانه ای بلند M12 سه سیم DC آتونیکس (8mm)

MODEL : PRDCML12-8DN/P/N2/P2

 

معرفی محصول

سنسور القایی مدل PRDCML12-8DN/P/N2/P2 آتونیکس از نوع استوانه ای بلند کانکتوردار با قطر 12 میلی متر (M12) و از نظر سیم بندی و تغذیه از نوع سه سیم DC می باشد. فاصله تشخیص این سنسور مجاورتی 8mm با پاسخ فرکانسی 400Hz است و با چهار نوع خروجی کنترلی قابل سفارش می باشد.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سنسور القایی چیست

    سنسور القایی آتونیکسسنسورهای القایی یکی از پرکاربرد ترین انواع سنسور مجاورتی در صنعت هستند که از سه بخش اصلی شامل اسیلاتور، اشمیت تریگر، تقویت کننده خروجی تشکیل می شوند.

    و عملکرد آن به این صورت است که اسیلاتور میدان الکترومغناطیسی در بخش سنس کننده سنسور ایجاد می کند. هنگامی که یک قطعه فلزی به سنسور نزدیک شود، جریان های گردابی به وجود می آیند و سبب جذب انرژی میدان شده و در نهایت دامنه اسیلاتور کاهش می یابد. سپس، کاهش دامنه اسیلاتور به بخش اشمیت تریگر منتقل شده و باعث فعال شدن خروجی این بخش گردیده و در نهایت خروجی را فعال می کند. 

    با توجه به نحوه عملکرد گفته شده، سنسورهای القایی نمی توانند اشیاء غیرفلزی مانند پلاستیک، چوب، کاغذ و یا سرامیک را تشخیص دهند و از آن ها فقط برای تشخیص اجسام فلزی در صنایع مختلف استفاده می شود. سنسور القایی به سبب ساختار مناسبی که دارد در محیط های آلوده، چرب و روغنی به خوبی عمل کرده و مناسب استفاده در صنعت می باشد.

     

    سنسور القایی سری PRDCM آتونیکسسنسور القایی PRDCM آتونیکس

    سنسورهای القایی سری PRDCM آتونیکس دارای فاصله تشخیص بلند و مقاومت بالا در برابر نویز به واسطه IC مخصوص هستند و در انواع مختلفی برای کاربردهای متعدد و گسترده در صنعت تولید می شوند.

    سنسورهای القایی سری PRDCM آتونیکس از انواع سنسورهای کانکتوردار استوانه ای از جنس برنج با پوشش نیکل هستند و صفحه حسگر آنها از جنس ABS ضد حرارت ساخته شده است. ساختار حفاظتی مناسب و ضد آب (IP67) از جمله ویژگی های این سری از سنسورهای آتونیکس می باشد.

    سنسورهای القایی سری PRDCM آتونیکس دارای مدار حفاظت پلاریته معکوس، حفاظت در برابر موج ضربه ای و حفاظت اضافه جریان می باشد و امکان چک کردن آسان عملکرد از زوایای مختلف با LED چهار طرفه فراهم شده است. سری PRDCM در دو نوع دوسیم DC و سه سیم DC عرضه می شوند.

     

    سنسور القایی مدل PRDCML12-8DN/P/N2/P2 آتونیکس

    سنسور القایی مدل PRDCML12-8DN/P/N2/P2 آتونیکس یک سنسور استوانه ای بلند قطر 12 میلی متر (M12) است که از نظر تغذیه و سیم بندی از نوع سه سیم DC می باشد و با چهار نوع خروجی کنترلی NPN N.C ، PNP N.O ، NPN N.O و PNP N.C قابل سفارش می باشد.

    سنسور القایی بدون شیلد اتونیکساین سنسور از نوع بدون شیلد (Non-flush) است. در این نوع سنسور، حلقه فلزی در اطراف بخش سنس کننده وجود ندارد و میدان مغناطیسی متمرکز نیست بلکه کمی اطراف لبه سنسور را نیز شامل می شود. یک سنسور غیر شیلد به دلیل اینکه سطح سنس کننده آن بیرون از محافظ است نیاز مند یک محیط آزاد و بدور از فلز های دستگاه در محل نصب می باشد.


     

  • مشخصات فنی
    سری
    PRDCM
    مدل
    PRDCML12-8DN, PRDCML12-8DP, PRDCML12-8DN2, PRDCML12-8DP2
    شکل و نوع تشخیص
    القایی استوانه ای
    نوع سیم بندی
    3 سیم DC
    ولتاژ تغذیه
    12-24VDC
    فاصله تشخیص
    8mm
    قطر بدنه سنسور
    12mm رزوه دار(M12)
    جنس بدنه
    برنج با روکش نیکل
    خروجی کنترلی
    NPN N.O, PNP N.O, NPN N.C, PNP N.C
    پاسخ فرکانسی
    400Hz
    درجه حفاظتی
    IP67
    محدوده دمایی
    25- تا 70+ درجه سانتیگراد
    نوع اتصال
    کانکتور
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های سنسور القایی سری PRDCM آتونیکس

    فاصله تشخیص بلند  (1.5 تا 2 برابر بلندتر از فاصله تشخیص سایر مدل ها)

    دوام بالا

    چک کردن آسان عملکرد از زوایای مختلف با LED چهار طرفه

    کم بودن زمان تعمیر و نگهداری

    بهبود پایداری در برابر نویز با استفاده از IC ویژه

    دارای مدار حفاظت پلاریته معکوس داخلی، حفاظت در برابر موج های ضربه ای، حفاظت اضافه جریان

    نشانگر کاربری LED قرمز

    ساختار ضد آب با درجه حفاظتی IP67

  • سنسور مجاورتی القایی آتونیکس PRDCM

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان