کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

سنسور القایی استوانه ای M18 دو سیم DC آتونیکس (8mm)

MODEL : PRWT18-8DO/C

 

معرفی محصول

سنسور القایی مدل PRWT18-8DO/C آتونیکس از نوع استوانه ای با قطر 18 میلی متر (M18) با فاصله تشخیص 8mm است. عمر کاری بالا، قابلیت اطمینان و عملکرد ساده از ویژگی های این محصول می باشد. سنسور القایی مدل PRWT18-8DO/C آتونیکس با دو نوع خروجی کنترلی N.O و N.C قابل سفارش است.

 

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • سنسور القاییسنسور القایی آتونیکس

    سنسور القایی یکی از انواع سنسور مجاورتی است که از اصل القای الکترومغناطیسی به منظور تشخیص اجسام فلزی استفاده می کند و در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد است. عملکرد سنسور القایی به این صورت است که اسیلاتور یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند و با نزدیک شدن یک قطعه فلزی جریان های گردابی در آن به وجود می آیند و این عمل سبب جذب انرژی میدان می شود و در نتیجه دامنه اسیلاتور کاهش می یابد. کاهش دامنه اسیلاتور به طبقه اشمیت تریگر منتقل شده و خروجی فعال می شود.

     

    سنسور القایی سری PRW آتونیکس

    سنسور القایی سری PRW آتونیکس یک نوع سنسور القایی استوانه ای کابلی است که با کارایی بالا در تشخیص و مقاومت بالا در برابر نویز (با استفاده از IC ویژه)، گزینه ای مناسب به منظور تشخیص غیرتماسی اجسام فلزی می باشد و جایگزین مناسبی برای میکروسوئیچ ها و لیمیت سوئیچ ها محسوب می شود. این سری از سنسور های آتونیکس در اندازه های مختلف و فاصله های تشخیص متفاوت در دسترس اند.

    سنسور القایی سری PRW آتونیکس دارای ساختار حفاظتی IP67 می باشد و از جنس برنج با روکش نیکل ساخته شده است و دارای صفحه حسگر ABS ضد حرارت می باشد. این محصول دارای مدار حفاظت در برابر موج های ضربه ای و مدار داخلی حفاظت اضافه جریان است.

     

    انواع سنسور القایی سری PRW آتونیکس

    سنسور القایی سری PRW آتونیکس به دو صورت شیلددار و بدون شیلد تولید می شود. و بر اساس این که سنسور از نوع شیلددار یا بدون شیلد باشد، بصورت متفاوتی نصب می شود.

     

    سنسور القایی شیلددار (Flush)نصب سنسور القایی آتونیکس

    سنسور القایی شیلددار (Flush)، نوعی از سنسور است که قسمت حساس آن توسط پوسته فلزی احاطه شده است و این شیلد از اثر نزدیک شدن فلزات از کنار جلوگیری می کند. فاصله تشخیص سنسور القایی شیلددار کوتاه تر از نوع بدون شیلد است و صفحه اکتیو سنسور می تواند به صورت هم سطح با تابلو فلزی نصب شود.

     

    سنسور القایی بدون شیلد (Non-flush)نصب سنسور القایی آتونیکس

    در سنسور های بدون شیلد قسمت حساس سنسور خارج از پوسته فلزی آن می باشد، در واقع قسمت کنار صفحه حساس به فلز، شیلد نشده است و خارج از پوسته فلزی قرار گرفته است و به راحتی تحت تاثیر نزدیک شدن فلزات از کنار و طرفین قرار میگیرد. بنابراین باید در هنگام نصب، سنسور را در طرف مقعر نصب کنید، و فاصله را سه برابر بلند تر از قطر سنسور در نظر بگیرید. فاصله تشخیص این نوع سنسورها بیشتر از سنسورهای شیلددار می باشد.

     

    سنسور القایی PRWT18-8DO/C آتونیکس

    سنسور القایی PRWT18-8DO/C آتونیکس دارای بدنه استوانه ای رزوه دار به قطر 18 میلی متر (M18) است. از نظر سیم بندی و تغذیه از نوع دو سیم DC می باشد و با دو نوع خروجی کنترلی N.O و N.C قابل سفارش است.

    سنسور القایی PRWT18-8DO/C آتونیکس از نوع بدون شیلد (Non-flush) با فاصله تشخیص 8mm است و عمر کاری بالا، قابلیت اطمینان و عملکرد ساده از ویژگی های آن می باشد.

  • مشخصات فنی
    سری
    PRW
    مدل
    PRWT18-8DO, PRWT18-8DC
    شکل و نوع تشخیص
    القایی استوانه ای
    نوع سیم بندی
    2 سیم DC
    ولتاژ تغذیه
    12-24VDC
    فاصله تشخیص
    8mm
    قطر بدنه سنسور
    18mm رزوه دار(M18)
    جنس بدنه
    برنج با روکش نیکل
    خروجی کنترلی
    NO, NC
    پاسخ فرکانسی
    350Hz
    درجه حفاظتی
    IP67
    محدوده دمایی
    25- تا 70+ درجه سانتیگراد
    نوع اتصال
    کابلی
    سازندگان
    آتونیکس
  • ویژگی های سنسور القایی سری PRW آتونیکس

    کم شدن زمان نگهداری به دلیل نوع بدنه
    بهبود پایداری در برابر نویز با استفاده از IC ویژه
    دارای مدار حفاظت در برابر موج های ضربه ای
    دارای مدار داخلی حفاظت اضافه جریان
    عمر کاری بالا، قابلیت اطمینان بالا و عملکرد ساده
    ساختار ضد آب با درجه حفاظتی IP67
    جایگزین مناسب برای میکروسوئیچ ها و لیمیت سوئیچ ها

  • سنسور مجاورتی القایی آتونیکس PRW

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان