کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

موتور کلید اتومات 250A هیمل

معرفی محصول

موتور الکتریکی هیمل یکی از انواع لوازم جانبی کلیدهای اتوماتیک می باشد که جهت شارژ (وصل) و یا دشارژ (قطع)کلیدهای اتوماتیک از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۰ تومان
۵,۹۰۲,۵۰۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کلیدهای اتوماتیک کمپکت

    کلیدهای اتوماتیک کمپکت یا MCCB ها یکی از انواع کلید های حفاظتی می باشند که به منظور حفاظت از تجهیزات صنعتی، تاسیسات روشنایی، کابل، ماشین آلات و... در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند.  بدنه این نوع از کلید ها از نوع خاصی از قالبهای تزریقی ساخته می شود و از جمله خصوصیات آنها کوچک بودن ابعاد آنها و از معایب آنها می توان به عدم امکان سرویس و تعمیر آنها و کمتر بودن قدرت قطع آنها نسبت به کلید های هوایی اشاره نمود.

     

    تجهیزات جانبی کلیدهای اتوماتیک

    رله شنت تریپ کلید اتوماتیک

    زمانی که ولتاژ تغذیه رله شنت مقداری بین 70 تا 110 درصد ولتاژ نامی گردد به کلید فرمان قطع می دهد. همچنین می توان با استفاده از کنتاکت های کمکی از فرمان رله شنت برای مقاصد دیگر استفاده کرد.

    موتور الکتریکی

    برای شارژ (وصل) و یا دشارژ (قطع)کلیدهای اتوماتیک از راه دور از موتور الکتریکی استفاده می شود

    رله آندر ولتاژ

    زمانی که ولتاژ تغذیه رله آندر ولتاژ کمتر یا مساوی 70% ولتاژ نامی شود به کلید، فرمان قطع می دهد. رله آندر ولتاژ از وصل شدن کلید اتوماتیک در هنگام پایین بودن ولتاژ جلوگیری می کند. رله های آندر ولتاژ معمولا در دو نوع تاخیر دار و آنی تولید می شوند. و عملکرد این دو به این صورت است که به محض افت ولتاژ فرمان قطع را صادر می کنند و یا بعد از یک تاخیر زمانی، فرمان قطع را می دهند.

    کنتاکت کمکی

    کنتاکت های کمکی از جمله تجهیزات جانبی کلیدهای اتوماتیک می باشند که بطور همزمان با پل های اصلی کلید عمل می کنند و وضعیت کلید (قطع یا وصل) را در پایانه های خود نمایش می دهند.

    کنتاکت خطا

    کنتاکت خطا همانطور که از نامش پیداست، هنگام بروز خطا، بطور مثال اضافه بار یا اتصال کوتاه عمل می کند و آن را در پایانه های خود منعکس می کند.

    کشویی(drawer)

    از این تجهیز برای کشویی کردن کلید های اتوماتیک جهت سهولت استفاده می شود.

    شمش کمکی کلید اتوماتیک

    شمش های کمکی کلیدهای اتوماتیک به منظور سهولت و ایجاد فاصله بین اتصالات جهت افزایش ایمنی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین اگر شمش های مورد نظر بزرگتر از شمش های داخلی کلید اتوماتیک باشد می توان با استفاده از شمش های کمکی به راحتی اتصالات را برقرار کرد.

  • مشخصات فنی
    جريان نامي (A)
    250
    سازندگان
    هیمل
  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان