کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

پاور آنالایزر سه فاز JBH

MODEL : 3PMRD-M

 

معرفی محصول

پاور آنالایزر سه فاز JBH یک مولتی فانکشن بی نظیر با قابلیت اندازه گیری پارامترهای شبکه و کنترل توان می باشد که پارامترهای مختلف از قبیل ولتاژ خط، ولتاژ خط به خط، جریان، فرکانس، کسینوس فی، توان ظاهری، توان اکتیو هر خط، توان اکتیو میانگین، توان راکتیو هر خط، توان راکتیو میانگین، انرژی مصرفی کل اکتیو و انرژی مصرفی کل راکتیو را اندازه گیری می کند. پاور آنالایزر JBH از کیفیت و دقت بسیار بالایی برخوردار است و دارای سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط است.

 

۰ تومان
۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پاور آنالایزر چیست

    پاور آنالایزر تجهیزی است که مدارهای تکفاز و سه فاز را تجزیه و تحلیل کرده و پارامترهایی مانند عملکرد الکتریکی و مکانیکی کلید ها و میزان قدرت ( توان اکتیو و راکتیو ) هارمونیک، عدم تعادل، ولتاژ، جریان و انرژی را اندازه گیری می کند و بعد از پردازش، اطلاعات دقیق و مورد نیاز را به کاربر می دهد تا مهندسین با اصلاح و تغییرات به موقع باعث افزایش راندمان و افزایش قدرت شبکه الکتریکی شوند و از استهلاک و ... جلوگیری کنند.

     

    پاور آنالایزر سه فاز JBHمولتی فانکشن سه فاز JBH

    پاور آنالایزر سه فاز JBH یک مولتی فانکشن بی نظیر با قابلیت اندازه گیری پارامترهای شبکه و کنترل توان می باشد که پارامترهای مختلف از قبیل ولتاژ خط، ولتاژ خط به خط، جریان، فرکانس، کسینوس فی، توان ظاهری، توان اکتیو هر خط، توان اکتیو میانگین، توان راکتیو هر خط، توان راکتیو میانگین، انرژی مصرفی کل اکتیو و انرژی مصرفی کل راکتیو را اندازه گیری می کند. تمامی پارامترهای قابل اندازه گیری و پارامترهای کنترلی و تنظیمی، از طریق پورت RS485 تعبیه شده روی محصول، تحت شبکه مد باس RTU قابل دریافت و ارسال هستند.

    پاور آنالایزر سه فاز JBH دارای صفحه نمایش LCD می باشد و قابل برنامه ریزی از طریق کلیدهای روی محصول است. در بحث کنترل توان، کاربرد قادر به تعریف ماکزیمم توان اکتیو و ماکزیمم توان راکتیو بر روی دستگاه است تا در صورتی که این دو مقدار در شبکه برق از مقادیر تنظیم شده تجاوز کنند، دستگاه یک پالس کنترلی تولید کرده تا کاربر از آن در مدار فرمان یا PLC جهت امور کنترلی و حفاظتی استفاده کند.

    دقت اندازه گیری بالا و ابعاد استاندارد (ابعاد قاب جلو : 96*96 میلیمتر / ابعاد نصب روی تابلو : 92*92 میلیمتر) و سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط از جمله ویژگی های پاور آنالایزر JBH می باشد. این محصول از سیم بندی 3 فاز 3 سیم و 3 فاز 4 سیم  و سی تی های 1 آمپر و 5 آمپر پشتیبانی می کند. 


     

  • مشخصات فنی
    مدل مولتی متر
    3PMRD-M
    ولتاژ تغذیه
    220VAC
    سازندگان
    JBH
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های پاور آنالایزر سه فاز JBH

    دقت اندازه گیری ولتاژ و جریان : 0.2
    صفحه نمایش LCD
    پروتکل : مدباس (RTU)
    پشتیبانی از سی تی : 1A/5A
    قابل برنامه ریزی از طریق کلیدهای روی محصول
    سیم بندی های قابل پشتیبانی : 3 فاز 3 سیم / 3 فاز 4 سیم

     

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان