کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

لامپ ماورا بنفش 400 وات لامپ نور

MODEL : NMV-UV400

 

معرفی محصول

لامپ ماورا بنفش 400 وات لامپ نور جهت ضدعفونی کردن سطوح، آب، مواد خوراکی، تجهیزات پزشکی و لوازم صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. لامپ ماورا بنفش 400 وات لامپ نور دارای سرپیچ E40 است و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است. این محصول جهت استفاده نیاز به بالاست دارد.

۰ تومان
۲۰۸,۳۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • جدول ابعاد
  • نظرات کاربران
  • لامپ ماوراء بنفش

    اشعه ماوراء بنفش یک نوع انرژی الکترومغناطیسی است که در طیف الکترومغناطیسی، بین اشعه ایکس و نور مرئی قرار دارد. اشعه ماوراء بنفش دارای طول موج کوتاه و انرژی زیادی است و برای چشم انسان نامرئی است. یکی از مهم ترین کاربردهای اشعه ماوراء بنفش، استفاده جهت ضدعفونی می باشد. که امروزه انواع لامپ های ماوراء بنفش بدین منظور تولید می شوند که انرژی الکتریکی را به نور ماوراء بنفش در محدوده جرم کش و ضدعفونی (400-360 نانومتر) تبدیل می کنند.

     

    نحوه عملکرد لامپ ماوراء بنفش در فرآیند ضدعفونی

    ضدعفونی کننده های معمولی به وسیله اثر شیمیایی کار خود را انجام می دهند و  میکروارگانیسمها را غیر فعال می کنند، در صورتی که لامپ ماوراء بنفش، میکروارگانیسمها را به وسیله جذب نور توسط خودشان غیر فعال می نماید که باعث واکنش فتوشیمیایی می‌شود. در واقع اشعه ماوراء بنفش در دیواره سلول میکروارگانیسمها نفوذ می‌کند، اسیدهای نوکلئیک و دیگر مواد سلولی حیاتی به وسیله آن اثر، تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در نتیجه ، سلولهایی که در معرض این اشعه قرار گرفته اند صدمه دیده و یا نابود می‌شوند. از نظر زیست محیطی به دلیل آنکه اشعه ماورای بنفش یک عامل شیمیایی نیست ، هیچ باقی مانده سمی تولید نمی‌کند و اثر مخربی بر محیط زیست ندارد.

    لامپ ماورا بنفش لامپ نور

     

    لامپ ماوراء بنفش لامپ نور

    لامپ ماوراء بنفش لامپ نور با تولید اشعه ماوراء بنفش با طول موج 360 تا 400 نانومتر جهت ضدعفونی کردن سطوح ، آب، مواد خوراکی، تجهیزات پزشکی و لوازم صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. ولتاژ کارکرد این محصول 135 ولت می باشد و طول عمر آن 8000 ساعت است. لامپ ماوراء بنفش لامپ نور در انواع 160 وات الی 400 وات تولید می شود. و جهت استفاده نیاز به بالاست دارد.
     

  • مشخصات فنی
    مدل لامپ تخصصی
    NMV-UV400
    توان
    400W
    نوع کلاهک
    E40
    سازندگان
    لامپ نور
  • لامپ ماورا بنفش نور

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان