کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

مفصل رزینی BF11 برنا الکترونیک

MODEL : BF11

 

معرفی محصول

مفصل رزینی BF11 برنا الکترونیک یک مفصل رزینی دوراهی است که دارای یک سر تخت و یک سر گرد جهت اتصال کابل تخت الکترو پمپ به کابل گرد طراحی شده است. مفصل رزینی دوراهی برنا الکترونیک جایگزین بسیار مناسب جهت عایق کردن کابل به جای آپارات می باشد.

 

۰ تومان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • مفصل

    در صنعت برق جهت اتصال دو کابل به یکدیگر به منظور ادامه کابل کشی و یا به منظور گرفتن انشعاب و یا جهت ترمیم کابل صدمه دیده از انواع مفصل کابل استفاده می شود. مفصل ها بر اساس مواد سازنده،  نوع کاربرد و شکل آنها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هرکدام از این دسته ها ویژگی، خواص، مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. بطور کلی مفصل ها در انواع مفصل حرارتی، مفصل سرد، مفصل رزینی، مفصل‌های نواری، مفصل‌های مخابراتی و مفصل‌های فشاری ولتاژ بالا تولید می شوند.

     

    مفصل رزینیمفصل رزینی

    یکی از پرمصرف ترین انواع مفصل، مفصل رزینی می باشد. مفصل رزینی به سه دسته مفصل دوراهی، مفصل T شکل، مفصل Y شکل تقسیم می شود که با توجه به نوع کاربرد مورد نظر انتخاب می شود. مفصل رزینی دارای دو کفه قاب پلاستیکی و مقداری ماده رزین می باشد. که پس از قرار گرفتن کابل ها و چفت شدن قاب مفصل مواد رزینی آماده شده را درون مفصل میریزیم.

     

    مفصل رزینی دوراهی برنا الکترونیک

    مفصل رزینی BF11 برنا الکترونیک یک مفصل رزینی دوراهی است که دارای یک سر تخت و یک سر گرد جهت اتصال کابل تخت الکترو پمپ به کابل گرد طراحی شده است. مفصل رزینی دوراهی برنا الکترونیک جایگزین بسیار مناسب جهت عایق کردن کابل به جای آپارات می باشد. این محصول برای اتصال کابل های 1.5*3 (6*13 میلیمتر) تا 10*3 (10*22 میلیمتر) با ولتاژ 600/1200 ولت مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قالب پلاستیکی ضد ضربه با کیفیت بالا، امکان مشاهده داخل مفصل قبل از ریخته گری اشاره کرد. مفصل رزینی برنا الکترونیک یک محصول ایرانی با کیفیت است که دارای تاییدیه تایپ تست و همچنین تاییدیه شرکت های نفت و گاز و و شرکت های برق می باشد.
    مفصل رزینی BF11 برنا الکترونیک از مقاومت مکانیکی و الکتریکی بسیار بالایی برخوردار است. پایداری در برابر اشعه UV، مقاوم در برابر عوامل شیمیایی نظیر کلر، مقاوم در برابر نفوذ آب، مقاوم در برابر عناصر قلیایی خاک از ویژگی های این محصول است.

     

  • مشخصات فنی
    مدل
    BF11
    ابعاد
    36*50*190
    سایز کابل
    6 تا 24
  • ویژگی های مفصل رزینی BF11 برنا الکترونیک

    قالب پلاستیکی شفاف ضد ضربه

    پایدار در برابر اشعه UV

    مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و عناصر قلیایی

    مقاوم در برابر نفوذ آب

    مقاومت مکانیکی بالا

    عایق الکتریکی بسیار بالا

    عمر مفید مواد رزین تا 24 ماه

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان