کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

مولتی متر سه فاز چهار نمایشگر برنا الکترونیک

MODEL : MM3-4A

 

معرفی محصول

مولتی متر سه فاز MM3-4A برنا الکترونیک جهت اندازه گیری جریان، ولتاژ و فرکانس مصرف کننده های سه فاز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای قابلیت تنظیم CT از 5 به 5 تا 4000 به 5 با یک کلید فشاری می باشد.

۰ تومان
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر MM3-4A برنا الکترونیک

    مولتی متر تابلویی یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین ابزار های اندازه گیری در تابلو های فرمان و تابلوهای برق کارخانجات می باشد. مولتی مترها انواع مختلفی دارند که باید بر اساس پارامترها و رنج اندازه گیری مورد نظر انتخاب شوند. مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک برای اندازه‌گیری جریان، ولتاژ و فرکانس مصرف‌کننده در شبکه‌های سه فاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای 4 ردیف نمایشگر دیجیتال است. از دیگر ویژگی های مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک می توان به دقت بالا در اندازه گیری، قابلیت نمایش جریان هر فاز بر روی نمایشگر، قابلیت نمایش ولتاژ های خطی، قابلیت نمایش ولتاژهای فازی، قابلیت نمایش فرکانس، بدون نیاز به سلکتور ولت اشاره کرد. مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک دارای قابلیت تنظیم CT از 5 به 5 تا 4000 به 5 با یک کلید فشاری می باشد.

     

    نحوه عملکرد مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیکمولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک

    نحوه عملکرد مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک به این صورت است که پس از اتصال منبع تغذیه به دستگاه و نصب ترانس جریان مورد نظر، امکان تنظیم ترانس جریان از طریق دکمه CT وجود دارد. در این حالت با فشردن کلید CT، کلمه CT  در نمایشگر اول سمت چپ دستگاه نمایش داده می‌شود و نمایشگر پایین ضریب تبدیل ترانس جریانی که مورد نظر شماست را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب ترانس جریان مورد نظر دکمه CT را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا دستگاه تنظیمات شما را ذخیره کند. در این حالت نمایشگر اول کلمه را نمایش می‌دهد و با رها کردن کلید دستگاه به حالت نمایش جریان برمی‌گردد. توجه داشته باشید درصورتی که وارد منو تنظیم CT شوید و طی 10 ثانیه کلید CT فشرده نشود دستگاه بدون ذخیره مقادیر به حالت نمایش جریان بر می‌گردد.  

    جهت انتخاب ولتاژ هر فاز یا سه فاز یا فرکانس میتوانید از کلید V/Fبر روی دستگاه استفاده کنید که با انتخاب هر حالت چراغ مربوطه به آن روشن می‌شود.

     

    نحوه نصب مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک

    نحوه نصب مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک به این صورت است که ترمینال های ورودی دستگاه یعنی ترمینال A1 و A2 را به منبع تغذیه 220 ولت AC متصل میکنیم. CTR , CTS , CTT به ترتیب برای اتصال ترانس جریان فاز R , S , T می باشند. ترمینال های R , S , T هم به ترتیب به فاز R , S , T و ترمینال MP به نول متصل می شود.
     

  • مشخصات فنی
    مدل مولتی متر
    MM3-4A
    کارآیی در دما
    0°C…+70°C
    ولتاژ تغذیه
    220VAC
    کارآیی در رطوبت
    90%
    ابعاد (mm)
    115*96*96
    سازندگان
    برنا الکترونیک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های مولتی متر سه فاز چهار نمایشگر برنا الکترونیک

    دقت بالا در اندازه گیری

    ابعاد کوچک

    محدوده اندازه گیری ولتاژ 50 تا 500 ولت متناوب

    دقت در اندازه گیری : کلاس 0.5

    محدوده ورودی جریان بدون ترانس جریان 0 تا 10 آمپر

    محدوده ترانس جریان : 5 به 5 تا 4000 به 5 آمپر

    محدوده اندازه گیری فرکانس : 0 تا 100 هرتز

  • مولتی متر سه فاز 4 نمایشگر برنا الکترونیک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان