کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

ارت فالت کوربالانسی برنا الکترونیک

MODEL : EFZ

 

معرفی محصول

ارت فالت کوربالانسی برنا الکترونیک یکی از انواع رله های حفاظتی به منظور آشکارسازی و فرمان قطع مدار در صورت بروز خطای جریان نشتی و اتصال به زمین می باشد. کلیه محصولات برنا الکترونیک دارای 3 سال گارانتی می باشند.

۰ تومان
۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • رله ارت فالت برنا الکترونیک

    رله ارت فالت یکی از پرکاربرد ترین انواع رله های حفاظتی می باشد که به منظور آشکارسازی و فرمان قطع مدار در صورت بروز خطای جریان نشتی و اتصال به زمین مورد استفاده قرار می گیرد.  رله ارت فالت برنا الکترونیک همراه CT کوربالانس (ترانس جریان کوربالانس برنا الکترونیک) به صورت مکمل یکدیگر به کار می روند و جریان نشتی را تشخیص می دهند. با تشخیص نشتی جریان، رله ارت فالت عمل می کند و به کنتاکتور یا کلید اتوماتیک فرمان قطع می دهد.

     

    نحوه عملکرد رله ارت فالت برنا الکترونیکارت فالت برنا الکترونیک

    از آنجایی که درشرایط عادی جریان رفت و برگشتی در سیم‌ها برابر هستند (مقدار جریان عبوری از سیم فاز همواره با مقدار جریان برگشتی از سیم نول برابر است) هرگاه اتصال زمین رخ دهد مقداری از جریان رفت به زمین منتقل شده و از طریق سیم‌های شبکه باز نمی‌گردد . با توجه به اینکه کل سیم‌های برق مصرف کننده باید از داخل حلقه ترانس همراه دستگاه ( ترانس جریان کور بالانس ) عبور نماید . این نشتی جریان آشکار شده و رله ارت فالت فرمان قطع می دهد.
    نحوه عملکرد رله ارت فالت برنا الکترونیک به این صورت است که با اتصال ولتاژ تغذیه به دستگاه و اتصال خروجی CT همراه دستگاه به ترمینال های CT ، دستگاه آماده به کار است. در صورتی که  جریان نشتی در حد مجاز باشد ، رله داخلی دستگاه ارت فالت وصل است ( اتصال داخلی ترمینال ۱۵ به ۱۸ برقرار است ) و سیگنال PWR روشن است . اگر جریان نشتی زمین از حد تنظیم شده توسط پیچ AMPERS بیشتر باشد ، دستگاه زمان سنجی را آغاز کرده و پس از اتمام زمان تاخیر تنظیم شده توسط پیچDELAY ، سیگنال FAULT  روشن شده و رله داخلی دستگاه قطع می گردد ( اتصال داخلی ترمینال ۱۵ به ۱۶ وصل می شود ) در صورتیکه در طی مدت زمان تنظیمی ، جریان نشتی زمین به حد مجاز کاهش یابد ، رله بدون تغییر می‌ماند .
    پس از روشن شدن سیگنال FAULT ، در صورتیکه جریان نشتی زمین به حد مجاز کاهش یابد سیگنال FAULT خاموش شده و رله داخلی دستگاه وصل می شود ( اتصال داخلی ترمینال ۹۵ به ۱۸ وصل میشود ).
    توجه کنید که اگر ترمینال‌های J به هم متصل نباشند ، پس از هر بار خطا و بر طرف شدن آن دستگاه به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود . اما اگر ترمینال های J به هم وصل شوند ، پس از هر بار خطا و بر طرف شدن آن دستگاه باید به وسیله شستی RESET راه اندازی مجدد شود .

     

    نحوه نصب ارت فالت برنا الکترونیک

    نحوه نصب ارت فالت برنا الکترونیک به این صورت است که ولتاژ تغذیه را به ترمینال های A1 و A2 متصل می کنیم. سیم های مصرف کننده را از داخل ترانس جریان همراه دستگاه عبور داده و  و خروجی ترانس جریان را به ترمینال های CT رله ارت فالت متصل می کنیم. ترمینال های ۱۵ ، ۱۶ و ۱۸ سر‌های کنتاکت رله داخلی دستگاه می باشند ، که بر حسب نیاز به صورت سری در مدار فرمان قرار می‌گیرند .
     

  • مشخصات فنی
    مدل محافظ برق تابلویی
    EFZ
    حد جریان
    0.3-6A, 1-20A
    جریان نامی رله
    6A/220VAC, 6A/28VDC
    ولتاژ تغذیه
    220VAC
    تاخیر در قطع
    1-30Sec
    کارآیی در دما
    20°C…+50°C-
    کارآیی در رطوبت
    15% تا 85%
    خروجی
    یک کنتاکت C/O
    ابعاد (mm)
    108*45*80
    IP
    20
    سازندگان
    برنا الکترونیک
    گارانتی
    3 سال
  • ویژگی های رله ارت فالت باتری برنا الکترونیک

    تشخیص خطای اتصال به زمین

    حذف تاثیر هارمونی سوم 

    روش آشکارسازی Core Balance

    تنظیم محدوده جریان نشتی قابل تنظیم از 6-0.3 و 20-1 آمپر

    دارای دو سیگنال جهت اعلام تغذیه ورودی و حالت خطا

    تلفات داخلی : حدود 3 وات

    عمر رله : الکتریکال 100000 بار قطع و وصل / مکانیکال 1000000 بار قطع و وصل

  • ابعاد ارت فالت برنا الکترونیک

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان