کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کنترل بار دیجیتال با تنظیم دستی میکرومکس

MODEL : DCR-101-X

 

معرفی محصول

کنترل بار دیجیتال با تنظیم دستی میکرومکس قابل استفاده برای حفاظت موتورهای تک فاز و دو فاز نیز می باشد. این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای بی متال ها باشد. کنترل بار میکرومکس از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است و دارای 1 سال ضمانت می باشد.

۰ تومان
۶۳۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کنترل بار دیجیتال میکرومکس

    میکرومکس یک شرکت ایرانی معتبر تولید کننده انواع رله کنترل فاز و کنترل بار می باشد. کنترل بار دیجیتال میکرومکس وسیله ای مناسب جهت جلوگیری از سوختن موتورهای سه فاز در مقابل اضافه بار بیش از حد مجاز، دو فاز شدن، اتصال در هر نقطه از مسیر جریان مصرفی، اختلالات الکتریکی و مکانیکی ایجاد شده در موتور و سیمهای برق رسانی به آن و ... می باشد.

    کنترل بار دیجیتال با تنظیم دستی میکرومکس می تواند جایگزین مناسبی برای بی متال ها باشد. امکان استفاده از این محصول برای حفاظت موتورهای تک فاز و دو فاز نیز می باشد.

     

    نحوه عملکرد کنترل بار دیجیتال با تنظیم دستی میکرومکس

    کنترل بار دیجیتال میکرومکس دارای 3 ترانس جریان داخلی می باشد. که بصورت القایی مقدار جریان عبوری را اندازه گرفته و این مقدار را با مقدار جریان انتخاب شده مقایسه میکند، در صورت اضافه شدن جریان هر خط از مقدار تعیین شده مصرف کننده را از مدار خارج کرده و از صدمه دیدن آن جلوگیری می کند.
    زمان قطع رله کنترل بار میکرومکس را می توان در بازه 1 الی 20 ثانیه تنظیم کرد که هنگام راه اندازی موتورهای الکتریکی، اضافه جریان راه اندازی را، تا مدت زمان تعیین شده تحمل کند و واکنش نشان ندهد. بنابراین در صورتی که مدت اضافه جریان کمتر از زمان انتخاب شده باشد کنترل بار هیچگونه عکس العملی نشان نمیدهد و فرمان قطع را صادر نمی کند.
    چنانچه جریان بیش از مقدار تعیین شده از هر یک از فازها عبور نماید LED مربوط به همان فاز و LED قسمت FAULT روشن شده و پس از طی زمان TOFF رله دستگاه مسیر کنتاکتور را قطع می نمایید. و نشانگر TRST جهت نمایش زمان گیری ری استارت دستگاه می باشد.

     

    نحوه نصب کنترل بار

    نحوه نصب کنترل بار میکرومکس به این صورت است که تغذیه مدار به ترمینال های A1 و A2 وصل می شود. و سه سیم حامل جریان فاز را قبل یا بعد از کنتاکتور از داخل سه کانال مجرای دستگاه عبور داده و کنتاکت 15 و 18 را در مدار فرمان کنتاکتور بصورت سری قرار دهید (جهت عبور جریان از داخل کانالها و جابجایی آنها تاثیری در عملکرد رله کنترل بار ندارد و جهت راه اندازی موتورهای تک فاز و دو فاز می توان تنها از یک و یا دو کانال جریان استفاده کرد.)

     

    تنظیمات کنترل بار

    ولوم AMPER  : از این ولوم جهت تنظیم میزان جریان OVERLOAD مورد استفاده قرار میگیرد.
    ولوم OFF TIME : از این ولوم جهت تعیین زمان قطع رله استفاده می شود. بازه قابل تنظیم 1 تا 20 ثانیه می باشد.
    ریست اتوماتیک رله : جهت ریست اتوماتیک با زمان تاخیر 120 ثانیه بعد از نرمال شدن جریان می توان پایه های A1 و RST را به یکدیگر متصل نمود.

    ریست دستی رله : یک دکمه RESET روی دستگاه تعبیه شده است که با فشار دادن آن  بعد از نرمال شدن جریان، رله دستگاه سریعا وصل می شود.
     

  • مشخصات فنی
    مدل محافظ برق تابلویی
    DCR-101-X
    جریان نامی رله
    7A
    ولتاژ تغذیه
    220VAC
    تاخیر در قطع
    1-20Sec
    خروجی
    کنتاکت دوطرفه
    ابعاد (mm)
    75*55*100
    سازندگان
    میکرومکس
    گارانتی
    1 سال
  • ویژگی های کنترل بار میکرومکس

    جایگزین مناسب برای رله های حرارتی 

    قابل استفاده برای حفاظت موتورهای تک فاز و دو فاز

    قابل بکارگیری جهت اتوماسیون در مواردی که اضافه جریان یکی از پارامترهای طراحی مدار باشد

    جهت حفاظت ژنراتورها و ترانسهای قدرت در مقابل اضافه بار و اتصالی در مدارات آن

    تلفات داخلی : 1.2 وات

    عمر کنتاکت حداقل 10 میلیون بار

  • ابعاد کنترل بار دیجیتال میکرومکس

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان