کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

کلید فیوز قابل قطع زیر بار (گردان) 400A پیچاز الکتریک

MODEL : IDS-401/405P/405B

 

معرفی محصول

کلید فیوز قابل قطع زیر بار (گردان) پیچاز الکتریک دارای نشان دهنده قطع و وصل می باشد. محفظه این کلید فیوز در وضعیت وصل قفل شده و ایمنی بالا از طریق کلید زنی بدون وابستگی به اپراتور را فراهم می نماید. کلید فیوز قابل قطع زیر بار پیچاز الکتریک امکان اتصال ورودی -خروجی به کلید از جهات مختلف (بالا و پایین) را دارد.

 

۰ تومان
۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان
ثبت سفارش
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • جدول ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کلید فیوز

    فیوزها برای حفاظت دستگاه‌های الکتریکی در برابر اضافه جریان مورد استفاده قرار می‌گیرند.  و به دلیل نوع عملکرد فیوز که بطور دائم نیاز به تعویض و جابجایی دارد از کلید فیوز (پایه فیوز) جهت قرار دادن فیوز در مدار استفاده می شود. کلید فیوزها با توجه به نوع فیوز مورد استفاده و جریان مورد نظر، انواع مختلفی دارند. کلید فیوز ها (پایه فیوز) از نظر کارکرد به دو نوع، کلید فیوز های قابل قطع زیر بار و کلید فیوزهای غیر قابل قطع زیر بار تقسیم می شوند.

     

    کلید فیوز قابل قطع زیر بار

    کلید فیوز قابل قطع زیر بار، یکی از انواع کلید فیوز ها است که جهت قطع و وصل مدار مورد استفاده قرار می گیرد. فیوز استفاده شده در این کلید فیوز، فیوز کاردی می باشد. عملکرد کلید فیوز گردان (قابل قطع زیر بار) به این صورت است که با استفاده از دو فنر بسیار قوی علاوه بر تسریع در مکانیزم قطع یا وصل ، بدلیل سرعت عمل بسیار بالا باعث جلوگیری از ایجاد جرقه بین کنتاکتها می شود.

    کلید فیوز قابل قطع زیر بار پیچاز الکتریک

     

     

    کلید فیوز قابل قطع زیر بار پیچاز الکتریک

    شرکت پیچاز الکتریک یکی از معتبر ترین شرکت های ایرانی تولید کننده انواع فیوز و کلید فیوز های قابل قطع زیر بار و کلید فیوزهای غیر قابل قطع زیر بار می باشد. کلید فیوز گردان پیچاز الکتریک بر اساس استاندارد IEC60947 در جریان های نامی 160، 250، 400، 630 و 800 آمپر تولید می شود. کلید فیوز قابل قطع زیر بار پیچاز الکتریک جهت افزایش ایمنی در زمان تعویض فیوز به گونه ای طراحی شده است که مسیر عبور جریان در دو نقطه قبل و بعد از فیوز را قطع می کند. کلید فیوز گردان پیچاز الکتریک در پست های توزیع برق و محیط های صنعتی به عنوان کلید اصلی و اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مشخصات فنی
    مدل کلید فيوز گردان
    IDS-401/405P/405B
    ورودی-خروجی
    بالا, پایین, بالا و پایین
    جريان نامی (A)
    400
    سازندگان
    پیچاز الکتریک
  • ویژگی های کلید فیوز قابل قطع زیر بار پیچاز الکتریک

    استاندارد IEC60947

    قابل استفاده به عنوان کلید اصلی و اضطراری

    حفاظت کامل قسمت های برق دار

    قفل شدن محفظه روی فیوزها در وضعیت وصل (اینترلاک ایمنی)

    امکان قفل کردن کلید در حالت وصل و قطع

    دارای نشان دهنده وضعیت فیوزها روی کلید

    همراه با میکروسوئیچ داخلی ( در جریان های 250،400،630،800 آمپر)

  • ابعاد کلید فیوز قابل قطع زیر بار

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان