کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

رله 5V-32VDC (DC to DC) 15A SSR الکترو کهربا

معرفی محصول

این محصول یک رله  DC to DC) 15A  SSR) از برند الکترو کهربا با ولتاژ ورودی 5V-32VDC و خروجی 200VDC می باشد. افت ولتاژ خیلی کم در ولتاژ پایین (MOSFET)، کاور حفاظت در برابر برق گرفتگی با استاندارد IP20 و دمای کارکرد 30- تا 80+ درجه سلسیوس از دیگر ویژگی های رله SSR های DC TO DC الکتروکهربا می باشد. 

 

۰ تومان
۵۶۱,۰۰۰ تومان
موجود
خرید عمده
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • رله SSR

    رله SSR (رله حالت جامد/Solid State Relay) یک سوئیچ الکترونیکی است که با استفاده از عناصر سوئیچینگ نیمه هادی مانند تریستور‌ (Thyristor)، ترایاک‌ (Triac) و ماسفت (mosfet) عمل قطع و وصل مدار را انجام می دهد. در واقع با استفاده از آن می توان با یک سیگنال کنترلی کوچک، جریان یا ولتاژ بزرگتر را کنترل کرد. 

    رله حالت جامد (رله SSR) از اپتوکوپلر برای جداسازی مدار کنترل از مدار تغذیه استفاده می‌کند و در واقع یک ایزولاتور نوری بین مدار فرمان و قدرت ایجاد می شود. رله‌های SSR کنتاکت متحرک ندارند و بدین ترتیب امکان عملکرد با فرکانس بالا را فراهم می‌کنند. قطع و وصل جریان بدون جرقه زدن با سرعت بالا و بدون استهلاک از جمله ویژگی های قطع و وصل مدار با استفاده از رله SSR است.

     

    رله SSR الکتروکهربارله SSR DC به DC الکتروکهربا

    الکتروکهربا یکی از برندهای ایرانی معتبر در زمینه تولید انواع کلیدهای گردان و لامپ های LED-SMD و رله حالت جامد (SSR) می باشد. محصولات تولیدی الکترو کهربا مطابق با استانداردهای بین المللی IEC تولید و عرضه میگردد و دارای تائیدیه های کیفی از سازمان استاندارد ملی ایران می باشد. این برند همواره با حفظ کیفیت بالای محصولات، ارائه قیمت رقابتی و پاسخگویی به رنج وسیعی از نیازهای صنعت با تنوع محصولات، توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

     

    رله DC to DC) SSR) الکترو کهربا

    این رله SSR نوع DC با فناوری MOSFET است که می تواند بار DC با توان بالا را با استفاده از منبع DC کم توان سوئیچ کند. در رله‌های با این فناوری، جریان ورودی به ولتاژ گیت وابسته است. در رله SSR های DC با تکنولوژی MOSFET (مانند SCM، SOM، SPD و SKLD)، جریان کنترل از طریق PC ولتاژ را تولید می‌کند. رله SSR های DC با فناوری MOSFET افت ولتاژ خیلی کمی را برای ولتاژ بار پایین ارائه می‌دهند.

    عملکرد رله بدین صورت است که ورودی DC بر روی اپتوکوپلر اعمال می شود. بنابراین اپتوکوپلر ماسفت را فعال می‌کند و در نهایت ماسفت بار DC را سوئیچ می‌کند. (به این نکته توجه کنید که ماسفت جریان را فقط در یک جهت هدایت می کند، بنابراین قطب های بار خروجی باید درست وصل شوند. یک دیود محافظ برای جلوگیری از آسیب در هنگام قطبیت معکوس استفاده می شود. در صورت وجود بار القایی، باید از دیود چرخ آزاد همراه بار استفاده شود.)
     

    مدار داخلی رله SSR

  • مشخصات فنی
    ولتاژ خروجی
    200VDC
    ماکزیمم جریان خروجی بار اهمی
    15A
    ولتاژ تحریک ورودی
    5-32VDC
    دمای کارکرد
    30- تا 80+ درجه سانتی گراد
    ماکزیمم دمای نگهداری
    30- تا 100+ درجه سانتی گراد
    کاور حفاظت در برابر برق گرفتگی
    استاندارد IP20
    سازندگان
    الکترو کهربا
    گارانتی
    6 ماه
  • ویژگی های رله DC to DC) SSR) الکتروکهربا

    به دلیل نداشتن بخش متحرک هیچ گونه صدایی تولید نمی کند

    مناسب استفاده در مدارهایی با کلید زنی بالا

    عمر طولانی تر نسبت به رله های الکترومکانیکی

    کاور حفاظت در برابر برق گرفتگی : استاندارد IP20

    افت ولتاژ خیلی کم در ولتاژ پایین (MOSFET)

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان