کاربر گرامی  خوش آمدید ... ( ثبت‌ نام  / ورود  )

اینورتر توان 45KW سری GD20 اینوت (دارای یونیت ترمز)

 MODEL : GD20-045G-4-B

 

معرفی دستگاه

این دستگاه یک درایو سه فاز به سه فاز 380V با توان 45KW و جریان خروجی 92A از برند INVT است و دارای یونیت ترمز داخلی می باشد. اینورترهای سری GD20 اینوت بطور اختصاصی برای کاربری های سنگین طراحی شده اند و در عین حال که شامل امکانات سخت افزاری کاملی هستند با ابعادی بهینه و بصورت کامپکت در مقایسه با سایر رقبا طراحی و تولید شده اند و این ویژگی سبب کاهش فضای مورد نیاز آن ها و سهولت جانمایی درون تابلو شده است.

 

۰ تومان
۷۰,۵۸۰,۰۰۰ تومان
موجود
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • ویژگی ها
  • ابعاد
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • اینورتر چیست

    درایو AC، اینورتر، VSD، VFD همگی به تجهیزی الکترونیکی گفته می شود که وظیفه آن کنترل سرعت و گشتاور الکتروموتور AC است و در نتیجه آن، کنترل لازم روی بارهایی مثل پمپ، فن، کمپرسور، ماشین آلات، نوار نقاله و ... صورت می گیرد و مزایایی از قبیل کاهش استهلاک مکانیکی تجهیزات، افزایش طول عمر و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را به دنبال دارد و با کنترل بهینه فرآیند موجب کیفیت و کارایی بیشتر می شود.

    برندهای بسیاری در سراسر جهان در زمینه تولید اینورترها فعالیت می‌کنند، اما برخی برندها به دلیل ویژگی هایی که دارند از محبوبیت بیشتری برخوردارند. شرکت اینوت (INVT) یکی از تولیدکنندگان برتر چینی در زمینه اتوماسیون صنعتی است. اینورترهای صنعتی این شرکت در سه نوع ولتاژ بالا، ولتاژ متوسط و ولتاژ پایین در دو نوع تک فاز و سه فاز برای انواع کاربری های سبک، سنگین و نیمه سنگین تولید می‌شوند و همگی از کیفیت بالا، عملکرد مطلوب و دوام بالایی برخوردارند.

    در این بخش قصد داریم به معرفی اینورترهای سری GD20 اینوت بپردازیم.

     

    درایوهای AC سری GD20 اینوت

    درایو GD20 اینوتاینورترهای سری GD20 اینوت، دستگاهی با ابعاد کامپکت است که اختصاصا برای کاربری های سنگین طراحی شده است و در مقایسه با درایو های هم رده خود از سایر برندها، با ابعادی بسیار بهینه طراحی شده است و فضای کمتری را اشغال کرده و جانمایی آن درون تابلو بسیار راحت است. این درایو با قابلیت Vector Control بسیار حرفه ای در کنار امکانات سخت افزاری، انتخابی ایده آل برای کاربری های سخت به شمار می رود.

    اینورترهای سری GD20 اینوت دارای دو الگوریتم Vector Control مجزا و قدرتمند برای راه اندازی و کنترل انواع بارهای سخت و گشتاور بالا هستند و مدل سازی بسیار دقیق از موتور با Auto-tune به دو صورت شفت موتور آزاد شده یا درگیر صورت می گیرد. امکان استفاده از این درایو در کاربری های کنترل گشتاور و Tension Control مانند کشش سیم و جمع کن/باز کن وجود دارد.

    اینورترهای سری GD20 اینوت دارای امکانات نرم افزاری داخلی شامل PLC، تایمر، کانتر و ... هستند. از دیگر ویژگی های آن ها می توان به چوک DC داخلی در درایوهای رنج 18.5KWو بالاتر اشاره کرد، در صورتی که غالبا رقبا فاقد این چوک هستند. از جمله مزایای این چوک DC داخلی، کاهش هارمونیک تولید شده مطابق استانداردEN 61000-3-12 ، افزایش طول عمر خازن های DC-Link و افزایش ضریب توان ورودی می باشد. این عدم نیاز به چوک ورودی گران قیمت و حجیم نیز سبب کاهش فضای مورد نیاز و هزینه ها می شود.

    درایوهای سری GD20 اینوت از رنج 0.4KW تا 37KW دارای چاپر ترمز داخلی می باشند که این ویژگی در رقبا تا درایو 22KW است. در رنج های بالاتر هم مدل چاپردار قابل سفارش می باشد. 

    درایوهای سری GD20 اینوت دارای فیلتر EMC داخلی به منظور کاهش انتشار نویز روی شبکه و تجهیزات حساس پیرامون مطابق استاندارد IEC61800-3 C3 هستند که موجب عدم نیاز به خرید فیلترهای نویز گران قیمت می شود.

     

    اینورتر مدل GD20-045G-4-B اینوتاینورتر مدل GD20-045G-4-B اینوت

    این دستگاه یک درایو سه فاز به سه فاز 380V با توان 45KW و جریان خروجی 92A از برند INVT است و دارای یونیت ترمز داخلی می باشد. این سری از اینورتر های INVT برای کاربری های سنگین طراحی و تولید شده اند و دارای 18 ماه گارانتی می باشند.
    اینورتر مدل GD20-045G-4-B اینوت در ابعاد کامپکت شده نسبت به اینورتر های هم رده خود ( 238*560*282 میلیمتر ) ساخته شده است که باعث شده فضای مورد نیاز برای نصب کاهش یابد.

  • مشخصات فنی
    مدل
    GD20-045G-4-B
    محدوده توان
    45KW
    ولتاژ ورودی
    سه فاز 380V
    ولتاژ خروجی
    سه فاز 380V
    جریان
    92A
    کاربرد اینورتر
    کاربری سنگین
    کارایی در دما
    10°C…+40°C-
    ابعاد (mm)
    238*560*282
    سازندگان
    INVT
    گارانتی
    18 ماه
  • ویژگی های درایوهای AC سری GD20 اینوت

    مناسب برای کاربری های سنگین
    ترمینال های ورودی و خروجی متنوع
    متد پیشترفته وکتور کنترل بدون سنسور
    چوک DC داخلی
    فیلتر EMC داخلی
    کنترل گشتاور بهبود یافته
    امکانات نرم افزاری داخلی (دارای PLC، تایمر، کانتر و ... )
    فشرده سازی در ساخت و طراحی
    دارای کی‌پد داخلی و پشتیبانی از کی‌پد اکسترنال
    به همراه واحد کنترل ترمز داخلی
    روش های نصب متنوع (دیواری، ریل، فلنج)
    قابلیت اشتراک DC-BUS

     

  • ابعاد نصب دیواری :

    ابعاد نصب دیواری درایو سری GD20 اینوت

    ابعاد نصب فلنج:

    ابعاد نصب فلنج درایو سری GD20 اینوت

  • ارسال نظر
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
ثبت سفارش
تعداد
عنوان